Aihe: KISS-minut on petetty lopullisesti!!
1 2 3
Sammakko
31.03.2004 16:53:35 (muokattu 31.03.2004 16:56:50)

etpä sammakko ole tainnut kissin musaan tutustua kunnolla.....ja nimittäin lähes kaikilta bändeiltä löytyy jotain hyvää kun tarpeeksi ettii.....että haista sinä kakkas.............arghhhhhhhhhh

Omistan kaikki levyt aitona. Tyhmänä pentuna ala-asteella menin ostamaan. Olin kissfani. Kiss oli bändi jonka takia aloitin kitaran soiton.

E: Aina kun sain kuukausirahan niin ostin kissin levyn.

Ekat levyt on ainoita mitä enää ilkeää kuunnella niitäkin harvoin ja pieninä annoksina.

Pitkään vihasin koko bändiä. Nykyjään vihan laantu sen takia että se sai mut alottamaan kitaran soiton.
"Simmarit, Sammakko, kummarit ja pipo. " kid ego
kiss
01.04.2004 15:07:58
SORI sammakko......anyway,minä diggaan vieläkin kissistä ja täysillä vaikken kyllä oikeasti ihan aina ymmärrä niiden nykyistä toimintaa mutta silti vanhat levyt elää ja mun mielestä 80 ja 90 luvun levytkin on loistavia ja itse pystyn niiden rahastuksesta huolimatta kuuntelemaan bändiä tuotantoa vaikka loputtomiin asti......on se vaan niin hienoa musaa.....:)
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
_tuomas_
01.04.2004 17:58:46
Kiss on fantastinen bändi! Tänä aamunakin ennen hommiin lähtöä kuuntelin Lick It Up-levyä.

Kiss on aina soittanut pelkästään rahasta, mikä ei ole haitannut mua ikinä.

Kaikilla Kiss-levyillä kannet, musa sekä tuotanto ovat Asylum-, Crazy Nights- sekä Elder-viritelmiä lukuunottamatta juuri sitä, mitä fanit ovat halunneet.

Jos Kissistä ei pidä, niin sitten ei pidä. Parempi ostaa sitten esim. Radioheadia, jos haluaa jotain "uskottavampaa" tai "coolimpaa".
Sister Cinema
01.04.2004 22:20:16
Paul Stanley taisi muistaakseni reunionin aikaan todeta, että Kissistä ei ole tarkoitusta tehdä nostalgia-aktia joka koko ajan kiertää veivaamassa vanhoja hittejään. No, valitettavasti asia on nykyään näin. Kiss on nykyisellään kaukana rockbändistä, se on vain säälittävä rahastusautomaatti. Kun tulisi vielä uusia levyjä mutta kun ei. Pojat vaan kiertävät ja kiertävät ja kiertävät. Ja settikin pysyy samana illasta toiseen. Tuokaa se oikea Kiss takaisin!

Taitaa Paulia jo dementia vaivata. Itse asiassa jos hänen ja herra Simmonsin puheita jaksaa joku vielä kuunnella, ukothan ovat viime vuodet puhuneet niin ristiin ettei mitään rajaa. Noh, enemmänhän bisnes&mainosmiehiä taitavat jo ollakin kuin rockareita. Itse ihmettelen ainoastaan sitä, että mitä hittoa miehet suunnittelevat kaikella tällä mammonalla tekevänsä, jota selkeästi musiikin kustannuksella yrittävät kasvattaa ? Voisivat ampua itsensä kuuhun minun puolestani, säilyisi Kissillä vielä jonkinlaiset kunnianrippeet ;) Ai niin, ja Axl Rose mukaan :D
DVD Luukku
DVD leffat nopeasti ja edullisesti - P&P maksut sisältyvät hintoihin !
Hupinetti
Netin hauskat ajanvietteet
Zakk
02.04.2004 11:19:48
According to KissFanShop.de, KISS bassist/vocalist Gene Simmons revealed during an interview with Rock City Wednesday (March 31) that the band will probably start working on the next KISS album around October/November. He also refuted drummer Peter Criss' claim that he wasn't contacted about renewing his contract for the upcoming tour, saying that Peter was too unhealthy and had too many problems with drugs and alcohol to be able to tour with the band.
Deeku
02.04.2004 16:01:17
Nyt oli Gene sanonut, että Criss ei saanut "jatkosopimusta" vakavien huume - ja alkoholiongelmien vuoksi. Loistava bändi, mutta olisikohan jo aika tullut täyteen.
Deeku
02.04.2004 16:02:28
No perhana, eikös tuo juuri edellisessä viestissä ollutkin. Että olen tyhmä.
_tuomas_
02.04.2004 16:04:09
According to KissFanShop.de, KISS bassist/vocalist Gene Simmons revealed during an interview with Rock City Wednesday (March 31) that the band will probably start working on the next KISS album around October/November. He also refuted drummer Peter Criss' claim that he wasn't contacted about renewing his contract for the upcoming tour, saying that Peter was too unhealthy and had too many problems with drugs and alcohol to be able to tour with the band.

Surullista kuultavaa. Peter Crisshän menetti omaisuutensa lähes kokonaan Kissistä erottuaan juuri tuon sekoilun takia. Toivottavasti saa itsensä nyt taas jaloilleen.
HaloOfFlies
02.04.2004 16:40:57

Näköjään herra Simmons kuuli rukoukseni uudesta levystä, kun sellainen on kerta nyt tulossa. Saakin olla perkeleen hyvä kaiken tuon toilailun jälkeen!
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
ozz3
02.04.2004 19:09:21
Näköjään herra Simmons kuuli rukoukseni uudesta levystä, kun sellainen on kerta nyt tulossa. Saakin olla perkeleen hyvä kaiken tuon toilailun jälkeen!

Toden totta. Perkeleen kovan lätyn saavat vääntää. Toivottavasti Simmons/Stanley akseli toimii sävellys puolella.
SoiLa sanoo: ja minä en oo mikään teini!! TuPe sanoo: etpä Dog sanoo: oot sinä
ozz3
02.04.2004 21:44:32
Soneraplaza kertoo seuraavaa:

Jaaha, koneeni ei sitten näköjään tunnista Copy Paste komentoa...noh, käy se näinkin:

http://www3.soneraplaza.fi/musiikki … rtikkeli/0,3634,6197_209749,00.html
Käyttäjätunnus
03.04.2004 14:16:50 (muokattu 03.04.2004 14:19:02)
http://www3.soneraplaza.fi/musiikki … rtikkeli/0,3634,6197_209749,00.html

HOHOLOL!Uusi levy vielä kaiken lisäksi.Kiss on sontaaIMO:D...en pidä

edit: no otetaan nyt sitten hiukan takaisin tuota että onhan niillä muutamia koht. hyviä/kuunneltavia biisejä mutta ylipäätään ja bändin meininki...eieiei
"Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Zrank Zappa
Sammakko
03.04.2004 17:48:57

'Firestarter' (Prodigy-coveri)

Ton haluan kuulla!
Läski on terve ku se leikkii...
Tankoprinssi
04.04.2004 22:36:04

30 vuotta sitten kuuntelin ahkerastí kyseistä Kiss orkesteria ja viimeksi olen sitä kuunnellut vuonna 1980 "I was made for loving you baby" mutta ihmettelin mitä tuossa kuvassa oli erikoista? Eiks se ollut ihan normaali Kiss kuva? Näköjään sedät jaksaa heilua.
Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
ozz3
04.04.2004 22:52:01
Ton haluan kuulla!

Tuo kyllä herätti mielenkiinnon, voi olla aika jännän kuuloinen!
Flash
06.04.2004 17:47:42

mutta ihmettelin mitä tuossa kuvassa oli erikoista? Eiks se ollut ihan normaali Kiss kuva?

Juu, muuten normaali, mutta siinä on Tommy Thayer Acen maskeissa ja Eric Singer Peter Crissin maskeissa. Ja siitähän me ei tykätä.
Rock And Roll Can Never Die
kiss
07.04.2004 13:30:56
niin,onhan se ihan vitun noloa kun tommy ja eric käyttää peterin ja acen maskeja mut hei.....eric on saatanan hyvä rumpali ja tommy soittaa samat soolt kuin ace mutta paremmin kuin orginaali joten.....mitä vittua te valitatte.....ihmettelen vaan....ja rahastus bändihän se on aina ollut...joten olkaa hiljaa ja nauttikaa simmonssin ja stanleyn biiseistä sillä niitä ne osaa tehdä ja ihan sairaan hyvin...
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
stickyfinger
07.04.2004 14:47:15
niin,onhan se ihan vitun noloa kun tommy ja eric käyttää peterin ja acen maskeja mut hei.....eric on saatanan hyvä rumpali ja tommy soittaa samat soolt kuin ace mutta paremmin kuin orginaali joten.....mitä vittua te valitatte.....ihmettelen vaan....ja rahastus bändihän se on aina ollut...joten olkaa hiljaa ja nauttikaa simmonssin ja stanleyn biiseistä sillä niitä ne osaa tehdä ja ihan sairaan hyvin...

No tietääkseni kyse ei (rock-)musiikissa olekaan soittotaidosta. Kyllähän moni kitaristi osaa soittaa paremmin kuin Keith Richards, mutta jos Keef korvattaisiin jollain muulla niin eipä Stones toimisi.
Shake your money maker!
Zakk
08.04.2004 11:38:15
No tietääkseni kyse ei (rock-)musiikissa olekaan soittotaidosta. Kyllähän moni kitaristi osaa soittaa paremmin kuin Keith Richards, mutta jos Keef korvattaisiin jollain muulla niin eipä Stones toimisi.

Ei mun mielestä Kississä musiikillisesti mikään ole muuttunut ton tommyn mukaan tulon jälkeen, ihan hyvältä ne bisiit edelleen kuullostaa ja rokkaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)