Aihe: Curt Cobainin..
1 2
vespukki
05.04.2004 11:11:15
Eli tänään on kulunut tasan 10-vuotta siitä, kun Nirvanan keulahahmo Curt Cobain kuoli..
Ajattelin että vois kerätä muistoja yhteen tuosta 10 vuoden takaisesta päivästä..
Itse olin vasta 7-vuotias joten muistikuvani on hatarat, mutta muistan kuinka isoveljeni tuli kertomaan, että nyt katsomaan TV:tä kun joku iso stara on kuollut.. Veljeni oli hyvin harras Nirvana fani.
I don't give a fuck, if you hate me!
Dunga
05.04.2004 11:14:32
Kurt...nusnus :) En nyt jaksa ruveta viljelemään ylisanoja, sanotaan että tämän herran bändi avasivat korvani rock-musiikille varhaisessa nuoruudessani ja siitä olen ikuisesti kiitollinen.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
H. Ani
05.04.2004 11:32:01
Ilta-Sanomat:

Kirjailijat: Courtney Love tappoi Kurt Cobainin

Uudessa In love and death: The Murder of Kurt Cobain -kirjassa väitetään, ettei Nirvana-laulaja Kurt Cobain tehnyt itsemurhaa, kertoo Aftonbladet.

Kirjan kirjoittaneiden journalistien Max Wallacen ja Ian Halperinin mukaan Kurtin vaimo Courtney Love tappoi miehensä. Wallace ja Halperin väittävät, että tapauksen poliisiraportit olivat virheellisiä.

- Kirjailijat paljastavat, että itsemurhaskenaario oli tieteellisesti mahdoton, kirjan kustantaneen Atria Booksin tiedotteessa kerrotaan.

Kirjailijoiden väitteet perustuvat oikeuslääkärin haastatteluun, joka uskoo, että Cobainille oli annettu yliannostus heroiinia. Tämän jälkeen haulikko oli asetettu suuhun niin, että Cobainin luultiin itse painaneen liipaisinta.

Tänään tulee kuluneeksi kymmenen vuotta Kurt Cobainin kuolemasta. Tuhannet fanit ovat kokoontuneet Seattleen kunnioittamaan laulajan muistoa.
Niin se on ja niin sen tulee olla!
Oudi
05.04.2004 12:32:57
Taitaa kiiltää kirjan kirjoittajilla dollarin kuvat silmissä. Siis että ensin annettaisiin överiannos hepoa, ja sitte vielä haulikolla perään varmistukseksi. jep jep
"Oluesta tulee hyvä olo ja asiat tuntuu luistavan" -Matti Pellonpää
kassper
05.04.2004 12:40:12

Kyllähän tuo Cobainin "murha" on samanlainen paradoksi, kun vaikka ufot tai Atlantis.

"Voipi olla näinnii, mutta voipi olla toisinnii", sano savolainen.
Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista.
RastatonManSuperstar
05.04.2004 18:11:49

Kurt...nusnus :) En nyt jaksa ruveta viljelemään ylisanoja, sanotaan että tämän herran bändi avasivat korvani rock-musiikille varhaisessa nuoruudessani ja siitä olen ikuisesti kiitollinen.

sama. Nirvana on aina ollut mulle SE kovin juttu ja tulee aina olemaan.-
You need to bash your head until you bleed just like they did in 83.
Stain
05.04.2004 18:38:48
Nimet olisi tietysti aina hyvä kirjoittaa oikein. Tästäkin on jo muutama keskustelu olemassa, kannattaisi katsoa vähän ympärilleen ennen kuin alkaa kirjoittamaan uutta keskustelua.

Joo, kyllähän Nirvanan musiikki on antanut paljon. Itse en muista mitään erityistä siitä keväästä -94, olin yhdeksänvuotias. Mutta kyllä Nirvanan musiikki oli tuttu jo ala-asteella.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
M1kk0
05.04.2004 19:15:31
Sanoin sen tonne muualle, joten sanon sen tännekki:

Nirvana ja Kurt Cobain on ja oli ihan liian yliarvostettu.
Armoton
05.04.2004 19:24:11
Nirvanasta pidin ja pidän. Ehkei sitä tulisi koko ajan ylistää, vaikka omasta mielestäni sen ansaitseekin. Väittely siitä, onko se yliarvostettua vai ei, on täysin turhaa. Nämä ovat makuasioita, ei sille voi mitään. Nirvanalla oli ja on suuri fanijoukko, kyllä se kertoo jo jotain.
Tuo kirja voisi olla mielenkiintoinen. En todenperäisyydestä tiedä, mutta olisipahan jotain luettavaa, ja Nirvana -aheinen kirjallisuus kiehtoo, syystä tai toisesta.

P.S. Mitä paradoksaalista ufoissa on?
"Järkevä ihminen sopeuttaa itsensä maailmaan; järjetön yksilö sopeuttaa maailman itseensä. Siksi kaikki kehitys maailmassa on sidoksissa järjettömiin." - Bernard Shaw
jhoik
05.04.2004 19:25:36

Taitaa kiiltää kirjan kirjoittajilla dollarin kuvat silmissä. Siis että ensin annettaisiin överiannos hepoa, ja sitte vielä haulikolla perään varmistukseksi. jep jep

Tuossakin taitaa olla virhetietoa sillä ruuminavauksessa selvisi että Cobainin veressä oli tuon hepo yliannostuksen lisäksi Diazepamia (Valiumia) jonka yhteisvaikutus heroiinin kanssa tuottaa kolminkertaisen yliannostuksen. Kysymys onkin siitä että millä hitolla Cobain olisi voinut edes nostaa asetta tuollaisen yliannostuksen jälkeen.
Vapaata tilaa myytävänä.
M1kk0
05.04.2004 19:50:20
millä hitolla Cobain olisi voinut edes nostaa asetta tuollaisen yliannostuksen jälkeen.

Jedipauerilla
Freakz
06.04.2004 08:39:08
Syvä kunnioitus on miestä kohtaan.
Aika on soittaa, aika on kuolla
Kapane
06.04.2004 10:54:18

toisella palstalla tästä jauhetaan...
Lukihäiriöisillä on huaskempaa [Kyllä Lähtee]
funkylord
06.04.2004 13:22:42 (muokattu 07.04.2004 09:56:10)

sori jos keskeytän pahimman itkunne, mutta minua ei kyllä hirveästi koskettanut kun jätkä kuoli huumeisiin. eiköhän niihin mömmöihin kuole, jos liikaa vetää. ihmisenä teki vääriä valintoja. musiikissa tiesi mitä teki. Herra huume kokeilu valitsi väärän ihmisen.. eikun ootas... joo ja sitten koukuttuminen löysi väärän ihmisen musiikin multi kehittäjästä, vai olikos se toisin päin. sarjassamme: typeriä kuolemia.

edit. niin ja lisättäköön, että nirvana on erittäin hyvä bändi, ja sen musiikkia on ilo kuunnella, mutta tuo ihan vain peruslinjan vetona. koska olen äärimmäisesti huumeiden vastainen.
#KK1 Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Stain
06.04.2004 13:33:35
sarjassamme: typeriä kuolemia.

Jaa että typeriä kuolemia. Et ilmeisesti tiedä asiasta. Cobain käytti huumeita pääosin hirveiden vatsakipujen takia. Heroiinia siis, se lievitti kipuja, joihin kukaan lääkäri ei keksinyt parannuskeinoa. Lue Cobainin päiväkirjat niin sinullekin selviää minkä takia mies veti huumeita.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Kilgore Trout
06.04.2004 13:40:54
sori jos keskeytän pahimman itkunne, mutta minua ei kyllä hirveästi koskettanut kun jätkä kuoli huumeisiin. eiköhän niihin mömmöihin kuole, jos liikaa vetää.

Kyllä siihen haulikko-nimiseen huumeeseen voi kuulemma kuolla jo ekalla kerralla....
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
greshgurt
06.04.2004 15:50:45
voisin heittää noin kakskytviis seikkaa, jotka todistavat kurt cobainin joutumista murhan kohteeksi, mutta saisin palkakseni vain kakskytkuus toisiaan muistuttavaa perustelua itsemurhalle, ja niiden lisäksi vuoden salaliittoteorian keksijän tittelin (suvereeni hallitsija jo vuodesta 1994 lähtien, vaikken itse sitä edes keksinyt).
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
M1kk0
06.04.2004 16:15:32
Jaa että typeriä kuolemia. Et ilmeisesti tiedä asiasta. Cobain käytti huumeita pääosin hirveiden vatsakipujen takia. Heroiinia siis, se lievitti kipuja, joihin kukaan lääkäri ei keksinyt parannuskeinoa. Lue Cobainin päiväkirjat niin sinullekin selviää minkä takia mies veti huumeita.

Niinhän ne kaikki sanoo...
Käyttäjätunnus
06.04.2004 16:50:28
No joo-o tuosta murha/itsemurha jutusta voisin paljonkin kirjoittaa(tosin en tiedä sitten olisiko siinä mitään tjtn) mut en jaksa. Kuten myös itse Cobainista/Nirvanasta mutta tiivistän nyt että Nirvana on minulle se bändi joka on ylitse muiden. Cobain oli nerokas säveltäjä/sanoittaja. Dave Grohl yksi suosikkirumpaleitani. Omistan lähes kaikki albumit ja muutamia singlejä. Hyvä livebändi!
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Zrank Zappa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)