Lebowski: Taidan vetää hieman sanoja takas. Hyvältähän tämä kuulostaa. Tuo Curl of the Burl biisi vaan ärsyttää jotenni vielähi :) Kato se video niin ei ärsytä :D Tuli vähän Evil Dead meets jumbosavut-fiilis tuosta. "I'll have what he's having" All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. |
Akitus 25.09.2011 22:30:24 | |
---|
Muutaman kuuntelun jälkeen kyllä kovimmin iskee Stargasm. Mukavasti bändin eri osa-alueet esillä siinä. Onneks jo keskiviikkona pääsee vähän paremmin syventymään tähän. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Viui 25.09.2011 23:09:13 | |
---|
On kyllä kova levy. Joka päivä pariin otteeseen läpi kuunneltuna sanoisin lempibiiseiksi Stargasmin, Dry Bone Valleyn ja Black Tonguen. |
Muovinen 26.09.2011 11:46:44 | |
---|
Oon kuunnellut töissä levyn vasenta kanavaa läpi (paska monokytkentä tässä koneessa :P) ja jo se kuulostaa aika vakuuttavalta! Tuntuu että koko ajan paranee. Mitähän sitten kun kuulen molemmat kanavat?!? O_o |
phf 26.09.2011 12:48:45 | |
---|
The Hunter löytyy spotifystä. http://open.spotify.com/album/7lObP1GanG65wToWzufQtq Blasteroid minusta tällä hetkellä paras biisi. Monipuolisuutta levyltä löytyy paljonkin. Taas mastodontti onnistunut. Tuo tietoinen muuttuminen ja tehdä jotain erillaista edelliseen, ja samaan aikaan kuulostaa ihan itseltään, tekee mastodonista juuri niin hienon kuin se on. FUCK ALL FUCKING SHIT - SKITFUCKED OR DIE!!! |
AnonHero 26.09.2011 13:01:51 | |
---|
Loistavaa settiä! |
Exhausted 26.09.2011 13:58:56 | |
---|
Sen lisäksi että The Sparrow on mainio lopetusbiisi, on sen kitarasoolossa yksi parhaista kitarasaundeista miesmuistiin |
KillingMachine 26.09.2011 16:29:27 | |
---|
Huippulevy on jälleen kerran kyseessä. Tää on kyllä loistavaa ja helposti sisäistettävää materiaalia, ehkä jopa hieman hittihakuistakin. Ennen kaikkea se kuulostaa Mastodonilta, kuitenkaan plagioimatta itseään. Samat peruselementit on tallella ja uutta saatu sekaan. Omia suosikkejani on Blasteroids ja Spectrelight. Ainoa huono puoli on täytebiisit, pituutta olis edelleen riittävästi jos muutaman kehnomman biisin olis jättäny pois. |
Lancelot 26.09.2011 16:36:40 (muokattu 26.09.2011 16:44:19) | |
---|
arsu: Ei oo vielä julkistettu minkäänlaista vinyylipainosta tästä. Sitä täs oon odotellut pähkinöinä kuukausikaupalla ja kun en enää jaksanut ni tilasin myös tuon cd/dvd version. Tulee sit ostettua tämäkin kaikennäköisenä painoksena kun tuo vinyyli joskus ilmaantuu. En mitenkään jaksa uskoa levyyn ainakaan pettyväni kun maistiaiset toimivat kakki. Joo oon kiihkoissani nähnyt näkyjä, no eiköhän se LP joka tapauksessa vielä tule julki. Jos saa The Sparrow -biisin soolo kylmänväreitä aikaan, niin tekee sen myös Spectrelightin rumpufillit. E. ja muutenkin rumputyöskentely ylipäätänsä. |
panche 26.09.2011 19:18:02 | |
---|
Jotain levystä kertoo se, että kun olen sen 6 kertaa kuunnellut läpi niin joka kerta on vaihtunut lempibiisi! :D Loistavaa settiä. |
Painajaismainen 27.09.2011 08:18:59 | |
---|
Enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä... SÄÄH! Vähän kuumottelee! |
Hetfield 27.09.2011 12:30:49 | |
---|
Painajaismainen: Enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä, enkuunteleennenkuinlevyonkäsissä... SÄÄH! Vähän kuumottelee! Sama. Mutta huomenna levykauppaan vihdoin! I quit the band... Now I just play with myself. |
Aakoo 27.09.2011 12:37:46 | |
---|
Edelliset kirjoittajat ilmeisesti myös säästävät neitsyytensä aviolittoon? Sori, oli pakko ;-P |
Painajaismainen 27.09.2011 13:23:05 | |
---|
JUMALISTE ETTÄ KUULOSTAA HYVÄLTÄ! Kiitos Amazonille. Spessueditioni saapui postissa. :) |
RainingRedPaint 27.09.2011 15:57:20 | |
---|
ÄÄh mun levy ei tullut vielä tänään :( Toivottavasti huomenna. |
AnonHero 27.09.2011 18:52:03 (muokattu 27.09.2011 18:56:52) | |
---|
Muutaman pyöräyttelyn jälkeen kohokohtia ovat trippailevat The Hunter ja Stargasm, All The Heavy Lifting, Creature Lives ja The Sparrow. Loistavan levyn ovat pojat saaneet kasaan. Edit: Dry Bone Valley |
arppah8 27.09.2011 22:11:07 (muokattu 27.09.2011 23:41:07) | |
---|
Levy tuli tänään, kohta luurit päähän ja luukuttelemaan täysiäm. Saas nähä, odotukset on kovat. E: Yllätti silti kovuudellaan tämä. En ollut ennakkoon kuullut kuin Black tonguen yhden kerran joten puhtaalta pöydältä lähdettiin. Täytebiisejä ei tuntuisi olevan ja tämmöinen enemmän "popsensibiliteettiä" tarjoileva ilmaisumuoto toimii mulle kuin häkä. Näin äkkiseltään eniten korvaan takertuivat em. biisin lisäksi Curl of the burl, Dry bone valley ja hämmentävästi kansanlaulun/The Wildheartsin mieleentuova Creature lives. Spectrelightissä kun ois ollut joku kiva vokaalikoukku vielä niin se ois samassa sarjassa. Mut ei tosiaan huonoa lenkkiä löydy, katotaas miten noi muutkin biisit avautuvat tässä lähipäivinä. Tää levy kun tulee varmasti soimaan useasti. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
bedlam 28.09.2011 10:35:24 (muokattu 28.09.2011 10:51:59) | |
---|
Edellisen levyn jälkeen oletin (ja toivoin) että bändi siirtyy vielä kauemmas metallista ja tarjoilee enemmän 12-minuuttisia progespektaakkeleita ala Czar ja Last Baron. Mutta mitä vielä, bändi rykäiseekin melko suoran rock-levyn. Tai suoran ja suoran, Mastodonin skaalalla suoran. Mutta mitäs sitten, täähän toimii! Onhan tässä sitä progehäröilyä mausteena, muttei lähellekään samassa mittakaavassa kuin edeltäjällä. Joku sanoi, että Spectrelightista tulee Devin mieleen. Itte en huomannut yhteyttä, mutta sitä edeltävä viisu sitävastoin on ihan kuin Deviniä. Erittäin epä-Mastodonmaista. E: aika moni villiintyi noista näytebiiseistä ja varsinkin Spectrelightista, se kun musiikillisesti edustaa vähän paluuta bändin ekoille levyille. Itse taas lähinnä kauhistuin, koska en siitä mutaisesta sludgemöyrinnästä välitä oikeastaan lainkaan. Tuolla suosittele bändiä -ketjussakin kyselin Czar/Last Baron -tyylistä progea ja minulle suositeltiin pitkälti sludgemörinäbändejä, vaikkei noilla biiseillä ole mitään tekemistä sellaisen kanssa. http://www.petrified-eye.net |
sami-s 28.09.2011 12:53:35 | |
---|
Levyn hain äsken paikallisesta levykauppa äxästä. The Sparrow on yhtä maaginen mestariteos kuin the czar ja juuri tämmöistä halusin. Kivoja rock biisejä Mastodon tapaan levy muuten täynnä. TYKKÄÄN! "-Mikäs teitä vaivaa, kysyi lanttumaakari.
-Wahistaa niin helevetisti! sanoi Kirk." -Jäsen Puusormi |
arsu 28.09.2011 15:23:25 | |
---|
Lancelot: Joo oon kiihkoissani nähnyt näkyjä, no eiköhän se LP joka tapauksessa vielä tule julki. Nonni! Mastodon's "The Hunter" will be available on November 15th as a limited edition vinyl: 1 LP, 140 gram, black vinyl and a limited edition deluxe vinyl: 2 LP, 45rpm, 180 gram, color vinyl. All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. |