Aihe: Monestiko?
1 2 3
PJS
18.03.2004 13:48:42

mähän en muuta tekkään, mut löytää yleensä lähimmän heijastavan pinnan läheisyydestä.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
GroundFloorAnxiety
29.03.2004 13:59:39
Myönnän seisovani peilin edessä ainakin puolisen tuntia aamusta. Pitää katsos kattoa, että saa hampaankolosta parsakaalit ja plakit.
Sitte tukka.
Naama

Minä vahtaan peilistä ittiäni jatkuvasti. Minä taidan olla pinnallinen ja epäitsevarma.

Noh, ei siitä kuitenkaan ole mitään hyötyä. Tänään huomasin kuuden tunnin koulupäivän jälkeen, että sepalus on ollut auki koko päivän.
If you wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn. -Primal Scream, Mötley Crüe-
Guitargirl1
06.04.2004 20:07:38 (muokattu 06.04.2004 20:08:03)
aamusin tulee tuijoteltua jonkin aikaa.... Samoin silloin kun ilmestyy kouluun jos ulkona on ollu sadesää..... Ja yleensä aina silloin kun lähen kotoa jonnekin.Ja vessassa.
Voi kauhistus! Mähän katson ihan hirveen usein peiliin....... Apua! Mutta minkäs sille voi jos joka paikkaan on joku laittanu peilin!!! :)
sterbo
06.04.2004 20:46:48
Nyt on tullut katsottua aika monta kertaa, syynä tähän varmaan on mursuviiksien kasvatusoperaatio:)
Pohjanmaalaiset on itse piruja
KiiminkiJoe
07.04.2004 14:23:40
Tuleehan sitä itseään ihailtua ja ihmeteltyä. Viime kesänä kävikin hieman köpelösti, kun kokovartalopeilein puuttuessa kiipesin pyykkikorin päälle, jotta yltäisin näkemään asustekokonaisuuteni suhteettoman korkealla sijaitsevan wc-kaapin pikkupeileistä. Kepoinen kori ei kuitenkaan kestänyt raavaan miehen painoa, ja vasen jalka räsähti läpi terävien reunojen raapiessa säären ja pohkeen melko ikävään kuntoon (shortsit ...kele).
Tästä viisastuneena hankin pyykkikoriksi muuttolaatikon.
Raja se on raittiudellakin...
Mako
07.04.2004 18:55:55

Monestiko katsot peiliin, ennenkuin lähdet kotoa??
Kouluun, kaupungille, mihin vaan..?

Minä vilkaisen äkkiä, ettei paita roiku takin liepeen
alta rumasti:)

En kertaakaan, ulko-ovella tunnustelen että on hiukset päässä ja vilkaisen että housutkin muistui jalkaan.
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)