Aihe: Keskustelua rummunsoiton opiskelusta ja opettamisesta.
1 2
Vallu-Veke
18.09.2011 11:17:46
Editoin edellisellä sivulla olevaa uteluani, kun erilaiset koulutusvaihtoehdot kiinnostaa. Ihan kiinnostuksen takia jopa ja koskaan ei tiedä mihin sitä innostuu, ....

Vallu-Veke:
Edit.
.... Kiinnostaa, jos alkaa yyteet ja joutuu vaikka työttömäksi, niin se voi olla alan vaihto.
.... Minkälaisia mahiksia löytyy :)
Kailis
19.09.2011 02:51:46

1-2-3-4/2-2-3-4/3-2-3-4/4-2-3-4-

Miten tää pitää laskea?
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
markkuliini
19.09.2011 03:42:22

Kailis: Miten tää pitää laskea?

Sanot noi numerot. :D

1234 on eka tahti, 2234 on toka tahti, 3234 on kolmas tahti ja 4234 on neljäs tahti. Peruskikka jolla pysyy tarpeen tullen kärryillä siitä monennessako tahdissa mennään. Eka numero on aina se kyseisen tahdin numberi, u nou.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
19.09.2011 04:26:50

markkuliini: Sanot noi numerot. :D

1234 on eka tahti, 2234 on toka tahti, 3234 on kolmas tahti ja 4234 on neljäs tahti. Peruskikka jolla pysyy tarpeen tullen kärryillä siitä monennessako tahdissa mennään. Eka numero on aina se kyseisen tahdin numberi, u nou.

Ahaa. Mä meen enemmän yyyy kaaa kooo neee pohjalta =D Eli em mä tollasia laske.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
markkuliini
19.09.2011 04:31:15

Kailis: Ahaa. Mä meen enemmän yyyy kaaa kooo neee pohjalta =D Eli em mä tollasia laske.

Ei kukaan silleen huvikseen laskekaan. Ainoastaan jos pitää tahtimäärää räknätä.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Ruutikallo
19.09.2011 08:57:08
Kailis: Miten tää pitää laskea?

No juup, olisi ehkä pllut selvempi tapa; YY-kaa-koo-nee, KAA-kaa-koo-nee, jne.
Juurikin Markkuliin mainitseman tahtien tsekkailun takia, esim; jotain vili-vikkelän, "ei-niin-varmana-rytmistyksestä saati laskeutumispaikasta" tehtävissä kohelluksissa, joiden pitäisi olla vaikka niitä nelosia tai needen vaihtoja.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
jtannin
19.09.2011 23:42:57
hollmi-5: Monesti mietin, mikä siinä on, että ei viitsi tehdä yhtään töitä soittamisen eteen? Onko se vain niin, että on mukava ilmoittaa harrastavansa rummunsoittoa?

Mä olen todennut, että on pääpiirteittäin kahdenlaisia rumpuoppilaita: Niitä jotka harrastaa rumpujensoittoa ja niitä jotka harrastaa rumputunteja.
Ja ei siinä mitään. Harrastetaan sitten rumputunteja kerran viikossa. Kaverit kaiketi nauttii tunneistaan koska joka viikko ilmestyvät, enkä ole asiasta sen enempää enää vuosiin paineita ottanut. Se on sen veijarin viikottainen ohjattu rumpujensoittotuokio ja niillä spekseillä mennään. Rima sopivan alas ja keskitytään viihtymiseen ;o). Kaikesta huolimatta heistä aikanaan kehittyy (toivottavasti) hieman valistuneempia musiikin kuluttajia.
Onneksi sitten on myös niitä erittäin motivoituneita kavereita jotka treenaa ja kehittyy ja lahjakkaita kavereita, joiden kehittymistä ei estä edes treenaamattomuus.
Tunneilta pois jääneet oppilaat tarkoittaa itselle palkallista treeniaikaa.
hollmi-5
31.10.2011 20:57:12
Tänään kuulin ystäväni eilisestä poismenosta. Poikansa on minulla rumpuoppilaana. Ajattelin, ettei hän varmaan tule rumputunnille, mutta niinpä vain tulikin. Pahoitteli, kun ei ollut ehtinyt rumpuläksyä treenata. Oli mennyt viikko iskää hoitaessa ja eilen isä kuoli. -totesi poika... No ei todellakaan haittaa. Sulla on ollut paljon tärkeämpää tekemistä ja miettimistä - vastasin. Tunti meni ihan hyvin...
Soundit, piuhat ja kajarit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)