Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laadukas puuvirveli
1 2 3
Krille
29.09.2011 19:51:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vähän miettinyt,että pitäisi pikkuhiljaa saada laadukas puuvirveli kokelmaan..
Onko kellään kokemusta tämmöisestä? http://www.thomann.de/fi/noblecooley_14x05_classic_snare_cherry.htm
 
Även på svenska..
hollmi-5
29.09.2011 20:12:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krille: Olen vähän miettinyt,että pitäisi pikkuhiljaa saada laadukas puuvirveli kokelmaan..
Onko kellään kokemusta tämmöisestä? http://www.thomann.de/fi/noblecooley_14x05_classic_snare_cherry.htm

 
Olen noita soittanut, mutta yhtään en ole raaskinut ostaa. Ludwigit on aina menny edelle, kun on rahaa ollut ;) Ja ihan vain siksi, että minulla on paha pakkomielle laittaa settiin saman valmistajan virppa...
 
Noi on aivan hiton hyviä. Tänään viimeiksi ebaysta katselin tarjontaa jenkeistä. Ei huonoa virppaa noista löydykkään. Parasta A-ryhmää.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Epämuusikko
29.09.2011 20:31:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krille: Olen vähän miettinyt,että pitäisi pikkuhiljaa saada laadukas puuvirveli kokelmaan..
Onko kellään kokemusta tämmöisestä? http://www.thomann.de/fi/noblecooley_14x05_classic_snare_cherry.htm

 
Pelkääjän paikalta (eli lyömäsoittajan-) + muutaman kerran päässyt kopaisemaan. Hyvä rumpu, niin kuin N&C:t yleensäkin.
 
t: Alloy Classicin omistaja
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
hollmi-5
29.09.2011 20:45:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Pelkääjän paikalta (eli lyömäsoittajan-) + muutaman kerran päässyt kopaisemaan. Hyvä rumpu, niin kuin N&C:t yleensäkin.
 
t: Alloy Classicin omistaja

 
Alloy Classicia on paljon kehuttu. Mites se nyt muutamaan kertaan on jäänyt ;)
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Krille
29.09.2011 20:57:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Alloy Classicia on paljon kehuttu. Mites se nyt muutamaan kertaan on jäänyt ;)
 
Tehdään tästä vaikeaa:) Noble&Cooley tai Craviotto..Kumman valitsisitte?:) Olisi kyllä mukavaa päästä kopauttamaan molempia..Voi hemmetti.Saa nähdä ettei pian
supria saa ruveta lähtemään kun GAS on iskenyt päälle:)
 
Även på svenska..
Vieno
29.09.2011 20:57:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krille: Olen vähän miettinyt,että pitäisi pikkuhiljaa saada laadukas puuvirveli kokelmaan..
Onko kellään kokemusta tämmöisestä? http://www.thomann.de/fi/noblecooley_14x05_classic_snare_cherry.htm

 
Vaahtera-versio on ainakin pirun hyvä! 14x5 on kokoonsa nähden yllätävän monipuolinen rumpu! Netistä löytyvät näytteet on aika surkeita verrattuna elävään saundiin..
Tuo mikälie tulipwood-malli kiinnostaisi kans kuulla livenä. Vois olla aikasta hjyvä?!
 
Kuin myös tykkään myös Alloy Classicin saundista!
 
Hinnatkaan ei oo enää pahat verrattuna aikaisempaan.
 
Epämuusikko
29.09.2011 21:13:41 (muokattu 29.09.2011 21:13:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krille: Tehdään tästä vaikeaa:) Noble&Cooley tai Craviotto..Kumman valitsisitte?:) Olisi kyllä mukavaa päästä kopauttamaan molempia..Voi hemmetti.Saa nähdä ettei pian
supria saa ruveta lähtemään kun GAS on iskenyt päälle:)

 
Valitse ihan itse. Kuuntele korvilla, älä hintalapulla tai materiaalivalintabjöövjööllä.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
hollmi-5
29.09.2011 21:31:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä millään korvalla valita ;) Tunteella ne valitaan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Vieno
29.09.2011 21:37:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krille: Tehdään tästä vaikeaa:) Noble&Cooley tai Craviotto..Kumman valitsisitte?:) Olisi kyllä mukavaa päästä kopauttamaan molempia..Voi hemmetti.Saa nähdä ettei pian
supria saa ruveta lähtemään kun GAS on iskenyt päälle:)

 
No Noblella ei ainakaan voi pahasti mennä metsään.. Craviottosta ei kokemusta..
 
BanZai88
29.09.2011 23:11:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tsekkailla myöskin Ayottet ja Bradyt jos tulee vastaan!
 
Krille
30.09.2011 05:51:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Näitä millään korvalla valita ;) Tunteella ne valitaan.
 
Olen samaa mieltä:) Täälläpäin niitä ei oikein ole musakaupan hyllyllä:)
 
Även på svenska..
Kailis
30.09.2011 08:53:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BanZai88: Kannattaa tsekkailla myöskin Ayottet ja Bradyt jos tulee vastaan!
 
Olin jossain vaiheessa myymässä mun Brady 5,5" Wandoo Burl snarea mutta onneksi ei mennyt kaupaksi. Pitäähän yksi setin kanssa saman merkkinen olla =D
 
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
tito
30.09.2011 11:26:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, mistähän asti N&C on tehnyt kirsikka- ja tammirunkoja? Ei tainnut olla aijemmin kuin vaahtera tarjolla noissa steambent solidshelleissä. Mulla on ollut vastaava SS Classic vaahterasta kohta viistoista vuotta. Säästöt meni ja loput sain ylioppilaslahjana, mutta eipä ole kaduttanut. Vaikea keksiä moitittavaa, sellainen hyväkäytöksinen, aika all-rounder. Kirsikka ja tammi voi toki olla vähän eri luonteisia kuin toi vaahtera. Olen testaillut myös peltivanteilla, mutta palasin valuvanteisiin, leikkaa paremmin. Mutta eihän tuo mikään äänekäs rumpu ole. Ja näyttäis muuten hinnat pysyneet ennallaan tai siis laskeneet, jos ottaa inflaation huomioon. Muistaakseni oli päälle 4k mummonmarkkaa ysikytluvulla nuo solidshellit eräässä legendaarisessa oululaisessa putiikissa.
 
I'm George W. Bush, and I approve this message.
marktark
30.09.2011 12:10:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Halvin Craviotto-setti maailmassa ny" :
 
http://drumshop.webfactional.com/bu … ith-inlays.htm#.ToVywqPfO8c.twitter
 
Play that song.
Phil
30.09.2011 14:25:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,
Mulla on Noble & Cooley 14x5 solid maple ja myös alloy classic 14x4,75. Myös Craviottoja on 3 kpl, 14x4 mahonki, 14x5,5 Unlimited maple ja 14x6 Custom shop maple. Molemmat merkit on erittäin herkkiä ja mahtavia rumpuja. Longo on myös loistava solid shell merkki mitä kannattaa kokeilla, varsinkin pähkinäpuu-versiota.
Mutta Bradyt on kyllä mun suosikkeja...ja niitä on nyt 5 kipaletta!
Voisin mahdollisesti myydä tuon 14x5,5 Unlimited Craviotton jos on kovasti kiinnostusta. Myös Pearl Ultracast 14x5 (mikä on kopio N&C alloy classicista olisi myynnissä. Näitten rumpujen ja muutaman muun testimahdollisuus siis olemassa helsingin suunnalla.
 
Epämuusikko
30.09.2011 14:31:21 (muokattu 30.09.2011 14:35:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Näitä millään korvalla valita ;) Tunteella ne valitaan.
 
Tämä selittää käyttäytymistäsi paljon.
 
Phil: Mulla on Respect.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Kailis
30.09.2011 14:56:10 (muokattu 30.09.2011 14:56:28)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Tämä selittää käyttäytymistäsi paljon.
 
Hei älä oo tollanen, oo toisenlainen.
 
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Epämuusikko
30.09.2011 15:07:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Hei älä oo tollanen, oo toisenlainen.
 
Minä sentään ostin omani koska halvalla sain!
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Legenda
30.09.2011 15:37:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itseä on ainakin alkanut kuumottaa tällainen http://www.ebay.de/itm/LUDWIG-EXOTI … rums_Percussion&hash=item3a6ab1c120 soundeista ei kokemusta mutta uskoisin niiden olevan kohdallaan. Niin ja hei tunteella mennään...
 
legenda on hyvä juoma!
Krille
30.09.2011 19:46:40 (muokattu 30.09.2011 19:48:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukava kuulla komentteja.Kaikki ovat tyytyväisiä,niinkuin arvelin..Yritin googlata ja katsoa löytyisikö Suomesta maahantuojaa Noble&Cooley:lle.Mutta en löytänyt mitään.Tietääkö joku jos Suomesta löytyy maahantuojaa?
Thomann:ilta,ebay:stä kyllä löytyy.Harmi vaan kun tulee se vero kun Usasta ostelee.
 
Även på svenska..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «