Aihe: Washburn Dime 332
1
Jucciz
06.04.2004 22:10:55
Täsmentäisitkö vielä, mikä erityisesti tuossa on "helvetin nättiä"? Olen utelias.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
vantage
06.04.2004 22:15:27
Täsmentäisitkö vielä, mikä erityisesti tuossa on "helvetin nättiä"? Olen utelias.

Ainakin iso D soittaa sillä nätisti.
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
mathias
06.04.2004 22:16:09

Kauneus on katsojan silmässä.
Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen-
Vemmy
06.04.2004 22:23:17
Ainakin iso D soittaa sillä nätisti.

Onko Dannyllä tuollainen? Viimeksi kun olen miehen lavalla nähnyt niin soittopuolen hoitivat muut, iso D esitteli rintakarvojaan ja kitarisojaan. Maha oli piilotettu korsetilla.
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
Kitaravirtuaali
06.04.2004 22:44:14

Doh doh, suvaitsevaisuutta peliin. Toinen tykkää äidistä ja toinen isästä. Eiku...

Minullakin tuola nurkassa töröttää Washburni, eiköhän tuokin vallan mainio peli ole. Aikamoista tärinää irronnee.
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles!
IMIK #10
vrajala
08.04.2004 21:27:13
ja sitte että saako noita muualta kun amerikasta kohtuu hintaan.tilaaminen rapakon takaa tuntuu niin pirun vaikeelta räpellykselta ja kalliit rahdit on.elikkäs jos viitisitte jotain tietoo antaa.

Ei kohtuu hintaan. Tai no, on siitä jokunen vuosi kun tuollaista haeskeltiin. Mä suosittelisin ennemmin Deanin omia malleja (tuohan on siis DEANin ML, hyvin pienin muutoksin). Deanin korea-mallien hinta-laatusuhde on vaikuttanut huomattavasti Washburnin halpiksia paremmalta. Tosin noista Washburneista mulla ei ole kyllä mitään Up-to-date tietämystä.

Epäilijöille sen verran, että ovat yllättävän käytännöllisiä kitaroita nuo, vaikka ei päälle päin välttämättä uskoisi. Balanssi on hyvä, ja istualtaankin tuollaista soittelee ihan mielellään. Voipi olla, että tuollaisen joutuu vielä itelleenkin askartelemaan...
Juu, varmast näi, mää kysyi?
heavy
09.04.2004 11:39:23
juu kiitoksia pitää katella deania
no perkele!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)