TTV 01.08.2011 17:47:20 | |
---|
Vahooo: Mieti vielä lungreeneja tai BKP:ta. Itse maalaisin valkoiseks. BKP:t ja jätä kitara Naturaliksi, eli maalit pois ja lakkaa päälle. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
P-man 01.08.2011 19:14:27 | |
---|
Tinippa84: Jep, hyvältä näyttää kyllä! Mitenköhän tuossa mikissä säädellään korkeutta kun on suoraan puuhun kiinitetty... itellä ei ole koskaan ollut ko. ratkaisua missään kitarassa. Jouset sinne puun ja mikin väliin, toimii samanlailla ku muissa kiinnitys ratkaisuissa. Itse laitan vielä vaahtomuovia sopivan palan sinne alle tukemaan. |
P-man 01.08.2011 19:17:19 | |
---|
TTV: BKP:t ja jätä kitara Naturaliksi, eli maalit pois ja lakkaa päälle. Mitähän noitten Korealaisten maalipinnan alta loytyy :)) BKP:t ja Aftermath! |
Remove 01.08.2011 22:11:28 (muokattu 01.08.2011 22:11:52) | |
---|
P-man: Mitähän noitten Korealaisten maalipinnan alta loytyy :)) BKP:t ja Aftermath! :D (indonesialaisen) maalipinnan alta löytyy mahonkia. Valkonen ja natural on mulla itellänikin pyörinyt mielessä, mutta voi olla että jotain pikku kuvaa / vast. täytyy kynäillä... Täytyis perehtyy enemmän noihin Lundgrenin vehkeisiin. En oo saanu aikaseks tutkiskeltua asiaa.. //e "läytyy"..... LÖYTYY Äidinkielen tunnilla kuultua:
"Tää on tää kirjottelu tämmöstä arkelogin työtä. Tämmöstä rapsuttelua."
Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan. |
Humanoid 18.09.2011 11:11:00 | |
---|
|
|
Ramses 06.10.2011 11:40:28 | |
---|
Humanoid: http://www.espguitars.co.jp/artist/e-zuka/ - sieltä yksi uusi seiska-signature. Tuskin tulee eurooppaan, joten Japaniasta saa varmaan halutessaan tuota Edwards-mallia ainakin :) ! 27" V-seiska? Juuri tuollaista onkin tullut etsittyä hyyyyvin pitkään. Vähän vaan epäilyttää tuo 46 mm satulanleveys, 48:kin on vähän turhan kapea omaan makuun. Tosin hintakin on sellainen, ettei ihan heti ole varaa hankkia, joten pitää tyytyä kuolaamaan vaan toistaiseksi. :D |
Decadetroll 06.10.2011 13:14:34 | |
---|
Ramses: ! 27" V-seiska? Juuri tuollaista onkin tullut etsittyä hyyyyvin pitkään. Vähän vaan epäilyttää tuo 46 mm satulanleveys, 48:kin on vähän turhan kapea omaan makuun. Tosin hintakin on sellainen, ettei ihan heti ole varaa hankkia, joten pitää tyytyä kuolaamaan vaan toistaiseksi. :D Josko tuo peaveyki sais kohtsilleen ulos sen devin townsendin viscious-mallin.. siinähän on 28" skaala ja on v-malli. "ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
Humanoid 06.10.2011 13:20:14 | |
---|
Ramses: ! 27" V-seiska? Juuri tuollaista onkin tullut etsittyä hyyyyvin pitkään. Vähän vaan epäilyttää tuo 46 mm satulanleveys, 48:kin on vähän turhan kapea omaan makuun. Tosin hintakin on sellainen, ettei ihan heti ole varaa hankkia, joten pitää tyytyä kuolaamaan vaan toistaiseksi. :D http://item.rakuten.co.jp/ikebe/edwards_e-ez-180-7sn/ - Tuon halvemmalla ei kyllä saa, eli nykykurssilla nousee helposti ~1700€:hen :) |
Ramses 06.10.2011 21:49:44 | |
---|
Decadetroll: Josko tuo peaveyki sais kohtsilleen ulos sen devin townsendin viscious-mallin.. siinähän on 28" skaala ja on v-malli. Sitähän tässä on odoteltu jo melkein vuoden päivät, saas nähdä tuleeko siitä koskaan mitään. Muuten kyllä olisi loistava vaihtoehto. Tosin siinäkin on hinta pompsahtanut ikävän korkeaksi. :/ Humanoid: http://item.rakuten.co.jp/ikebe/edwards_e-ez-180-7sn/ - Tuon halvemmalla ei kyllä saa, eli nykykurssilla nousee helposti ~1700€:hen :) Samansuuntaista laskeskelin itsekin, ja näin opiskelijabudjetilla ei kyllä mitenkään onnistu. :D V-malli ei ole se ainoa vaihtoehto, mutta hevisuunnikkaita baritoniseiskoja ei muutenkaan ole markkinoilla. Harmittavaista kun on noihin suunnikkaisiin ehtinyt tottua, niin perinteisemmät runkomallit eivät enää tahdo istua käsiin. No, ehkä sitten joskus kun on vähän enemmän tuloja niin Amfisoundilta vaan mieleinen keihäs. :D |
Tinippa84 24.09.2012 10:51:34 | |
---|
|
TTV 24.09.2012 11:05:13 | |
---|
Tinippa84: Heps! Onkos tyypeillä ollu ESP:n mörkökitaraa F7 (forest). Vois mahdollisesti jossakin vaiheessa kiinnostaa moinen ja mielelläni kuulisin risuja&ruusuja värkistä... http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/f_std_s7.html Itelläni on toi ja tyytyväinen olen. Kitara on erittäin ergonominen soittaa noiden bodyviisteiden ansiosta. EMG:t toimii hyvin tuossa, peittoaa SD BO:t mennentullen. Ruusuksi ergonomia ja kokonaislaatu, risuksi ehkä hivenen liian kapea kielijako, johon kyllä tottuu ajan kanssa. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
naavanka_ 24.09.2012 11:06:36 | |
---|
Tinippa84: Heps! Onkos tyypeillä ollu ESP:n mörkökitaraa F7 (forest). Vois mahdollisesti jossakin vaiheessa kiinnostaa moinen ja mielelläni kuulisin risuja&ruusuja värkistä... http://www.espguitars.co.jp/oversea/standard_gt/f_std_s7.html Helpposoittisin seiska mitä mulla on koskaan ollut. Todella laadukkaan oloinen vehje ja varmasti kuivista puista. Satiinilakkaus todella smoothi vaikkakin todella nopea kiillottumaan. Perus EMG, itse en pitänyt enkä pidä vieläkään. Mutta. Todella kuollut saundi, johtuneeko tämä sitten liian tiheäsyisestä mahongista, parinsentin lakkakerroksestä, liiankin kuivista puista vai jostain muusta. Tuo oli minulle todellinen dealbreaker, muuten olisin varmasti pitänyt vehkeen itselläni. Tuo "kuollut" saundi on varmasti monen mieleen koska se kuulostaa aina samalle (nykyhevimpaskasaundit?) soittipa millä vahvistimella tahansa. Suosittelen testaamaan ennen ostopäätöstä jos vain mahdollista. Mielipiteitä varmasti on monia niinkuin perseitäkin mutta kyllä mullom paras. |
ReBeat 24.09.2012 11:27:54 | |
---|
Mä tykkään tosta kyllä. Kielijako ei tunnu itselle yhtään liian kapealta ja kitara asemoituu mukavasti myös istuvilteen soitellessa. EMG:n soundi on toki vähän yksiulotteinen, mutta itelleni tossa kitarassa toimii ihan OK toi "yksi soundi". Oon miettinyt että jonkinlaisena osasyynä on kokovaahterainen läpikaula. Se antaa atakkia ja kirkkautta, vaikka body onkin mahonkia. Uskon että tolla yhdistelmällä saa paremmin purevuutta ja presenceä ja mäiskettä kuin jollain täysmahonkisella Schecterillä. Varmasti jollain muilla mikeillä vois toimia vielä erilaisemminkin (paremmin?). http://www.youtube.com/watch?v=q-HHtWNN5rM ... Haha :D |
Tinippa84 24.09.2012 11:27:58 | |
---|
naavanka_: Helpposoittisin seiska mitä mulla on koskaan ollut. Todella laadukkaan oloinen vehje ja varmasti kuivista puista. Satiinilakkaus todella smoothi vaikkakin todella nopea kiillottumaan. Perus EMG, itse en pitänyt enkä pidä vieläkään. Mutta. Todella kuollut saundi, johtuneeko tämä sitten liian tiheäsyisestä mahongista, parinsentin lakkakerroksestä, liiankin kuivista puista vai jostain muusta. Tuo oli minulle todellinen dealbreaker, muuten olisin varmasti pitänyt vehkeen itselläni. Tuo "kuollut" saundi on varmasti monen mieleen koska se kuulostaa aina samalle (nykyhevimpaskasaundit?) soittipa millä vahvistimella tahansa. Ok, no jotain tämmöstä mää tässä hainkin. Samankaltaisia kokemuksia mulla on ESP:n SV:stä. Helvetin hyvä kitara, mutta mutta... saundi aika pahvinen. Mulla ois juurikin toi EMG homma mielessä ... ja simppeli kokoonpano, eli ei välttämättä kelluvia talloja ja niinpäinpois... |
naavanka_ 24.09.2012 11:52:56 (muokattu 24.09.2012 11:53:34) | |
---|
ReBeat: Mä tykkään tosta kyllä. Kielijako ei tunnu itselle yhtään liian kapealta ja kitara asemoituu mukavasti myös istuvilteen soitellessa. EMG:n soundi on toki vähän yksiulotteinen, mutta itelleni tossa kitarassa toimii ihan OK toi "yksi soundi". Oon miettinyt että jonkinlaisena osasyynä on kokovaahterainen läpikaula. Se antaa atakkia ja kirkkautta, vaikka body onkin mahonkia. Uskon että tolla yhdistelmällä saa paremmin purevuutta ja presenceä ja mäiskettä kuin jollain täysmahonkisella Schecterillä. Varmasti jollain muilla mikeillä vois toimia vielä erilaisemminkin (paremmin?). http://www.youtube.com/watch?v=q-HHtWNN5rM ... Haha :D Saakohan noita trikoita jostain vai suuttuukkokohan mustanaamio :D Ei helevetti minä inhoon jokaisella paskaisella solullani tuota Attack attackia... |
Tinippa84 24.09.2012 12:00:53 | |
---|
ReBeat:EMG:n soundi on toki vähän yksiulotteinen, mutta itelleni tossa kitarassa toimii ihan OK toi "yksi soundi". Oon miettinyt että jonkinlaisena osasyynä on kokovaahterainen läpikaula. Se antaa atakkia ja kirkkautta, vaikka body onkin mahonkia. Joops ... jypykylän miehiä ... (?). Voisinpa tulla joskus testaamaan lankun jos passaa... |
Tinippa84 24.09.2012 12:04:03 | |
---|
naavanka_: Todella kuollut saundi, johtuneeko tämä sitten liian tiheäsyisestä mahongista, parinsentin lakkakerroksestä, Toisaalta joskus tähän voi olla syynä soittimen käytön puute... saattaa herätä henkiin kun vaan malttaa ränkyttää oikeen hirveesti ja kokoajan. |
naavanka_ 24.09.2012 12:18:12 | |
---|
Tinippa84: Toisaalta joskus tähän voi olla syynä soittimen käytön puute... saattaa herätä henkiin kun vaan malttaa ränkyttää oikeen hirveesti ja kokoajan. En usko että olisi edes teoriassa mahdollista. Puu ei elä kuin kuin kosteuden vaihtelusta. On muuten jäsen ReBeatilla tämä minun entinen F7 :) |
Tinippa84 24.09.2012 12:57:54 | |
---|
naavanka_: En usko että olisi edes teoriassa mahdollista. Puu ei elä kuin kuin kosteuden vaihtelusta. On muuten jäsen ReBeatilla tämä minun entinen F7 :) Juup, voi olla näinkin. Pitääpä testiä lankku... kerron sitten tänne havinat soittimesta jahka on jotain kerrottavaa! |