Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Barcelonan HRC?
1
Bass_guitar
28.09.2011 21:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia tuolta Barcelonen HRC:sta? Pidittekö ja oliko saman tyyppinen kui muut HRC? Itse olen menossa Barcelonaan lokakuussa, ja olisi kiva tietää muiden mielipiteitä.
Ja myydäänkö jossain päin Barcelonaa bändipaitoja? Itse yritin googlettaa tuloksetta
 
dinghie
28.09.2011 22:03:19 (muokattu 28.09.2011 22:03:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bass_guitar: Ja myydäänkö jossain päin Barcelonaa bändipaitoja?
 
Itse ostin kolmet bändipaidat kympin kappale sen pääkauppakadun varressa olevalta kadulta! Itseasiassa, voin melkeinpä jopa neuvoa tien siihen pytinkiin.
 
Ite Hard Rock Cafe on muistaakseni tämän kauppakadun pohjoisessa päässä, ja jos sieltä päin lähdet seuraamaan vasenta puolta sitä katua, niin tulee parit leipäkaupat ja muut pytingit, ja sitten tulee semmonen pikkuinen kauppa, missä on paitoja seinällä niin kerpeleesti. Hyvälaatusia nuo ovat kyllä, yhden olen vain jo hukannut johonkin. Printti ei oo lähteny pesussa yhtään, vaikka jo vuoden niitä aktiivisesti pitänyt.
 
Ruoka oli HRC:ssa erittäin hyvää, mutta talon sisällöstä en muista paljoa, sillä puolet mestasta oli silloin remontissa, kun itse kävin.
 
"Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies
Bass_guitar
30.09.2011 19:38:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dinghie: Itse ostin kolmet bändipaidat kympin kappale sen pääkauppakadun varressa olevalta kadulta! Itseasiassa, voin melkeinpä jopa neuvoa tien siihen pytinkiin.
 
Ite Hard Rock Cafe on muistaakseni tämän kauppakadun pohjoisessa päässä, ja jos sieltä päin lähdet seuraamaan vasenta puolta sitä katua, niin tulee parit leipäkaupat ja muut pytingit, ja sitten tulee semmonen pikkuinen kauppa, missä on paitoja seinällä niin kerpeleesti. Hyvälaatusia nuo ovat kyllä, yhden olen vain jo hukannut johonkin. Printti ei oo lähteny pesussa yhtään, vaikka jo vuoden niitä aktiivisesti pitänyt.
 
Ruoka oli HRC:ssa erittäin hyvää, mutta talon sisällöstä en muista paljoa, sillä puolet mestasta oli silloin remontissa, kun itse kävin.

 
Kiitti :) Toivottavasti sitten löydän sen kaupan. Barcelona on aika iso paikka... :D
 
leka
30.09.2011 19:50:41 (muokattu 30.09.2011 19:53:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ohimennen haluan mainita vaan, että Barcelonassa on niin paljon kaikkea muuta siistiä ja mahtavaa, joten itse jättäisin nämä HRC-käynnit väliin. Mutta tämä on tietysti vain oma mielipiteeni.
 
Hieno kaupunki.
 
Det är farligt att leka i hissen
Bluesmies
01.10.2011 10:48:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Imo toi HRC-touhu on aika helvetin junttia.
Drool
01.10.2011 19:52:54 (muokattu 01.10.2011 19:58:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo siitä Hard Rock Cafélta kun lähtee Ramblasia alaspäin, niin vastaan tulee paljon mielenkiintoisempaa settiä. Mutta kai se HRC ihan poikkeamisen arvoinen paikka lienee, aika näyttävällä paikalla ainakin. Itselle tuli sijaintinsa puolesta mieleen joku New Yorkin Plaza Hotel, plus ne HRC-kultakirjaimet siinä seinässä näytti suht hulppealta. Sisälle en uskaltanut astua.
 
leka: Hieno kaupunki.
 
~Todella!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «