Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 594 95 96 97 98327 328 329 330 331
mattjuha
06.09.2011 21:25:08
markkuliini: Ai sä näit sen kanssa. No sittenhän tää käy mielenkiintoiseksi, ja mä voin perua pöpiläajan.
Hakutoiminto on tuossa ylhäällä. Näkee nimimerkkien kaikki kirjoitukset.
Onkohan mulla liikaa aikaa...?

Huomasin itsekin.
ferodoz
06.09.2011 22:02:20

markkuliini: Hakutoiminto on tuossa ylhäällä. Näkee nimimerkkien kaikki kirjoitukset.

Niinnojoo, empä oo tuota tajunnukkaa ennemmin. :D
Koolla on väliä.
Ginga
06.09.2011 23:23:31
http://www.andrewolson.com/Neil_Peart/neil_images/neil_d19.jpg

Neilillä ollu pidemmän aikaa käytössä tämmöset, ihmeständit jotka upottuu johonkin painavaan alustaan. Etenkin tässä kuvassa näkyy selkeesti.. vähä hölmöltä näyttää : D. Ehkä joku räkkikuva jopa voittais tän.
Unfortunately, rather like prog rock, James' lap is going to last 48 minutes and make no sense to anyone. -Hammond
JanneO
07.09.2011 09:03:28
Ginga: http://www.andrewolson.com/Neil_Peart/neil_images/neil_d19.jpg

Neilillä ollu pidemmän aikaa käytössä tämmöset, ihmeständit jotka upottuu johonkin painavaan alustaan. Etenkin tässä kuvassa näkyy selkeesti.. vähä hölmöltä näyttää : D. Ehkä joku räkkikuva jopa voittais tän.

http://www.nme.com/nme-video/youtube/id/I5pTfaWSOlc

tuosta näet sen "ihmeständien" asettelun alustaan...
markkuliini
08.09.2011 21:36:44

Jääkö tää kaksoistunnus-epäily nyt ilmaan roikkumaan? Molemmilla nimimerkeillä on käyty sisällä, mutta ei mitään kommenttia.
Jos mä olin oikeassa, niin asia vois olla mun puolesta selityksellä ja anteeksipyynnöllä kuitattu. En mä tässä mitään tervaa+höyheniä suunnittele.
Vai onko mielipiteitä?
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Bobana
08.09.2011 21:40:59
markkuliini: Jääkö tää kaksoistunnus-epäily nyt ilmaan roikkumaan? Molemmilla nimimerkeillä on käyty sisällä, mutta ei mitään kommenttia.
Jos mä olin oikeassa, niin asia vois olla mun puolesta selityksellä ja anteeksipyynnöllä kuitattu. En mä tässä mitään tervaa+höyheniä suunnittele.
Vai onko mielipiteitä?

Jep.
Samaa mieltä. Nyt siis selkärankaa kehiin niin kuitataan se homma pois päivänjärjestyksestä pikku hölmöilynä ja rauha maahan palaapi.
Ai nyvvai??!
Vallu-Veke
08.09.2011 22:11:19 (muokattu 08.09.2011 22:18:58)
markkuliini: Jääkö tää kaksoistunnus-epäily nyt ilmaan roikkumaan? Molemmilla nimimerkeillä on käyty sisällä, mutta ei mitään kommenttia.
Vai onko mielipiteitä?

Se on enemmän heidän asia tuomita, jotka ovat inttäneet ko. "jannujen" kanssa.
Henkilökohtaisesti tunnen enemmän myötähäpeää ja toivon, ettei vastaavia tapauksia ole ihan simona. Oikeastaan aikalailla jopa huvittaa, että joku jaksaa inttää itsensä kanssa tai kehuskelee päntiönään omia erinomaisia aikaansaannoksiaan. Siis vuoroin eri nimillä, mutta kumminkin. Se on erinomainen saavutus, kun sitä on vuosia jatkunut.
Harmitonta tuo on kait ollut. Ko. jannut ovat tosin saattaneet keskusteluissa, ehkä turhaan tai tarkoituksella nostaa jonkun verenpainetta ja lyhentää siten vastapuolen odotettavissa olevaa elinikää.
No kait sitä pitää olla rehellinen edes jossain määrin sanoissaan, vaikka nimimerk(e)illä pelataan.

E:
Siis kyllä asia mun puolesta saa jäädä tähän jäi sanomatta. En ole mitään vailla. Kunhan kommentoin yleisesti tuota rehellisyysperiaatetta enempikin. Hieman outona juttuna pidän kuitenkin ko. asiaa.
artsipartsi
09.09.2011 08:13:47 (muokattu 09.09.2011 08:15:04)
Sittenhän tässä saa vasta huolissaan ollakkin jos nuo nimerkit tunnustaa olevansa yksi ja sama hlö+ alkaa kommentoimaan "omilla" nimimerkeillään syitä tähän touhuun.

Tai no niin,hajosihan Ari Peltosen "Paska"-niminen orkesterikin musiikillisiin erimielisyyksiin.
Kailis
09.09.2011 10:28:18

artsipartsi: Sittenhän tässä saa vasta huolissaan ollakkin jos nuo nimerkit tunnustaa olevansa yksi ja sama hlö+ alkaa kommentoimaan "omilla" nimimerkeillään syitä tähän touhuun.

Tai no niin,hajosihan Ari Peltosen "Paska"-niminen orkesterikin musiikillisiin erimielisyyksiin.

Toivottavasti jää kahteen...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Quadrophenia
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Sa(n)kari
09.09.2011 20:33:42
Pitkästä aikaa 2 crashia, luksusta.

http://muusikoiden.net/dyn/users/91080.jpg
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
kincy
09.09.2011 21:11:29 (muokattu 09.09.2011 21:18:26)

Vai onko mielipiteitä?

Tästähän tuli mielenkiintoista.
Voisiko olla vaikka niinkin, että Ramzuz kirjoitti kaverinsa luona tuon viestin kaverinsa tunnuksilla, tajusi kämmin ja kirjautui omilla tunnuksillaan?

Nimimerkillä: Ompa noin meinannut käydä useasti itsellekin.

E:

Piti ihan sherlockkia leikkiä. Kyseessä taitaa olla kuitenkin ihan eri miehet. Toinen lienee Jouni, Pearlin myyjiä, Super Ostiksesta.

Pyydän osaltani anteeksi asiaan sekaantumista.
ramzuz
09.09.2011 23:20:08
Tästähän tuli mielenkiintoista.
Voisiko olla vaikka niinkin, että Ramzuz kirjoitti kaverinsa luona tuon viestin kaverinsa tunnuksilla, tajusi kämmin ja kirjautui omilla tunnuksillaan?

Nimimerkillä: Ompa noin meinannut käydä useasti itsellekin.

E:

Piti ihan sherlockkia leikkiä. Kyseessä taitaa olla kuitenkin ihan eri miehet. Toinen lienee Jouni, Pearlin myyjiä, Super Ostiksesta.

Pyydän osaltani anteeksi asiaan sekaantumista.

Hehe. Ei ole kaksointunnuksia. Tomi oli salapoliisi, väärillä tunnuksilla kirjotin kun oli jäänyt kaverilta muusikoiden.net auki. Koitin poistaa kommenttia mutta se ei enää nykysin taida onnistua?
Suht samanlaiset näkökulmat asiaan kuitenkin tuppasi olemaan, joten kehitettiin toinen kommentti asiasta:)
Ootte te nopeita ja tarkkoja!
Mut ei mietitä kenenkään henkilöllisyyksiä nyt sen enempää.
Turussa rummut tunnetaan sanalla Pearl :) Ja Yamaha tekee hyvät perämoottorit:)
Älkää ottako liian vakavasti...
1+1=3 ööh Progea...
Kailis
09.09.2011 23:25:50 (muokattu 09.09.2011 23:27:16)

Joo mäkin kirjottelen aina jonkun facebookiin jos jättää auki. Ja hoitelen laskut nettipankissa. Vaimonkin hoitelen jos on kaveri pois kaupungista. Se on sitä tosi ystävyyttä. Turussa :) Älkää ottako liian vakavasti...
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
markkuliini
09.09.2011 23:35:08 (muokattu 09.09.2011 23:36:39)

Kailis: Joo mäkin kirjottelen aina jonkun facebookiin jos jättää auki.

Meidän keikkareissuilla toi on ihan vakkaripuuhaa. :D Tilaisuuksia tulee etenkin huoltispysähdyksien yhteydessä. Ihan hyvässä hengessä kyllä, ei oo menny mauttomuuksiin. Ainakaan vielä. :) Yleensä tilapäivitykset on sitten näissä tapauksissa sellaista supernarsistista omakehua, eli just sopivasti lähes uskottavaa.
Myös Ruisrock-keikkakuvissa ohi lipuvien risteilylaivojen täggääminen valomieheksemme on ollut pop. Se kun on vähän pyöree...
kincy
10.09.2011 10:24:43 (muokattu 10.09.2011 10:28:12)

ramzuz:
Turussa rummut tunnetaan sanalla Pearl :) Ja Yamaha tekee hyvät perämoottorit:)

Täällä päin on sama juttu. Tosin tekee Yamaha ihan hyviä moottorikelkkojakin mutta kyllähän Ski-Doo vie voiton.
uiypph
10.09.2011 22:17:55
Ford Fairlanen sanoin: "Whats the hassle? Youre killing Rock and rapin Roll..."eli, Rasmus kirjoitti mun tietsikalla suuria aatoksiaan, eikä huomannut, että olin kirjautuneena. Kyseessä ei ole yksi ja sama jakautunut persoona, vaan ihan tota ikäeroakin on ulkonäön lisäksi.
Eikö oikeita ongelmia ole ihmisillä enää lainkaan? Onnea, jos näin on. Räkki-ständi-adapteri-räkki-eiku.
markkuliini
10.09.2011 23:10:31

uiypph: Ford Fairlanen sanoin:
Eikö oikeita ongelmia ole ihmisillä enää lainkaan? Onnea, jos näin on. Räkki-ständi-adapteri-räkki-eiku.

On toki. Mutta just tällaisella saa kivasti ajatuksia muuallekin. :P
ferodoz
11.09.2011 02:29:29

uiypph: Ford Fairlanen sanoin: "Whats the hassle? Youre killing Rock and rapin Roll..."eli, Rasmus kirjoitti mun tietsikalla suuria aatoksiaan, eikä huomannut, että olin kirjautuneena. Kyseessä ei ole yksi ja sama jakautunut persoona, vaan ihan tota ikäeroakin on ulkonäön lisäksi.

Mulla ei kyllä tällähetkellä oo oikeita ongelmia. Paitsi se että Olvin kultalonkero närästaa ihan v*tusti. Tai sitten se on toi joku bluesbändi tuos vieres lavalla.
Koolla on väliä.
Kailis
12.09.2011 09:26:06

Kailiksen sanoin; "Troubles? Have plenty. Do you want some?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)