Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minecraft
1 2
Tawsky
19.09.2011 12:08:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, miten on? Löytyykö mnetistä kyseisen pelin ystäviä?
Pelin ideaa en tässä ala sen enempää käsittelemään, netistä löytyy tietoa niille joita kiinnostaa. Kyseessä on kuitenkin sandbox-tyyppinen peli, jossa sitten voi harrastella rakentelua, aarteiden etsimistä tai ihan yleistä seikkailua ja perseilyä.
Keskustelkaamme täällä omista tuotoksista, maailmoista ja sattumista.
 
Jos kannatusta löytyy, olisi erittäin hienoa saada vaikkapa jonkinnäköinen mnet-serveri pystyyn!
 
Heiskanen
19.09.2011 14:22:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeo! Alpha aikana tuli hankittua tuo peli. Ei ole nyt tullu kauheasti pelattua mutta uuden 1.8 päivityksen myötä alkaa mielenkiinto taas heräillä. Voishan sitä jonkinlaista serveriä laittaa kasaan kun moninpelinä tuo on parempaa kuin yksin.
 
Oikeata Ränttätänttää! www.mikseri.net/croowed
Tawsky
19.09.2011 14:29:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heiskanen: Jeo! Alpha aikana tuli hankittua tuo peli. Ei ole nyt tullu kauheasti pelattua mutta uuden 1.8 päivityksen myötä alkaa mielenkiinto taas heräillä. Voishan sitä jonkinlaista serveriä laittaa kasaan kun moninpelinä tuo on parempaa kuin yksin.
 
Hieno homma! Meikä kans hommas Alphan aikaan, olisiko marras-joulukuussa ollut. Mulla on myös ihan sama juttu, eli nyt en lähes puoleen vuoteen jaksanut pelata melkein ollenkaan mutta tää 1.8 alko taas koukuttaan.
 
Pientä röytöä myös ilmassa: olen samaa worldia työstänyt lähes koko peliaikani ja menin sen vahingossa poistamaan. Tämä ei kuitenkaan haittaa, koska uusi world oli kuitenkin tehtävä, sillä 1.8:n mukana tulleet ympäristöpäivitykset (kylät, strongholdit, kaivokset ym.) ei olisi tullut siihen vanhaan mappiin. Uutta en ole VIELÄ jaksanut alottaa, mutta jonkinnäkönen muutaman hengen mnet-serveri olisi kyllä mahtava.
Itsellä tuskin riittää resurssit servun ylläpitoon, se kun kannattaisi varmaan tehdä omalta koneeltaan ja meillä tuo netin nopeus ei paras mahdollinen ole. Eikä mulla semmosesta ole kokemustakaan.
 
Japsu
19.09.2011 15:30:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alphassa ostin minäkin. Reilun viikon jaksoin itsekseni touhuta, mutta sen koommin en ole koskenutkaan peliin. Jos servu saadaan pystyyn niin ehkä sinne voisi eksyäkin.
 
"Scenes from a Memory has as much to do with music as a phone book has to do with literature."
Tawsky
19.09.2011 15:36:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun visiossa siellä servulla ois kaikista parasta olla juurikin vain muutama ihminen. En ole tuosta nettipelistä sen takia kiinnostunut, kun kaikki servut ovat yleensä massiivisia ja kaikki resurssit on käytetty ja kaikki paikat täyteen rakennettu. Muutenkin "tutumman" porukan kanssa olisi kivempi touhuta ja rakentaa yhdessä, kuin mennä johonkin tuntemattomien servulle.
 
Scrobble
19.09.2011 21:13:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin hankittu, Ihan mahtavahan tuo on ja nyt on tullut taas innostuttua 1.8-päivityksen jälkeen.
 
Soitan runpuja kenkät jalassa.
Miikss
19.09.2011 21:25:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulihan tuota sillon alkuaikoina hakattua aika urakalla. Itelläkin sillon innostus laantu ja nyt ei malta enää uudelleenkaan alkaa pelaamaan koska paha WoW-addiktio. Ehkä sitten kun siihen kyllästyy.
 
fuzz
19.09.2011 22:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaatiiko tuo peli noin yleensä hirveästi aikaa? On välillä kiinnostanut kokeilla, saa niin vapaasti valita oman tiensä.
 
elämän tarkoitus on 42
Tawsky
19.09.2011 22:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fuzz: Vaatiiko tuo peli noin yleensä hirveästi aikaa? On välillä kiinnostanut kokeilla, saa niin vapaasti valita oman tiensä.
 
Mitä meinaat käytännössä? Ihan mihin pyrit. Kyllähän jonkun massiivisen rakentaminen vie aika kauan, mutta mitään ei ole pakko tehdä tässä pelissä.
 
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin.
SnowCrow
20.09.2011 14:13:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, MC löytyy, alphassa ostin. Oma mnet-servu ois kyllä jepa. :)
 
Tawsky
20.09.2011 15:29:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko tulla tännekin kertomaan mutta löysin aivan uskomattoman upean seedin!
 
http://aijaa.com/v.php?i=006988725025.jpg
 
Seedin nimi on "Atte Leppänen". Kyllä, se on oma nimeni. Tähän rakennan uuden maailmani nyt.
 
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin.
Scrobble
20.09.2011 16:09:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Pakko tulla tännekin kertomaan mutta löysin aivan uskomattoman upean seedin!
 
http://aijaa.com/v.php?i=006988725025.jpg
 
Seedin nimi on "Atte Leppänen". Kyllä, se on oma nimeni. Tähän rakennan uuden maailmani nyt.

 
No on kyllä hieno. Tollasissa on vaan mulla yleensä ongelmana, etten saa rakennettua tollasiin millaan järkevännäkösiä taloja.
 
Soitan runpuja kenkät jalassa.
Karipiirto
20.09.2011 16:16:13 (muokattu 20.09.2011 16:16:21)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauanko teillä menee tuollaisen väsäämiseen? Mä pystyn kyllä kokoamaan leegoista moisia mutta kun pitää pelata peliä, missä 1st. person kuvakulmasta pitää palikoita hävitellä ja lipata, mulla loppuu aika nopeesti into kun en osaa hahmottaa noin isoa kompleksia ruohonjuuritasolta. :S
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Tawsky
20.09.2011 16:30:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scrobble: No on kyllä hieno. Tollasissa on vaan mulla yleensä ongelmana, etten saa rakennettua tollasiin millaan järkevännäkösiä taloja.
 
Minä rakennan aina tuonne vuorien päälle eeppisiä linnoja!
 
Karipiirto: Kauanko teillä menee tuollaisen väsäämiseen? Mä pystyn kyllä kokoamaan leegoista moisia mutta kun pitää pelata peliä, missä 1st. person kuvakulmasta pitää palikoita hävitellä ja lipata, mulla loppuu aika nopeesti into kun en osaa hahmottaa noin isoa kompleksia ruohonjuuritasolta. :S
 
Siis en minä tuota maisemaa väsännyt, vaan peli generoi sen, niinkuin se generoi maisemat yleensä randomilla. Tämä tuli, kun syötin nimeni systeemiin joka generoi sitten sen syötetyn tekstin perusteella.
 
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin.
Karipiirto
20.09.2011 16:34:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Minä rakennan aina tuonne vuorien päälle eeppisiä linnoja!
 

 
Siis en minä tuota maisemaa väsännyt, vaan peli generoi sen, niinkuin se generoi maisemat yleensä randomilla. Tämä tuli, kun syötin nimeni systeemiin joka generoi sitten sen syötetyn tekstin perusteella.

 
Aai. :D
 
Youtubesta tosin katsoin pari videota missä joku oli väsännyt kiinan muuria ynn muita järkälemäisiä systeemejä. Hiljaiseksi vetivät kun mietin että kaveri on palikka kerrallaan ne paikoilleen pistänyt.
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Tawsky
20.09.2011 16:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karipiirto: Aai. :D
 
Youtubesta tosin katsoin pari videota missä joku oli väsännyt kiinan muuria ynn muita järkälemäisiä systeemejä. Hiljaiseksi vetivät kun mietin että kaveri on palikka kerrallaan ne paikoilleen pistänyt.

 
Jep, eipä minulla tuollaiseen riittäisi aika eikä kärsivällisyys. Mutta siitä tämä peli on kyllä kiva, että tuntuu paljon palkitsevammalta kuin monet muut. Se on hienoa, kun rakentaa tai löytää jotain siistiä.
 
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin.
Karipiirto
20.09.2011 16:40:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Jep, eipä minulla tuollaiseen riittäisi aika eikä kärsivällisyys. Mutta siitä tämä peli on kyllä kiva, että tuntuu paljon palkitsevammalta kuin monet muut. Se on hienoa, kun rakentaa tai löytää jotain siistiä.
 
Mulla on itellä vain pintaraapaisun verran kokemusta itse pelistä joten olen löytänyt lähinnä sieniä ja laavaa. :D
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
Tawsky
20.09.2011 16:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karipiirto: Mulla on itellä vain pintaraapaisun verran kokemusta itse pelistä joten olen löytänyt lähinnä sieniä ja laavaa. :D
 
Odotappas kun vaikka kaivelet vähän pintaa syvemmälle ja löydät massiivisen luolaston jossa on sienien ja laavan lisäksi timantteja, kultaa ja "dungeoneja" niin se se on jotain.
 
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin.
Scrobble
20.09.2011 22:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ADEHD: Odotappas kun vaikka kaivelet vähän pintaa syvemmälle ja löydät massiivisen luolaston jossa on sienien ja laavan lisäksi timantteja, kultaa ja "dungeoneja" niin se se on jotain.
 
Ja luolan, jossa on kolme ravinea limittäin erittäin lähellä toisiaan!
 
Soitan runpuja kenkät jalassa.
Tawsky
21.09.2011 12:19:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löyty nyt uudesta kentästä (seed: Atte Leppänen) sellanen luolastokompleksi että huhhuh. Just noita edellä mainittuja "ravineita" eli rotkoja, oli kyllä jylhä näky. Kultaa löyty myös niin paljon että en jaksanut edes kaikkea ottaa mukaan. 6 timanttiakin löytyi. Varmaan olisi löytynyt paljon enemmänkin, mutta inventory tuli täyteen ja ajattelin että täytyy päästä ylös ja ulos. No enhän mä tietenkään reittiä osannut takasin kun oli niin sokkeloinen paikka. Aloin sitten kaivamaan ylöspäin ja meinasin kuollakin pariin otteeseen kun soraa tippui katosta.
 
Kiva muuten siinä rauhassa kaivellessa havahtua siihen kun luuranko ampuu jouskarilla korvan vieressä. Kyllä sydän pomppaa varsinkin jos ei ole vähään aikaan ainuttakaan hirviötä nähnyt. Silloin tällöin tuleekin pelattua peacefullilla, varsinkin jos haluaa rakentaa rauhassa. Myös pelin "ambient"-äänet säikäyttää joskus pitkän hiljaisuuden jälkeen.
 
Osta sinäkin Marshall! Saat ruttua nopeammin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «