Decadetroll 16.09.2011 08:39:57 (muokattu 16.09.2011 08:40:58) | |
---|
The Oath: Miten saisin Fallout 2 toimimaan koneella kun se näyttää värit väärin? Itsellänikin oli tuo ongelma viimeksi kun pelasin.. En nyt kuollaksenikaan muista korjausta sille, mutta googlaappa lontoon kielellä, niin löytyypi vastauksia. :) edit.. http://lmgtfy.com/?q=fallout+2+color+fix "ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
Spiral 16.09.2011 11:11:58 | |
---|
Ite aloitin just, ihan perusmeiningillä mennään, ei siis hardcore-moodissa. Jotenkin tuntuu että oon vaan helvetin huono tämmösissä(kin) peleissä. Pitäis kai jotenkin alusta lähtien miettiä strategiaa paremmin niin tajuais kehittää hahmoa oikein jne. |
Ei sitä nyt hirveesti kannata miettiä, kivempaa se on kun heittää sinne miltä tuntuu Soitan runpuja kenkät jalassa. |
Ygäby 17.09.2011 00:50:41 | |
---|
TheMurno: Nostetaanpas, kun alkaa aihe painua unholaan. Tuli tossa Xbox hankittua ja sitä myöten myös New Vegas. Kolmosen ajattelin jättää väliin ainakin nyt, kun kaverin luona tullut pelattua jonkin verran ja tätä on kehuttu paremmaksi. Oon varmaan ainut jonka mielestä kolmonen oli parempi. Johtuu varmaan siitä, että siinä oli se uutuuden tuntu. |
Ed_Guy 17.09.2011 05:01:43 | |
---|
Spiral: Ite aloitin just, ihan perusmeiningillä mennään, ei siis hardcore-moodissa. Jotenkin tuntuu että oon vaan helvetin huono tämmösissä(kin) peleissä. Pitäis kai jotenkin alusta lähtien miettiä strategiaa paremmin niin tajuais kehittää hahmoa oikein jne. panostat scienseen ja lock pickingiin ainakin niin pääset miltei jokaiseen paikkaan tutkimaan. |
Tawsky 17.09.2011 09:30:51 | |
---|
Ygäby: Oon varmaan ainut jonka mielestä kolmonen oli parempi. Johtuu varmaan siitä, että siinä oli se uutuuden tuntu. Kyllä munkin mielestä kolmonen oli parempi. Vaikka pelin loppumisen jälkeen toivoinkin lisää vaikka samasta tuutista, tuntui Vegas vähän vanhan toistolta. Silti tykkäsin siitäkin. Tykkäsin vaan kolmosen ympäristöstä ehkä enemmän. |
Spiral 17.09.2011 11:14:38 | |
---|
Minkälaisia pelimääriä teillä on takana eri tasoille päästyänne? |
Rhapa 17.09.2011 11:17:21 | |
---|
ADEHD: Kyllä munkin mielestä kolmonen oli parempi. Vaikka pelin loppumisen jälkeen toivoinkin lisää vaikka samasta tuutista, tuntui Vegas vähän vanhan toistolta. Silti tykkäsin siitäkin. Tykkäsin vaan kolmosen ympäristöstä ehkä enemmän. Itse kyllä diggasin vegasin ympäristöstä paljon enemmän. Väriä ja loistoa jne. Mut jotenkin kolmosessa oli kyllä erikoisen hieno fiilis koko ajan. |
Ed_Guy 17.09.2011 19:22:43 | |
---|
Spiral: Minkälaisia pelimääriä teillä on takana eri tasoille päästyänne? Ekalla pelikerralla rynnin pääjuonen läpi jossain 40 tunnissa. Tokalla pelikerralla tutkin paikkoja ja hinkkasin miltei kaikki questit läpi ja tunteja kertyi kevyesti yli 60. New Vegasissa siis. |
Boozer 18.09.2011 13:51:53 (muokattu 18.09.2011 13:53:35) | |
---|
Pelaan Vegasissa level 20 juopottelevaa öykkäriä mikä ei ota paskaa keneltäkään vaan lasauttaa brotherhoodilta pöllityllä gauss riflellä urputtajia päin näköä. aina on rapeli ja kojoottitupakki addiktio päällä :D maine taitaa olla Evil incarnation vai olikohan se Scourge of the wastes. Let there be rock |
sakked 23.09.2011 17:15:31 | |
---|
Boozer: Pelaan Vegasissa level 20 juopottelevaa öykkäriä mikä ei ota paskaa keneltäkään vaan lasauttaa brotherhoodilta pöllityllä gauss riflellä urputtajia päin näköä. aina on rapeli ja kojoottitupakki addiktio päällä :D Asia meininkiä. Pari päivää sitte tuli (näillä näkymin) viimeinen lisäri tähän peliin. Vois kohta alottaa pelailee tota ku en oo yhtää lisäreihin edes koskenu... joku item packikin tulee tiistaina. Mikäs on paras lisäri teijän mielestä? "When you're pushed, killin's as easy as breathing." -John Rambo |
HXY 23.09.2011 17:57:08 | |
---|
sakked: Asia meininkiä. Pari päivää sitte tuli (näillä näkymin) viimeinen lisäri tähän peliin. Vois kohta alottaa pelailee tota ku en oo yhtää lisäreihin edes koskenu... joku item packikin tulee tiistaina. Mikäs on paras lisäri teijän mielestä? Aloitin vastikään ensimmäisen lisärini, Dead Moneyn, ja se vaikuttaa kyllä aika hyvältä. Kaveri kerto, että Honest Hearts on parempi. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
Absoluto 23.09.2011 18:22:40 | |
---|
HXY: Aloitin vastikään ensimmäisen lisärini, Dead Moneyn, ja se vaikuttaa kyllä aika hyvältä. Kaveri kerto, että Honest Hearts on parempi. Honest Hearts oli lyhyt, buginen ja juoneltaan köpönen. Ei siitä kannata ainakaan täyttä hintaa maksaa. Himon ajamana! |
sakked 23.09.2011 22:40:52 | |
---|
Absoluto: Honest Hearts oli lyhyt, buginen ja juoneltaan köpönen. Ei siitä kannata ainakaan täyttä hintaa maksaa. Ilmaisversiot FTW =) "When you're pushed, killin's as easy as breathing." -John Rambo |
spinningthingintheceiling 29.11.2011 10:20:57 | |
---|
Mulla questit jumittaa, ruudunpäivitys tökkii aivan sairaasta toisinaan, esim. Gomorraan kun menee niin joutuu käynnistämään pelin uudestaan, koska pelaamisesta ei tule mitään lagauksen takia. Ja pelaan PS3:lla, siksi ihmettelen, PC:llä ongelma olisi ymmärettävä. Questissä, jossa pitää tutkia sitä "late night break ins to the control tower", tää Captain Curtis häviää huoneestaan sen jälkeen kun olen sanonu tutkivani niitä tornin murtoja. Toista kertaa pelaan läpi, eli tiedän kupletin juonen. En halua spoilata, joten ne jotka tietää mistä on kyse, tietää miksi Curtisin katoaminen harmittaa... Onko ollut moisia ongelmia? "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
Rhapa 29.11.2011 10:33:46 | |
---|
spinningthingintheceiling: Questissä, jossa pitää tutkia sitä "late night break ins to the control tower", tää Captain Curtis häviää huoneestaan sen jälkeen kun olen sanonu tutkivani niitä tornin murtoja. Toista kertaa pelaan läpi, eli tiedän kupletin juonen. En halua spoilata, joten ne jotka tietää mistä on kyse, tietää miksi Curtisin katoaminen harmittaa... Onko ollut moisia ongelmia? Boxilla mulla jumitti tuo samainen tehtävä. Se juippi ei vain tule sinne torniin. Mulla meni jotenkin kaksi tehtävää päällekkäin ilmeisesti. Eli puhuessa eri juippien kanssa sain tehtävän solmuun. Vitutti. Itse ostin pc:lle steamin alesta vloppuna tän 4.999 €:n hintaan ja olen sairaslomalla nyt sitten mättänyt useamman tunnin jo. Kerrassaan hieno peli. Toinen pelikerta on ehkä jotenkin nautittavampi, kun tietää vähän mitä kannattaa tehdä ja ketä voi huoletta vetää lättyyn kysymättä. |
Meadow 29.11.2011 10:43:35 (muokattu 29.11.2011 10:48:56) | |
---|
Kolmosta nyt kymmenisen tuntia takana, eikä ole kyllä mistään kotoisin verrattuna edellisiin osiin. Maailma on hienon näköinen, mutta kummasti niistä karuista spriteista irtosi moninverroin enemmän tunnelmaa. Kaikkien näiden vuosien jälkeen Fallout olisi nyt vähiten kaivannut Bethesda-kökköyksiä. Pakko kai tämä on läpi vetäistä, mutta ei varsinaisesti sytytä oikein millään tasolla. |
Kivijalka 29.11.2011 11:14:59 | |
---|
Meadow: Kolmosta nyt kymmenisen tuntia takana, eikä ole kyllä mistään kotoisin verrattuna edellisiin osiin. Maailma on hienon näköinen, mutta kummasti niistä karuista spriteista irtosi moninverroin enemmän tunnelmaa. Kaikkien näiden vuosien jälkeen Fallout olisi nyt vähiten kaivannut Bethesda-kökköyksiä. Pakko kai tämä on läpi vetäistä, mutta ei varsinaisesti sytytä oikein millään tasolla. DLC:t ovat sen kolmosen suola. Itse pääpelin pääjuoni on aika tylsää huttua, mutta vapaasti tutkimalla löytää kyllä kiinnostavia paikkoja. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
lapio 29.11.2011 17:38:14 | |
---|
Kivijalka: DLC:t ovat sen kolmosen suola. Itse pääpelin pääjuoni on aika tylsää huttua, mutta vapaasti tutkimalla löytää kyllä kiinnostavia paikkoja. Joissa ei ole mitään tekemistä tai jänniä esineitä. New Vegas kyllä pärisi enempi. |
spinningthingintheceiling 30.11.2011 14:26:46 | |
---|
Rhapa: Boxilla mulla jumitti tuo samainen tehtävä. Se juippi ei vain tule sinne torniin. Juu, ei tuu torniin eikä tule perkele huoneeseensakaan. Todella raivostuttava bugi, no pelaan kuitenkin legioonan pussiin niin tapan kaikki sieltä McCarranilta ni ihan sama. "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |