Fhool 26.09.2011 15:42:18 (muokattu 26.09.2011 15:42:54) | |
---|
Tuomoo: Minkä pankin kortti sulla on? Mulla oli ongelmia Osuuspankin kortilla, mutta yhtäkkiä se alkoi toimimaan. Saakos tuonne Spotifyyn linkitettyä suoraan kortin, tai pitääkö se laittaa esim. Paypalin kautta? En muista enää, oon niin kauan maksanut tuosta jo. Nordean kortti, mutta en usko että vika on siinä koska raha ei jostain syystä veloitu automaattisesti tililtäni ja olen joutunut ostamaan unlimitedin uudestaan joka kuukausi. Ja nyt ei sitten suostu toimimaan ollenkaan... Niin ja pystyy laittamaan kortin tiedot suoraan, ei ole pakko olla Paypalia. |
Listen 26.09.2011 18:17:57 (muokattu 26.09.2011 18:19:33) | |
---|
|
Tuomoo 26.09.2011 21:17:42 | |
---|
Fhool: Nordean kortti, mutta en usko että vika on siinä koska raha ei jostain syystä veloitu automaattisesti tililtäni ja olen joutunut ostamaan unlimitedin uudestaan joka kuukausi. Ja nyt ei sitten suostu toimimaan ollenkaan... Niin ja pystyy laittamaan kortin tiedot suoraan, ei ole pakko olla Paypalia. Kaverini on kanssa takunnut Nordean kortin kanssa, ja joka kuukausi on joutunut uudelleen tilaamaan tuon. Helpotti kuulemma, kun teki Paypaliin tilin, ja laittoi Spotifyn veloittamaan suoraan Paypalista. Ei ole ollut ongelmia sen jälkeen. "Olkoon vaikka miten hyvännäköinen, jos se on feministi, etsiköön itselleen tyttöystävän. Mieshän sille ei kelpaa kuitenkaan, ellei se ole humanisti, homo ja kasvissyöjä" - RekoS |
Johnny Buzz 26.09.2011 22:17:34 | |
---|
Tuomoo: Kaverini on kanssa takunnut Nordean kortin kanssa, ja joka kuukausi on joutunut uudelleen tilaamaan tuon. Helpotti kuulemma, kun teki Paypaliin tilin, ja laittoi Spotifyn veloittamaan suoraan Paypalista. Ei ole ollut ongelmia sen jälkeen. Tätä meinasin kanssa ehdottaa. Tuolla tavalla pitäisi onnistua ongelmitta. |
Listen 26.09.2011 22:47:31 | |
---|
|
Meadow 26.09.2011 22:51:31 | |
---|
Heitän koko paskan mäkeen sillä sekunnilla kun pakotetaan liittymään naamakirjaan. |
Tuomoo 26.09.2011 23:07:52 | |
---|
Hienoa, kun jotkut tyypit ovat huomanneet, että Facebookin accountilla pääsee myös Spotifyyn. Koko helvetin seinä on TÄYNNÄ joidenkin ihmisten kuuntelemia biisejä, ilmeisesti Spotify postaa joka vitun kuunnellun kappaleen omalle seinälle. "Olkoon vaikka miten hyvännäköinen, jos se on feministi, etsiköön itselleen tyttöystävän. Mieshän sille ei kelpaa kuitenkaan, ellei se ole humanisti, homo ja kasvissyöjä" - RekoS |
TommiTomminen 26.09.2011 23:13:11 | |
---|
Tuomoo: Hienoa, kun jotkut tyypit ovat huomanneet, että Facebookin accountilla pääsee myös Spotifyyn. Koko helvetin seinä on TÄYNNÄ joidenkin ihmisten kuuntelemia biisejä, ilmeisesti Spotify postaa joka vitun kuunnellun kappaleen omalle seinälle. Joo, huomasin tän ja turhauduin tähän typeryyteen. Irrotin saman tien spotifyn naamakirjasta. Ymmärtääkseni nuo kuitenkin tulevat seinälle ja sitä kautta news feediin vaan puhelimen kautta kuunneltuna? |
elsewhere 26.09.2011 23:24:30 | |
---|
Minä poistin Facebookin puolelta Spotifyltä luvan postata mun newsfeediin mitään, mikä varmaan auttaa ensi hätään, mutta nyt kaikki on kyllä mennyt niin sosiaaliseksi, että harkinnassa on koko paskan (sekä Facebook että Spotify) heivaaminen huitsin nevadaan. En halua tietää, mitä biisejä ex-työkaverini kuuntelevat milläkin hetkellä ja ehdottomuus vituttaa. Voisi tietysti irrottaa Spotifyn facebook-kytkennän, mutta milläpä sitä sitten lähettelee kappaleita ihmisille kätevästi? ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Mä klikkasi vuan "No":ta näihin FaBu - judskiin. Ei oo kiusannu enään. |
Tuomoo 26.09.2011 23:42:33 | |
---|
Ei tämä mullakaan mitään jaa, ellen itsen jaa. Joillakin, kuten esim. serkullani, näkyy parin tunnin ajalta useampi kymmenen päivitystä Spotifystä, jokaisen kuunnellun albumin nimike hyppää tuolta esiin. Raivostuttavaa. Pitää varmaan huomauttaa tuolle tyypille, joka ei ikinä jaa mitään tuolla, veikkaan ettei hän tietoisesti tuota tee, vaan FB automaattisesti jakaa noita. "Olkoon vaikka miten hyvännäköinen, jos se on feministi, etsiköön itselleen tyttöystävän. Mieshän sille ei kelpaa kuitenkaan, ellei se ole humanisti, homo ja kasvissyöjä" - RekoS |
Quru 27.09.2011 08:04:30 | |
---|
Ette te kuitenkaan lopeta kummankaan käyttämistä, kunhan uhoatte. "Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä.
" - M4ss3 m/ |
Listen 27.09.2011 11:15:42 | |
---|
Spotifyn FB-ilmoituksethan saa helposti pois klikkaamalla rastia jonkun Spotify-postauksen oikeassa yläkulmassa ja valitsemalla "Piilota sovelluksen Spotify ilmoitukset" (tai jotain sinnepäin). |
Skywriter 27.09.2011 11:36:45 | |
---|
Mitäs ihmettä? Uusimman päivityksen seurauksena kuunteluaikamittari hävisi ohjelmasta kokonaan. Kylläpäs on taas vähän jännää... ^ Mun sanat täsmälleen ^ |
Wradlin 27.09.2011 12:58:57 (muokattu 27.09.2011 12:59:39) | |
---|
Älkää yhdistäkö sitä Spotifya Facebookiin niin ei tule ongelmia turhien julkaisujen kanssa. E: Ääh, olihan tosta jo puhuttu. Sen siitä saa kun lukee yhden viestin koko sivulta. |
Meadow 27.09.2011 13:03:06 | |
---|
Quru: Ette te kuitenkaan lopeta kummankaan käyttämistä, kunhan uhoatte. En ole koskaan käyttänyt Facebookia. Aivan varmasti lopetan Spotifyn käytön, jos Facebook-tunnuksen omistaminen tulee pakolliseksi. |
StJerky 27.09.2011 14:29:32 (muokattu 27.09.2011 14:34:58) | |
---|
Meadow: En ole koskaan käyttänyt Facebookia. Aivan varmasti lopetan Spotifyn käytön, jos Facebook-tunnuksen omistaminen tulee pakolliseksi. Minä käytin joskus 3 vuotta sitten. Vai onkohan siitä jo 4? Vaikuttaa siltä että ainakaan kaikki Spotify linkit ei toimi Suomen ja jenkkilän välillä. Esim Michael Monroen levy ei jenkkikaverille aukene. |
Lonesome 27.09.2011 15:21:40 | |
---|
Meadow: En ole koskaan käyttänyt Facebookia. Aivan varmasti lopetan Spotifyn käytön, jos Facebook-tunnuksen omistaminen tulee pakolliseksi. Tai ainakin edellytän että Facebookin profiili onnistuu pohjalta "Aku Ankka, os. Ankankatu 333, Ankkalinna. Onhan tää Spotify ollut hienoa palvelua. Monia harvinaisia levyjä on tullut vihdosta viimein kuultua ja vielä ilmaiseksi. Varastamiseltahan tää välillä tuntuu, joten loppukoon jos tiukalle menee... En ole sosiaalinen, enkä media. Myönnetään. "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
elsewhere 27.09.2011 15:22:42 | |
---|
StJerky: Minä käytin joskus 3 vuotta sitten. Vai onkohan siitä jo 4? Vaikuttaa siltä että ainakaan kaikki Spotify linkit ei toimi Suomen ja jenkkilän välillä. Esim Michael Monroen levy ei jenkkikaverille aukene. Lisensointi maiden välillä ei ole aina niin helppoa ja oikeudenomistat ottavat useinkin levyjä pois tuolta. Omasta suosikkilistasta on kadonnut useampikin kokonainen albumi :( ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Hipelius 28.09.2011 17:17:41 | |
---|
|