rintapek 23.09.2011 02:24:29 | |
---|
Peter Spiegelmann: Takaisin lapsuuden huviin Palasin mä sarjakuviin Spiderman nai Mary Janen Ja uniin käy Mary teinin Nyt seitti lentää joka yö... Tavallaan kornia ja tavallaan härskiä... mut... Tos on aivan liikaa upeita oivalluksia ja liian hianoo kielenkäyttöä ollakseen oikeesti huono. Toi on siis aivan liian hianoo ollakseen huanoo, mut kyl asia harjoittelulla epäilemättä paranee. Vedetääs omaa rimaa alaspäin: Oon pelkkä märkä rätti kun muija minut jätti. Kurjaakaan kurjempaa et koskaan nähdä saa, vaik hurjaakin hurjempaa koitan mä toisintaa. Vaik kuinka leikin pelimiestä kastuu patja vain tuskanhiestä. One kind of music only - the good kind |
Lennu 23.09.2011 02:32:33 | |
---|
hei jäbä stikkaa fönsterit ja dörtsit boseen pist ne ihan oikeesti closeen sä oot daiju sälli koita relaa vaik et haldaa koita kelaa spadduu huuleen stikkaa eldii stadin sporat kirnuu geldii kydää mut kaivariin saat viivaa ja pildee Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka. |
tatta 23.09.2011 07:29:52 | |
---|
rintapek: ... Tavallaan kornia ja tavallaan härskiä... mut... Tos on aivan liikaa upeita oivalluksia ja liian hianoo kielenkäyttöä ollakseen oikeesti huono. Toi on siis aivan liian hianoo ollakseen huanoo, mut kyl asia harjoittelulla epäilemättä paranee. Vedetääs omaa rimaa alaspäin: Oon pelkkä märkä rätti kun muija minut jätti. Kurjaakaan kurjempaa et koskaan nähdä saa, vaik hurjaakin hurjempaa koitan mä toisintaa. Vaik kuinka leikin pelimiestä kastuu patja vain tuskanhiestä. tuohan on melkeen niin kuin se kaikka koon kipale :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
velipesonen 23.09.2011 08:55:02 (muokattu 23.09.2011 08:55:39) | |
---|
Kaikkialla riehuu natseja yhteiskunta varmaan tuhoutuu kadulla räjähtelee panssarit ovensuussa pyörii homoja Pelkään niin - en oo koskaan pelänny niin Miks kaikki pitää tappaa Pelko mut kangistaa, vain runkata nyt voin sulle ystäväin sen kertoa nyt lain hipit liehuu avaruudessa kun natsi-Fellini tuulettaa, kaikki sitä maistaa saa, kaikkia se aivoon ottaa, pääsee kun taas runkkaamaan. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Peter Spiegelmann 24.09.2011 00:47:07 | |
---|
Zombie wombie Zombie wombie I'm a monster of horror show Let my terror show, make you know What the thriller is all about When I eat your brain inside out Zombie wombie Zombie wombie My Nosferatu follows you Ready to bite you, swallow you First my Dracula teeth drain you And my Frankenstein will stain you Zombie wombie Zombie wombie Sit down to your electric chair Let the barbeque begin from you Lips of killer taste burning flesh And like your meat young, tasty and fresh Zombie wombie Zombie wombie Hey come on dance voodoo child's dance Just like you did once in catacombie Zombie wombie Zombie wombie Burn from the lust and devil's glance When his hell's flames take you from me Burn you bitch!!! Be thrown to the fiery ditch Dark as night Deep and blackened like a pitch Zombie wombie Zombie wombie Hey come on dance voodoo child's dance Just like you did once in catacombie Zombie wombie Zombie wombie Burn from the lust and devil's glance When his hell's flames take you from me |
Scars80 24.09.2011 02:16:31 | |
---|
velipesonen: Kaikkialla riehuu natseja yhteiskunta varmaan tuhoutuu kadulla räjähtelee panssarit ovensuussa pyörii homoja Pelkään niin - en oo koskaan pelänny niin Miks kaikki pitää tappaa Pelko mut kangistaa, vain runkata nyt voin sulle ystäväin sen kertoa nyt lain hipit liehuu avaruudessa kun natsi-Fellini tuulettaa, kaikki sitä maistaa saa, kaikkia se aivoon ottaa, pääsee kun taas runkkaamaan. Sivusta olen katsellut ja en enää voi pidättää kysymystä. Onko ketjun aloittajalla itsellään ihan hallussa mikä on huono sanoitus? Meinaan itsesi tekemät sanotukset tähän ketjuun ovat liittyneet jotenkin paskaan, kuseen tai seksiin... Mutta imho niistä ei saada aikaan määrittelemiesi kriteerien alaisia "huonoja sanoituksia". |
velipesonen 24.09.2011 07:56:53 | |
---|
Scars80: Sivusta olen katsellut ja en enää voi pidättää kysymystä. Onko ketjun aloittajalla itsellään ihan hallussa mikä on huono sanoitus? Meinaan itsesi tekemät sanotukset tähän ketjuun ovat liittyneet jotenkin paskaan, kuseen tai seksiin... Mutta imho niistä ei saada aikaan määrittelemiesi kriteerien alaisia "huonoja sanoituksia". Ei tässä ole vieläkään kuin kolme sääntöä. Olen pitkin matkaa antanut oman näkemykseni mukaan eräänlaisia vinkkejä muille huonoilijoille, ehdotelmia siitä mistä huonoa ehkä kannattaisi hakea. En ole niitä kriteereiksi tarkoittanut, esim. huonon ei välttämättä tarvitse olla parodinen. Huonossakin erilaiset tyylit ovat sallittuja, voihan lopuksi olla niinkin, että kaikkein huonoin sanoitus onkin varsin tyylikäs. En tiedä. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
velipesonen 01.10.2011 10:11:13 | |
---|
Antakaa mulle limaa antakaa mulle likaa antakaa mun nyt haista koska olen perverssi Ei tässä oo enää mitään järkee! Kaikki mulle vaan vinoilee vaikka olen vain yks perverssi sillä haisen loputtomiin etkä sä mua noin vain pakoon pääse eikä tässä oo enää mitään järkee. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Scars80 01.10.2011 23:06:12 | |
---|
Kuinka lujaa lentää lasti Kysyi multa rovasti Mitähän se sille kuuluu mietin ja sanoin juupajuu Hei nuotiolla riparin Sain sen ekan piparin Kun rovasti ja pappi vieressä kannusti On tää elo nuoren niin ihanaa Kun hengen johtajat kannustaa |
velipesonen 02.10.2011 08:02:53 | |
---|
Scars80: Kuinka lujaa lentää lasti Kysyi multa rovasti Mitähän se sille kuuluu mietin ja sanoin juupajuu Hei nuotiolla riparin Sain sen ekan piparin Kun rovasti ja pappi vieressä kannusti On tää elo nuoren niin ihanaa Kun hengen johtajat kannustaa Huono on. Suorastaan pöllö. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Scars80 02.10.2011 11:49:37 | |
---|
velipesonen: Huono on. Suorastaan pöllö. Huhuu? Eikös sitä ollut tarkoitus hakeakin? |
velipesonen 02.10.2011 12:05:00 | |
---|
Scars80: Huhuu? Eikös sitä ollut tarkoitus hakeakin? Kyllä, mitä suurimmassa määrin. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Lennu 02.10.2011 15:52:27 | |
---|
Scars80: Kuinka lujaa lentää lasti Kysyi multa rovasti Mitähän se sille kuuluu mietin ja sanoin juupajuu Hei nuotiolla riparin Sain sen ekan piparin Kun rovasti ja pappi vieressä kannusti On tää elo nuoren niin ihanaa Kun hengen johtajat kannustaa Nyt kyllä onnistui, huono on. Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka. |
JCM 02.10.2011 20:29:39 | |
---|
Scars80: Kuinka lujaa lentää lasti Kysyi multa rovasti Mitähän se sille kuuluu mietin ja sanoin juupajuu Hei nuotiolla riparin Sain sen ekan piparin Kun rovasti ja pappi vieressä kannusti On tää elo nuoren niin ihanaa Kun hengen johtajat kannustaa Tämähän on silkkaa neroutta. Jumalauta! |
oo-p 02.10.2011 22:30:13 | |
---|
Tänään kuulin radiosta Rautiaistimpan Rekkamies-biisin. Se oli ydinvoimaa kritisoiva ralli, joka oli kaikin puolin aika kelvoton, ja loppui näin: "mutta valkoisia läikkiä ei enää ole kartalla et voi katsoa maata tarpeeksi kaukaa lastiasi et karkuun pääse" En ymmärrä. ..rima laskeutui taas vähän, ja tässä kisassa pitää limbota. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Scars80 03.10.2011 00:17:05 | |
---|
JCM: Tämähän on silkkaa neroutta. Jumalauta! Hän kiittää ja kumartaa, mutta uskotko jos sanon tehneeni tämän noin minuutissa? :D |
Olen Lernassa olen Leunassa Aunuksessa elän hajussa Olen louhossa vajoan sinisen kiven silmässä kuvastimen nään Täällä yksin vain istua saan, sen sulle kertoakaan, hajuja ympärilläin, mönkiäiset tunkee korvasta sisään, runkata vain voin. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
Peter Spiegelmann 08.10.2011 00:42:15 | |
---|
Ole vaimokulta hiljaa Että muistan kuulla Siljaa Mitä oikein kaupas ostaa Kun se raivonpuuskan nostaa Luomuleipä luomuviljaa Se hymyilyttää nyt Miljaa Hylamaitoa ja -rasvaa Niillä meidän kunto kasvaa Ostoslistan teko piinaa Taida tuoda pullon viinaa Taikka viisi kaljalavaa Meikä tämän vyyhdin avaa Voi *****, ****** Nyt loppuun paloi rele Ja kiltin miehen ele Rommi virtaa ja ukulele soi Muutetaan me Kuubaan Siellä päivät nautitaan Eikä tulla tuubaan Naiset meitä kaunistaa Tanssitaan me rumbaa Limboriman alittaa Meikäjätkät kun zumbaa Toiset säitä valittaa Oh yeah!!! Haista sinä kulta kuraa Pomo, pian en uurra uraa Ei mua pian voi putkeen työntää Lopputili täytyy myöntää Duunipäivä miestä hiljaa Syö kuin hevoslauma viljaa Nyt tuhat hevosvoimaa Meitä vie pois karkeloimaan Muutetaan me Kuubaan Siellä päivät nautitaan Eikä tulla tuubaan Naiset meitä kaunistaa Tanssitaan me rumbaa Limboriman alittaa Meikäjätkät kun zumbaa Toiset säitä valittaa Oh yeah!!! |
velipesonen 08.10.2011 22:10:48 | |
---|
Kumiankka lietsoo kapinaa en seisomaan saa enää koskaan Silloin raukeaa! "Only rock and roll was real, everything else was unreal" - John Lennon |
oo-p 09.10.2011 14:27:16 | |
---|
on hyvin yö hiljaa ja niittää pimeys viljaa mä voi en enää kuullakaan mä enkä sentään luullakaan kun vei multa herrat työpaikankin ja virkamiehet ruoankin ja tää viimeinen tanssini nyt vaan on loputon ja kohtuuton Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |