Eli ns. laulaminen kuten children of bodomin alexi laihon karjunta. Minkälainen tekniikka? Olen itse yrittänyt ja päässyt black metalliin, mutta power metal hakusessa. Miten itse laulatte nuo? Jeee |
Keppis 07.04.2004 15:33:11 | |
---|
Jotkut käyttää ainakin siinä laulussa säröö. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Rad Child 10.04.2004 15:31:10 | |
---|
Jotkut käyttää ainakin siinä laulussa säröö. Särön käyttö laulussa tämän tyylisessä musiikissa ei ole rok. Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee,
Huucgcgudoo wuad!
Chugaouh! |
Unworthy Knight 10.04.2004 17:25:37 (muokattu 10.04.2004 17:25:49) | |
---|
Särön käyttö laulussa tämän tyylisessä musiikissa ei ole rok. Jep, korkeintaan vain piste efektinä tai vastaavana. Tekniikka pitää ite löytää siitä kun ei ole kukaan oikeen tehnyt mitään kirjallista ohjeistusta. Ainakin itestä noita juttuja on vaikea selittää. Pitää silleen rakentaa pikkupalasista ja oivalluksista tämä juttu. Voimennä kuuukausi tai vuosia. Eikun kokeileen, mutta maalaisjärki siinäkin puuhassa. Se mikä sattuu ei ole hyvästä. Nauhottelu kanttaa myös, jotkut äänet kuulostaa itestä hyvältä/huonolta mutta voi olla nauhalla ihan toista. Myös mikin käsittelystä löytyy pari helppoa temppua, mutta en itse oikeen arvosta niitä. Puhtaaseen lauleluun en osaa oikeen sanoa mitään, kun ei ole minun hommiani. Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
Keppis 11.04.2004 08:32:34 | |
---|
Niin tarviihan siinä tekniikkaakin. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Mc.Gabriel 11.04.2004 11:24:12 | |
---|
mitä itse käytätte? Jeee |
mikko k 11.04.2004 16:37:41 | |
---|
nauhotuksissa kannattaa ainakin huutaa niinkovasti ku vaan lähtee...siihen tulee paljon enemmän sitä "munaa"..ite huomasin ainakin että ihan parhaan kuulosen sai silleen että aina ku lopetti sen pätkän ni pyörrytti..=)tosin se nyt oli semmosta bläkkis örinää enemmänkin..ja tuosta säröstä senverran että sillä saa lähinnä laulun kuulostamaan naurettavalta/amatöörimäiseltä ainakin livenä..mutta tietysti nauhalla sitäkin voi käyttää ja sillä saa ihan hyvänkin kuulosta |
jwa 11.04.2004 17:38:57 | |
---|
yli kymmenen vuoden tiukalla harjoittelulla ja kokeilemalla: www.hevimachinery.com ei sitä voi oikein toiselle opettaa - se joko tulee tai ei tule. on ihmisiä joiden nk huutolaulu kuulostaa monivammaiselta aasilta (no voihan sekin olla jonkun mieleen). -J |
c_barnes 13.04.2004 21:24:13 | |
---|
Pinnistä vatsasta. Ääniala ei ehkä automaattisesti ole tarvittavan laaja, mutta treenillä sekin. Vaikkapa Pari tuntia päivässä ja joka kolmas päivä väliä. Ja juo tarpeeks vettä. Pääasia ettei satu, kyllä se sitten alkaa muovautumaan (kai). Vaikeaa tosiaankin selittää... |