Stoalainen 16.09.2011 13:15:55 | |
---|
BondakeBunny: Jos lobosta tulis elokuva ni varmaan yhtä nössötetty hahmo, kun mitä wolverinesta tehtiin. Vaikka sarjiksissa wolva on yks marvelin väkivaltasimpia tyyppejä, ni elokuvassahan se on melko tissiposki. Nojoo, mut ei Wolverine, tai Marvelin sarjakuvat yleensäkään, ole mässäillyt verellä ja suolenpätkillä. Too weird to live, too rare to die |
Meadow 16.09.2011 13:58:09 (muokattu 16.09.2011 13:59:47) | |
---|
|
Stoalainen 16.09.2011 14:05:33 (muokattu 16.09.2011 14:08:49) | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
Meadow 16.09.2011 14:13:26 (muokattu 16.09.2011 14:17:59) | |
---|
kazaa: What's this? Jokanen julkasu, jotka mie omistan, on väkivaltatasoa Star Wars. Tai mikä tahansa leffa, jossa ammutaan tyyppejä ilman verta. Jopa aikoinaan kovasti mainostettu Wolverine versus Sapelihammas on veretön, samoin kaikki kovat Tuomarit. Julkaisuajankohdastahan se väkivallan määrä riippuu. Nykyään Marvelilla revitään raajoja ja päitä irti tasaiseen tahtiin. Tämäkin tuli muuten mieleen, kaunista: http://images.wikia.com/marveldatab … %28Franklin%29_%28Earth-1610%29.jpg Ei veri ja väkivalta sarjakuvaa paremmaksi tee mutta.... mistä noita saa? Ja ovatko ihan virallista Marvel-sarjakuvajatkumoa, vaiko joitain erikoisalbumeita kautta spinoffeja? Kaksi ensimmäistä on Old Man Logan-tarinasta, joka sijoittuu Marvel-universumin mahdolliseen tulevaisuuteen, ja viimeinen on normijatkumosta. |
Swan 19.09.2011 00:53:32 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Bluesmies 19.09.2011 22:32:14 | |
---|
Swan: Tuolla on ihan kiitettävä kasa stillejä tulevasta Tintti-elokuvasta: http://www.falcon.cz/film/tintinova … vi-tajemstvi-jednorozce#fotogalerie Näkisin, että noiden kuvien perusteella uncanny valley saattaa esiintyä korkeintaan Tintin hahmossa, mutta sekin mielestäni sulautuu yleiseen visuaaliseen tyyliin saumatta. Leffa tuskin on siihen ainakaan kaatumassa. Jaa'a, tämä on kyllä jännä leffa. Voihan tämä olla helvetin hyvä, mutta pelkäänpä, että sellainen perus 3 tähden "Ihan jees"-pätkä. |
Swan 19.09.2011 22:38:55 | |
---|
|
dipshit 22.09.2011 18:29:45 | |
---|
God was listening to Prince when he gave man sexuality. |
Swan 22.09.2011 18:57:16 | |
---|
Dipsetcityboy: Tuo leffa näyttää kyllä aivan vitun oksettavalta. Tulee mieleen joku surkea videopeli. Ei jumalauta mitä raiskausta, Tintit oli kuitenkin minun lapsuuteni yksi kovimmista jutuista. Minkään sortin videopeliltä tuo ei todellakaan näytä, mutta visuaalinen puoli tulee varmasti jakamaan porukan kahtia. Mua tuo ei häiritse yhtään, pikemminkin päinvastoin. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Jussiman 22.09.2011 20:43:49 | |
---|
Dipsetcityboy: Tuo leffa näyttää kyllä aivan vitun oksettavalta. Tulee mieleen joku surkea videopeli. Ei jumalauta mitä raiskausta, Tintit oli kuitenkin minun lapsuuteni yksi kovimmista jutuista. Nyt kyllä taidan mennä lukemaan niitä Hergen tekemiä alkuperäisiä sarjakuvia. |
apropoo 22.09.2011 20:53:28 | |
---|
Dipsetcityboy: Tuo leffa näyttää kyllä aivan vitun oksettavalta. Tulee mieleen joku surkea videopeli. Ei jumalauta mitä raiskausta, Tintit oli kuitenkin minun lapsuuteni yksi kovimmista jutuista. Samoin mul on faijan jäljiltä 23 alkuperäistä albumia jotka on kaikki luettu kymmeniä kertoja :D Haddock näytti parhaimmalta. Ilahtunut oon ihan siitä että vanha kunnon Tintti ei oo painunut unholaan. |
dipshit 22.09.2011 20:54:44 | |
---|
God was listening to Prince when he gave man sexuality. |
Swan 22.09.2011 20:59:07 | |
---|
Rhapa 22.09.2011 21:00:29 | |
---|
Itse ainakin diggaan esim. pixarin animaatioista. Näin äkikseltään tuo tintti nyt ei näyttäisi eroavan sellaisista. Saas nähdä. Voi jopa toimiakin. |
aivokuolio 22.09.2011 21:02:02 | |
---|
Eikös kaikki (ainakin isommat) animaatioleffat oo ollu viimeset 10+ vuotta näitä tietokoneanimaatioita? Grafiikka kehittyy vaan. En tiedä miten tää Tintti niistä eroais. Jos jos nämä tökkii nii kandee tsekata vaikka elokuva Up! |
Swan 22.09.2011 21:15:12 | |
---|
aivokuolio: Eikös kaikki (ainakin isommat) animaatioleffat oo ollu viimeset 10+ vuotta näitä tietokoneanimaatioita? Grafiikka kehittyy vaan. En tiedä miten tää Tintti niistä eroais. Jos jos nämä tökkii nii kandee tsekata vaikka elokuva Up! Niinhän tuo on länsimaisen animaation puolella ollut, tosin tällainen motion capture -meininki on teknisesti ehkä kuitenkin lähempänä näitä Robert Zemeckisin viime aikojen tuotoksia (Polar Express, Beowulf jne.) kuin Pixarin tai Dreamworksin leffoja. En oikein ole sellaisen tyylin fani itse, ja siksi suhtauduin alkuun varauksella myös tähän Tintti-leffaan, mutta näiden uusien kuvien tultua julki olen hyvillä mielin siitä, että hahmoista on pyritty tekemään piirroksellisempia kuin aiemmissa mo-cap-tuotannoissa. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
dipshit 22.09.2011 21:58:03 (muokattu 22.09.2011 22:01:20) | |
---|
Swan: Missään pelissä ei tuollaista renderöintiä ole. En tiedä mitä tarkoitit tuolla nörtähtävällä sanallasi, mutta siis korjataan nyt sen verran, että näyttää jonkun huonon videopelin välianimaatiolta, ei in-game-kuvalta. Mutta ei sillä nyt ole väliä miltä se näyttää, se vaan näyttää kamalalta. E: Ja joo, meikä diggaa aivan älyttömästi oikeastaan jokaisesta Pixarin leffasta, mutta minun mielestä tämä Tintti ei vaan ole muuttunut upeasta sarjakuvataiteesta tälläiseksi ällövärikkääksi muoviseksi cgi:ksi kovin hyvin. Tai no, tuo oli aika lievä ilmaus. Mielummin olisin nähnyt Tintit ihan näyteltynä, nyt tämä animaatio on jotenkin "liian lähellä" alkuperäistä visuaalisesti, olemalla kuitenkin aivan erinäköinen ja tökerö. God was listening to Prince when he gave man sexuality. |
Swan 22.09.2011 22:55:45 | |
---|
Dipsetcityboy: En tiedä mitä tarkoitit tuolla nörtähtävällä sanallasi, mutta siis korjataan nyt sen verran, että näyttää jonkun huonon videopelin välianimaatiolta, ei in-game-kuvalta. Mutta ei sillä nyt ole väliä miltä se näyttää, se vaan näyttää kamalalta. Minkään nykypäivänkään pelin välivideoissa ei noin tarkkaa fotorealismia ole, saati huonojen sellaisten. Järki käteen nyt. Eri asia on, miltä liikkuva kuva tulee näyttämään, mutta stillien perusteella käytetty kalusto on kaikkea muuta kuin halvinta mahdollista. Se ei silti tarkoita, että visuaalinen puoli mitään absoluuttista parhauttakaan olisi. Ite olen tosin toistaiseksi optimistinen. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
aivokuolio 22.09.2011 23:24:39 | |
---|
Dipsetcityboy: nyt tämä animaatio on jotenkin "liian lähellä" alkuperäistä visuaalisesti, olemalla kuitenkin aivan erinäköinen Jäbä vähä kranttu! Tiiän kyllä mitä ajat takaa. |