Röntgen-Jeesus 26.09.2011 15:47:43 | |
---|
Hahah heti ollaan maailman huonoimmaksi biisiksi laittamassa :D Rob Halford on homo. |
Absoluto 26.09.2011 16:01:09 | |
---|
elsewhere: Onhan tämä nyt paljon parempi kuin tuo Metallican pökäle. Heh, ihan kuin Lou ei itse olisi vastuussa pökäleestä. Eikös Lou kuitenkin tehnyt musiikin, ja Metallica toimii (tai ei "toimi") vain taustabändinä? Himon ajamana! |
Terry Pantheras 26.09.2011 16:06:03 | |
---|
Absoluto: Heh, ihan kuin Lou ei itse olisi vastuussa pökäleestä. Eikös Lou kuitenkin tehnyt musiikin, ja Metallica toimii (tai ei "toimi") vain taustabändinä? Lars on ainakin ite keksinyt tuon kompin, tai sit Lou on konfannu sen jollai rumpukomppirandomaattorilla. |
JIRPPI 26.09.2011 16:16:53 | |
---|
Terry Pantheras: Lars on ainakin ite keksinyt tuon kompin, tai sit Lou on konfannu sen jollai rumpukomppirandomaattorilla. Kyllä se mun mielestä kuulosti ihan Larsin keksimältä. |
jannu 27.09.2011 00:14:22 | |
---|
Epämuusikko: Toisaalta, henkilökohtaisesta poterostani huutelen. Pointti tulikin tässä. Olisin voinut periaatteessa tarttua kenen tahansa kirjoitukseen samalla lainilla. Ei sillä, ettäkö tää olis jotenkin vakavaa, mutta onhan se nyt jokseenkin huvittavaa kun ketjun anti ei lopulta ole mitään muuta kuin hieman kompleksisempaa "eipäs-juupas-vaarinhousut"-meininkiä. Leijonakuningas on yksi elämäni tärkeimpiä elokuvia. Otan osaa. Disneyn keskinkertaisen 90-luvun heikoimpia tuotoksia munsta. :) "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
velipesonen 27.09.2011 12:52:40 | |
---|
VÄLITILINPÄÄTÖS Reilun yhdeksän kuukautta olemme nyt pohtineet maailman huonoimman musiikkikappaleen olemusta ja sisältöä. Identifiointiprosessi on toistaiseksi kesken, mutta voisi olla välitilinpäätöksen aika. Kaikkein huonointa etsiessä on hahmottunut tiettyjä laatumääreitä tai ns. genrejä, jotka ovat selvästi edustettuina enemmän kuin muut. Ne ovat: rap/hiphop metalli (kaikki alalajit) tanssipop italodisco indie/alternative techno/koneellinen tanssimusiikki fuusiojazz urheilutapahtumien ja -joukkueiden teemakappaleet laulavat näyttelijät glamrock Klassillisen koulun säveltäjistä on huonoimman tekijäksi ehdotettu Ligetiä, Schubertia, Gubaidulinaa ja Xenakista. Eri ehdotusten joukosta niiden saaman suosion ja yleisen kehnouden perusteella olen valikoinut kaksikymmentä, joista voisimme valita tähänastisen tarkastelun mukaan kaikkein huonoimman: Jimi Constantine: Dirty Cindarella brokeNCYDE: Freaxxx Cheek: Maanteiden kingi Warrant: Cherry Pie Héroes del Silencio: Hace Tiempo The XX: Night Time Raimo Piipponen & Havanna: Nuppendaali Justin Bieber: 800% Slower (tuntematon esittäjä): USA Ashford & Simpson: Solid Ibi Love: Bloom On Rebecca Black: Friday Jennifer Lopez: On the Floor Design The Skyline: Surrounded by Silence Asia: The Heat Goes On Genesis: Illegal Alien Maija Kaunismaa & Sofi Oksanen: Itkin koko ajan Suvi Teräsniska: Jos menet pois Danny & Armi: Kaiken sulle antaisin Nick Berry: Every Loser Wins Oma suosikkini kahvipaketin voittajaksi on jäsen Askr joka löi pöytään The XX -yhtyeen kappaleen Night Time, joka minusta on tähän mennessä huonoin, vaikka täytyy kyllä myöntää että rapin ja metallin huonouden arviointi on todella haasteellista puuhaa. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
allupatukka 27.09.2011 21:32:28 | |
---|
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Påskägg 27.09.2011 21:48:46 | |
---|
Vaikka "Iso D" jo listalla onkin mainittu, on pakko pistää tämä: http://www.youtube.com/watch?v=ZKrKN7we44A Raivostuttava ininä, lähinnä facepalmia tuottavat "läpät" ja videokin on sitä itseään. Isoisän ikäinen äijä heiluu hihattomassa jopon niskassa Beats & Stylesin seurassa. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Bongowing 27.09.2011 22:03:18 | |
---|
But where the heck is magenta? |
velipesonen 27.09.2011 22:06:01 | |
---|
allupatukka: Näin ketjun nimen ja tämä tuli välittömästi mieleen, käsittämätöntä paskaa: http://www.youtube.com/watch?v=EybHtRks_Qs Kakkalaulu oli täällä jo aiemmin ja täytyy kyllä sanoa että nuo temponvaihdokset ja kohtalaisen päätön intro sisältävät liikaa mielikuvitusta jotta tämä voisi olla kaikkein huonoin. H8machine: Vaikka "Iso D" jo listalla onkin mainittu, on pakko pistää tämä: http://www.youtube.com/watch?v=ZKrKN7we44A Raivostuttava ininä, lähinnä facepalmia tuottavat "läpät" ja videokin on sitä itseään. Isoisän ikäinen äijä heiluu hihattomassa jopon niskassa Beats & Stylesin seurassa. Tässä on mielestäni huonoa kaikki muu paitsi itse kappale joka on vain keskinkertainen. Dannylla ei todellakaan ole ääntä, mikä paljastuu tämmöisissä rokkikappaleissa varsin armottomasti. Mutta se on sitten esitystekninen seikka se. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
JCM 27.09.2011 22:35:02 | |
---|
Eikö Hanna Pakarisen "Miehet" muka mahdu tohon listalle? Mun mielestä ehdottomasti kuuluisi samaan jengiin. |
velipesonen 27.09.2011 22:47:36 | |
---|
JCM: Eikö Hanna Pakarisen "Miehet" muka mahdu tohon listalle? Mun mielestä ehdottomasti kuuluisi samaan jengiin. Siinä on ärsyttävät sanat muttei niin kammottavan huono musiikkiosuus. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Nuages 27.09.2011 22:59:46 (muokattu 27.09.2011 23:01:54) | |
---|
H8machine: Vaikka "Iso D" jo listalla onkin mainittu, on pakko pistää tämä: http://www.youtube.com/watch?v=ZKrKN7we44A Raivostuttava ininä, lähinnä facepalmia tuottavat "läpät" ja videokin on sitä itseään. Isoisän ikäinen äijä heiluu hihattomassa jopon niskassa Beats & Stylesin seurassa. Kuuntelin tota keskeltä jonkun aikaa ja mietin, että täähän on ihan mielenkiintoisen kuuloista ja milloin danny on tämmöstä alkanut tekemään. Sitten tajusin, että mulla soi Miles Davisin trumpettisoolo taustalla. Jotenki friikkasin ja sattui nää kaks biisiä sekoittumaan luureissa ja päässä ja miles soitteli jotenkin sopivasti tohon. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Karipiirto 27.09.2011 23:04:29 | |
---|
H8machine: Vaikka "Iso D" jo listalla onkin mainittu, on pakko pistää tämä: http://www.youtube.com/watch?v=ZKrKN7we44A Raivostuttava ininä, lähinnä facepalmia tuottavat "läpät" ja videokin on sitä itseään. Isoisän ikäinen äijä heiluu hihattomassa jopon niskassa Beats & Stylesin seurassa. Raivostuttaa että Dannyn ääni ja laulutaito antaisi tämänkin videon annin perusteella eväät erittäin hyväänkin musiikkiin ja sitten se pelleilee tämmöisen roskan parissa. "My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!" |
Prophet 27.09.2011 23:18:51 | |
---|
|
Nuages 27.09.2011 23:26:30 (muokattu 27.09.2011 23:27:01) | |
---|
Prophet: Täh? Suorastaan erinomainen biisi. Veikko Samulin hieno melodia ja sovitus. http://www.youtube.com/watch?v=epMGzHjHHXg Hyi vittu. Ja lisäksi se on joku luonnonlaki, että mitä oksettavampi Suomi-iskelmä, sitä enemmän keski-ikäiset karaoketähdet laulaa sitä lähiökuppiloissa. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
jazzmies 02.10.2011 16:09:30 | |
---|
Haloo Helsinki pystyi tuhoamaan kolmannella singlellään 'Kuule minua' kaikki odotukset yhtyeeseen, jotka se saavutti kappaleella 'Maailman toisella puolen'. Tästä ei paljoa vokaalimusiikin melodiat ja sitä säestävät harmoniat voi heikentyä, vaikka ne ovatkin tekeleen keskiössä. http://www.youtube.com/watch?v=vlN0kF-_cU8Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
musamuki 02.10.2011 18:15:00 | |
---|
Tosi rattoisaa seurata, kun täysin mauottomin kriteerein rakennetaan "musiikkihaukkomoa", johon mahtuu yhtä monta ehdotusta, kuin on keskustelijoitakin. Ja vielä senkin jälkeen joku panee paremmaksi. Siispä esitän vaitteen: jos yksikin näistä viisaista "räykyttäjistä" ryhtyisi väsäämään omia kappaleita, ajatuksena, "että mä oon niin hyvä". Ja sitten vaan levy-yhtiöihin tarjoamaan niitä. Ja jos hyvällä onnella saatte vuosien anomisien jälkeen jonkun yhtiön tuottamaan sinkkunne levylle, ei varmaan tule enää mieleen haukkua kenenkään levyttämiä kappaleita, oli ne minkälaisia tahansa. |
Stradlin 02.10.2011 18:20:52 | |
---|
musamuki: Tosi rattoisaa seurata, kun täysin mauottomin kriteerein rakennetaan "musiikkihaukkomoa", johon mahtuu yhtä monta ehdotusta, kuin on keskustelijoitakin. Ja vielä senkin jälkeen joku panee paremmaksi. Siispä esitän vaitteen: jos yksikin näistä viisaista "räykyttäjistä" ryhtyisi väsäämään omia kappaleita, ajatuksena, "että mä oon niin hyvä". Ja sitten vaan levy-yhtiöihin tarjoamaan niitä. Ja jos hyvällä onnella saatte vuosien anomisien jälkeen jonkun yhtiön tuottamaan sinkkunne levylle, ei varmaan tule enää mieleen haukkua kenenkään levyttämiä kappaleita, oli ne minkälaisia tahansa. Onko tämä nyt siis ns. "tee ite paremmin"-argumentti? "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |