Achilles 20.06.2011 19:26:58 | |
---|
santa: Koikeileppa VIMEO sivustoille laittaa. siellä ei sensuroida niinkään. Kiitos vinkistä, nytpä se sitten on siellä (There Was A Timen remix siis): http://vimeo.com/25346364 Innostuin vielä muokkaamaan ekaakin säkeistöä, nyt siinä on toisen säkeistön tausta, konerumpujen jyskystys on siis alustakin poissa. Eli tämä on sitten siis perinteisempi versio tästä biisistä, lähempänä esim. UYI-soundia. Kommenttia vaan :) |
Mikaelo 20.06.2011 19:40:13 | |
---|
Juzo95: Ei parasta pysty valitseen mutta esim. Don't Damn Me -kappaleen soolon alotus nostaa aina hymyn naamalle :). Sekä lopetus, että kaikki siinä välissä. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Joees 20.06.2011 20:13:49 | |
---|
Achilles: Kiitos vinkistä, nytpä se sitten on siellä (There Was A Timen remix siis): http://vimeo.com/25346364 Innostuin vielä muokkaamaan ekaakin säkeistöä, nyt siinä on toisen säkeistön tausta, konerumpujen jyskystys on siis alustakin poissa. Eli tämä on sitten siis perinteisempi versio tästä biisistä, lähempänä esim. UYI-soundia. Kommenttia vaan :) Kyllähän toi vois toimia pienillä fiksauksilla. Mut jos tota ja albumiversiota kuuntelee niin kyllä mä sen albumilla olevan kuunteluun mieluummin valitsen. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Wradlin 20.06.2011 20:49:41 | |
---|
Mikaelo: Sekä lopetus, että kaikki siinä välissä. Mikä tuossa sitten on niin huvittavaa? Eihän tuo nyt mitään parasta Slashia tai GN'R:ää ole mutta ihan jees rockbiisi siltikin. Izzy Stradlin on muuten uskomattoman tyylitajuinen komppikitaristi. |
Mikaelo 20.06.2011 21:18:18 | |
---|
Wradlin: Mikä tuossa sitten on niin huvittavaa? Eihän tuo nyt mitään parasta Slashia tai GN'R:ää ole mutta ihan jees rockbiisi siltikin. Täh? Ehkä en sitten ymmärtänyt alkuperäistä viestiä, mutta mum miälestä toi on yks Läsän hienoimpia sooloja. Biisikin on korkealla mun listoilla Gunnareilta. Wradlin: Izzy Stradlin on muuten uskomattoman tyylitajuinen komppikitaristi. On, "less is more". Hieno mies. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Wradlin 20.06.2011 21:23:18 | |
---|
Mikaelo: Täh? Ehkä en sitten ymmärtänyt alkuperäistä viestiä, mutta mum miälestä toi on yks Läsän hienoimpia sooloja. Biisikin on korkealla mun listoilla Gunnareilta. Ahaa, ajattelin että tuo alkuperäisen viestin (jota siis lainasit) "hymy huulille" olisi ollut niinkuin epähyvä hymy ja soolo huono. Ja siis itsekin tykkään tuosta soolosta, kuin myös biisistä. Jäänyt vain hyvin vähälle huomiolle tuo Illusioneiden rajumpi puoli. Harmi sinänsä. On, "less is more". Hieno mies. Nimenomaan. |
Achilles 20.06.2011 23:48:36 | |
---|
Methis: Kyllähän toi vois toimia pienillä fiksauksilla. Mut jos tota ja albumiversiota kuuntelee niin kyllä mä sen albumilla olevan kuunteluun mieluummin valitsen. Kiitos vaan kommentista, kovin on tämmöstä harrastelijanyhväystä tää mun miksaus yms. -jutut on. Mitä fiksauksia sitten tarkemmin ottaen tarkoitat, en todellakaan ole mikään kummoinen musiikin asiantuntija :D Joo, itse tykkään alkuperäisestäkin biisistä, mutta toisaalta toivoisi vähän ehkä perinteisempää soundimaailmaa tuohon levylle, ainakin mun puolesta. No oman maun mukaanhan mää tän remixin tehny että menee sen alkuperäisen rinnalla. |
Viltsux 26.06.2011 00:27:15 | |
---|
Rock N Roll & wild women |
-JiiTee- 26.06.2011 10:13:06 | |
---|
|
Viltsux 26.06.2011 20:52:09 | |
---|
Perhana, miksei ne julkase tätä jo kokonaan. Toi riffi on niin saakelin hyvä. Guns N' Roses - Checkmate ( http://www.youtube.com/watch?v=IIABzOU37m0) Ashba sano jossain haastattelussa että Axlilla on jo jotain kolme levyllistyä lähestulkoon valmiita biisejä hihassaan, mutta kun Ashba yrittää passittaa sitä levyttämään se vaan toteaa että eihän tässä mikään kiire ole. Ei tosiaan, onhan tässä vielä vähän vajaat 12 vuotta aikaa! Rock N Roll & wild women |
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Jyrken 28.09.2011 18:33:46 | |
---|
Mielenkiintonen mediamylly tulossa tosta, mikäli nuo sinne valitaan. Veikkaan, että pelkästään Slash, Duff, Sorum, Adler ja Gilby saapuvat paikalle. Sitten ne vetää Junglen jonkun Fergien laulamana. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
The Rikza 28.09.2011 18:36:09 | |
---|
Jyrken: Mielenkiintonen mediamylly tulossa tosta, mikäli nuo sinne valitaan. Veikkaan, että pelkästään Slash, Duff, Sorum, Adler ja Gilby saapuvat paikalle. Sitten ne vetää Junglen jonkun Fergien laulamana. Tai pelkästään Axl vetää scat-soolon ;) "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Jyrken 28.09.2011 18:44:16 | |
---|
Hauskaahan toi olis, vaan Axl ns. kieltäytyi tästä kunniasta jo 2008. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Flash 28.09.2011 19:15:29 | |
---|
Ei sinne pitäisi nimetä, kuin Gunnarien alkuperäinen miehitys. Live Music Is Better! |
Jyrken 28.09.2011 22:04:05 | |
---|
Ei varmaan nimetäkään, vai toimiiko toi tsydeemi silleen, että aina koko bändin miehistö pääsee sisään riippumatta yksilöiden meriiteistä? Eipä siinä, itellä ei olis sinällään mitään vastaan sanomista mm. Bucketin, Bumblefootin tai Robin Finckin sisään pääsyyn, erinomaisia muusikoita, mutta mikäli heidät tonne joskus valitaan niin se tapahtunee eri syistä. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Wradlin 29.09.2011 11:44:32 | |
---|
Flash: Ei sinne pitäisi nimetä, kuin Gunnarien alkuperäinen miehitys. Jos multa kysytään niin nimeäisin sinne Appetiten ja Illusioneiden levyttäneet tyypit, Gilby Clarke on vähän siinä ja siinä... Ehkä ei. Sorum kyllä kuuluisi mukaan. Mutta ei saatana jos sinne aletaan tuomaan mukaan jotain Bucketheadeja sun muita "New-GNR"-systeemejä, menee homma ihan höpöksi. |
Numb 29.09.2011 11:50:38 | |
---|
Wradlin: Jos multa kysytään niin nimeäisin sinne Appetiten ja Illusioneiden levyttäneet tyypit Jos multa kysytään, niin Appetiten levyttänyt porukka on se oikea G'n'R. Mun mielestä Sorum pilaa Illusionit sillä jäykällä kolistelulla ja jyskytyksellä, joka kulkee ja svengaa kuin kivireki. The best laid schemes o' Mice an' Men,
Gang aft agley - Robert Burns |
Wradlin 29.09.2011 12:27:14 | |
---|
Numb: Jos multa kysytään, niin Appetiten levyttänyt porukka on se oikea G'n'R. Mun mielestä Sorum pilaa Illusionit sillä jäykällä kolistelulla ja jyskytyksellä, joka kulkee ja svengaa kuin kivireki. Mutta silti mies oli bändin rumpali ajalla, jolloin suosio oli suurimmillaan. Vaikka olihan/on Adlerin soittotapa paljon energisempi, mielummin sitä kuuntelee. Molemmat rumpalit vaan sinne, ei siinä mitään. |
kaljataiteilija 30.09.2011 23:50:28 | |
---|
Wradlin: Mutta silti mies oli bändin rumpali ajalla, jolloin suosio oli suurimmillaan. Vaikka olihan/on Adlerin soittotapa paljon energisempi, mielummin sitä kuuntelee. Molemmat rumpalit vaan sinne, ei siinä mitään. Adlerin puolelle painuu minunkin vaaka. Persoonallisempaa ja sähäkämpää sen soitto niih.... had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |