sterbo 04.04.2004 15:36:20 | |
---|
Jos parhaimmista kengistä, ergonomisuuden kannalta puhutaan , niin ehdottomasti Adidas Superstar. Sopii täydellisesti jalkaan kuin nyrkki silmään, värivaihtoehtoja löytyy useita niiden teinivalkoisen ja goottimustan lisäksi. Tällä hetkellä omistan samettiset yksilöt ja ne ovat aivan loistavat. Pohjanmaalaiset on itse piruja |
Jackson Dinky 04.04.2004 17:03:43 (muokattu 04.04.2004 17:04:13) | |
---|
Mutta silti putoavat jalasta ku potkasee? Kiristä kengät. Edit. Onko muuten kenelläkään teistä Emerican kenkiä? Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
Da Make 04.04.2004 17:26:55 | |
---|
Onko nahkakengät kuumat kesällä? Ei ainakaan minulla ole tuonlaista ongelmaa esiintynyt ikuna. Käyttämmehän INTissäkin "nahka kenkiä". |
Alttoviulisti 04.04.2004 18:19:02 | |
---|
Mun kengät makso 30e, ja ovat helvetin hyvät jalassa. Eivät tyttömäiset tosin. Eivätkä skeittikengät. Enkä ostanu edes suomesta niitä, koska saksasta sain sillon halvemmalla ne...ne oli sillon pari vuotta sitten pakko saada. |
mikko1 04.04.2004 19:10:16 | |
---|
Edit. Onko muuten kenelläkään teistä Emerican kenkiä? Kahet on ollu joskus. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
kid ego 05.04.2004 04:48:22 | |
---|
Meitsillä on Etniesin skeittikengät (mallista ei hajuakaan, väri sininen) ja Conversen nahkaiset (Rockstar?) kengät. Rauha-mumo myisi... mutta kuka häneltä ostaisi? |
reino 05.04.2004 11:05:52 | |
---|
Minulla on mustat skeittikengät. Ei voi valittaa. W00t? |
Ze Kink 05.04.2004 17:28:22 (muokattu 05.04.2004 17:30:14) | |
---|
Mullon skeittikengät (skeittaan satunnaisesti edelleen), en tosin tykkää mistään futuristisennäköisistä ilmatyynymegakengistä, vaan nyt on ainakin 2 vuotta ollu sellaset "tavalliset". Nyt on justiin sellaset nahkaset valkoset Lakait, jotka on aika kuluneet kylläkin, kesällä pitää taas ostaa uudet. Ite tykkään skeittikengistä kun ne on mukavat jaloissa, ja se tasanen pohja on jotenkin kivempi. On mulla kyllä sellaset mustat mokkasiinitkin, jotka piti joskus juhlakengiksi ostaa, ne on myös tosi mukavat. EDIT: Enkä todellakaan ole mikään hoppari/treinitruegoottiihhhh... Kyllä mä oikeeta musiikkia kuuntelen (vaikkei olekaan muodissa, öhöhö). Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Ola_90 05.04.2004 19:04:17 | |
---|
Mutta silti putoavat jalasta ku potkasee? No perkele, pakkoko niitä on niin löysällä pitää? :) Ei mulla oo ikinä lähteny kenkä potkasemalla jalasta. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
Keppis 05.04.2004 20:42:28 | |
---|
Sanokaas nyt mitä vitun hienoa näissä on? Ku kaikilla pitää olla semmoset ja ollaan niin TrueihQGoottihhh. Niin siis juttuhan on näin että kaikki, joilla on skeittikengät ovat varmasti teinixxxxx muotipellejä ja tosi ihqqqqq!!1 Sun elämä on varmaan tosi vaikeeta, jos sua noin paljon vituttaa se että jotkut tykkäävät käyttää sellaisia kenkiä, joista sinä et tykkää. Ilmeisesti moni on todennu kengät hyviksi ja siksi käyttää niitä. Naurettavaa valittamista ihmisten pukeutumisesta. Tälläiset ajatukset voisit pitää omana tietonas. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Oiva Tikka 06.04.2004 12:48:34 (muokattu 06.04.2004 12:51:58) | |
---|
Ne on hienot(ei kaikki, esim. kengät joissa on joitain kiiltäviä avaruusosia ja helvetisti eri värejä. mulla on koko mustat) , hyvät jalassa, kestävät, hyvät kävellä, kevyet. Ne jalassa on kaikin puolin parempi olla kuin joissain toisissa kengissä. Ku kaikilla pitää olla semmoset ja ollaan niin TrueihQGoottihhh. en mä tienny et kaikil pitäis sellaset olla. no hyvä et mul on. enkä tunne olevani TrueihQGoottihhh. ja en skeittaa. |
Pallisti 06.04.2004 15:33:37 | |
---|
Minulla on kaappi täynnä ns skedekenkiä. Tykkään niistä. BTW mun uusimmat "skedekengät" ovat nahkaa. |
Minä ainakin käytän skeittikenkiä, koska niiden kanssa on mielestäni hyvä soittaa rumpuja ja eikä kyllä minun kenkäni tipu jalasta kun potkasee. PRKL! niin ja minulla on jotkut Osirikset ja Adidaksen valkoset Superstarit |
waldemarx 06.04.2004 21:27:30 | |
---|
skedekenkiiki o monenlaisii, ei kaikki o hienoja ja yks syy miks kuvittelisin skeittaamattomienki ihmisten käyttävän vois olla se et ne on hyvät jalkaa. kaikki o turhaa paitsi bisse. |
-memmu- 06.04.2004 21:37:04 | |
---|
minäkin omistan yhet skeittikenkien tapaset kengät ja ihmeen hyvät ne on jalassa ja kestäneet jo pari vuotta. enpä niitä kuitenkaan enää kovin usein käytä, mutta joskus "nahkakenkien" sijasta on kiva pistää tuollaiset jalkaan. ja pitkien housunlahkeiden alta eivät edes näy minnekään.. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Lord of the strings 07.04.2004 08:50:16 | |
---|
Mokkalenkkarit määrää! Minäkään en ymmärrä noiden hienoutta, eikös ne ole tarkoitettu nimenomaan skeittaamiseen? Vähän sama kun kävelis suksimonot jalassa =) Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille |
Oiva Tikka 07.04.2004 09:04:00 | |
---|
Mokkalenkkarit määrää! Minäkään en ymmärrä noiden hienoutta, eikös ne ole tarkoitettu nimenomaan skeittaamiseen? Vähän sama kun kävelis suksimonot jalassa =) joo, paitsi, että skeittikengät on mukavat jalassa, niillä on hyvä kävellä ja ne ei oo tarkoitettu hiihtämiseen. |
Keppis 07.04.2004 15:44:11 | |
---|
Mulla on yhdet risat veljen vanhat skeittikengät. Sitten on jotkut lipsutin tossut joidenka hintalapussa kyllä luki "skeittikengät". Joskus viime vuonna koulussa yks jätkä alko "vittuileen" mulle näin: "ei noi sun kengät oo aidot skeitit". Vähänkö repesin! "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Jackson Dinky 08.04.2004 08:11:09 (muokattu 08.04.2004 08:11:32) | |
---|
Vans footwear. Since 1969. Edit. kattokaa mun skeittikenkiä ne on tossa omakuvassa.:) Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
kuurna 08.04.2004 09:33:59 | |
---|
Mulla on yhet sellast ja maksoin niist 90e...must ne on hyvät jalassa, ne on kyl tyttömäiset skeittikengät, ei semmoset hervottomat sämpylät. Sellaset sämpylät on muuten helevetin ruman näköset...näyttää ihan joltain astronauttien kuukävelykengiltä. |