Superbeast89 03.04.2004 17:00:51 | |
---|
No toi Warwicki on kyllä vähän liioiteltu. Warwickilta tämä Rockbass Wampyre on hieno kirves jos sellaista etsii. Ja MINUN mielipide on se, että kitaran täytyy näyttää kitaralta. Kuin myös bassonkin. Ei ole aitoa rakkautta...
On vain itserakkautta ja rakkautta bassonsoittoon. |
pardy 05.04.2004 11:25:09 | |
---|
Olinpa tossa viime vuoden lopulla kattomassa The Crownia Lahdessa, ja satuimpa siinä huomaamaan että basisti veti kunnon plekupaukutusta oikein heviasenteella - jatsarilla. Oikein luunvalkoisella sellaisella. Ja eipä muuten kertaakaan tullut edes mieleen että olisi näyttänyt tyhmältä tai sopimattomalta tollanen. Kyllähän sitä ensin vähän hätkähti, kun oon ite aina tottunu näkemää sitä käytettävän siinä mihin se on "tarkoitettukin". Mutta jos mies tykkää ite kyseisestä bassosta, ja kokee ettei se murenna äijän uskottavuutta hevibasistina, niin se on oikeesti aivan vitun sama millä sitä heviä soittaa. Sitäpaitsi tollasta poikkeavuutta kutsutaan omaperäisyydeksi, tiedoksi vain kaikille "ESP on ainoo true hevibasso!!!" -tyypeille... Kolme sanaa: "Olen basisti." |
ESP on ainoa true hevibasso! "Mojo X saved the day!" -Mayor of Browntown |
M.Hanski 06.04.2004 12:11:12 | |
---|
a) Lemmy soittaa Rickenbackerilla. b) Lemmy on jumala. Johtopäätös? ;) |
Teijo K. 06.04.2004 12:15:52 | |
---|
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa. |
M.Hanski 06.04.2004 16:19:54 | |
---|
Ehkä vielä Daisy Rock -bassoa pervompi vaihtoehto olisi soittaa mättöä C-vireisellä Höfnerin viulubassolla :D |
onde 08.04.2004 00:14:41 | |
---|
Minkä merkkinen basso on kunnon hevimiehen basso? ÖÖ vaikee kysymys, mutta eiköhän Rickenbacker oo ainakin joidenkin mielestä sillä Rikulla soittaa Lemmy ja Joey DiMaio ja Metallican Burton aikanaan.Jos muistellaan vanhoja niin Roger Glover, Glenn Hughes ja Geezer Butler leikittelivät Rikun otelaudalla sormiensa kans! ps.Niin vaikka Geddy ei oo varsinainen hevi mies, niin Rikulla pistettiin koreaks alkuaikona. But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
Boxeri 16.04.2004 20:29:19 | |
---|
Minkä merkkinen basso on kunnon hevimiehen basso? Gibson Thunderbird tietenkin tai Rickenbacker. That's all |