Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia Egnater Rebel 30?
1
petrip
12.09.2011 17:26:18 (muokattu 13.09.2011 22:48:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka olen jo henkisesti päätynyt tuohon vaihtoehtoon, niin kysellään vähän kokemuksia. Myydäkin saa. :)
 
petrip
13.09.2011 22:49:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrip: Vaikka olen jo henkisesti päätynyt tuohon vaihtoehtoon, niin kysellään vähän kokemuksia. Myydäkin saa. :)
 
Hiljaista on.
 
JeKo
13.09.2011 23:09:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikos näissä Egnatereissa jotain ongelmia jonkun sähköturvallisuuden tjsp. jutun kanssa? Musamaailmanhan piti alkaa maahantuomaan näitä, mutta eivät sitten alkaneetkaan kyseisestä ongelmasta johtuen. Näin muistan jostain lukeneeni... No, ainakin oma Renegade-nuppi on pelittänyt moitteetta ja oon ollut tosi tyytyväinen.
 
Rig Talkissa taitaa olla Egnaterin epävirallinen foorumi. Sieltä kannattaa lukea juttuja, jos täältä ei infoa irtoa!
 
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia
Kuljukka
14.09.2011 09:40:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrip: Vaikka olen jo henkisesti päätynyt tuohon vaihtoehtoon, niin kysellään vähän kokemuksia. Myydäkin saa. :)
 
Hei, jos ja kun ostat ton niin kerro ihmeessä kokemuksistasi tänne! Oon itekin vakavasti harkinnu tommosen hommaamista. Ainakin youtube-pätkien perusteella toi vaikuttaa todella lupaavalta laitokselta. Nordsound.fi näyttäisi tuovan noita maahan ja vielä ihan kohtuulliseen hintaan.
 
Rumour has it that Guthrie Govan can't play G3 because he'd be two of the G's.
petrip
14.09.2011 21:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JeKo: Olikos näissä Egnatereissa jotain ongelmia jonkun sähköturvallisuuden tjsp. jutun kanssa? Musamaailmanhan piti alkaa maahantuomaan näitä, mutta eivät sitten alkaneetkaan kyseisestä ongelmasta johtuen. Näin muistan jostain lukeneeni... No, ainakin oma Renegade-nuppi on pelittänyt moitteetta ja oon ollut tosi tyytyväinen.
 
Rig Talkissa taitaa olla Egnaterin epävirallinen foorumi. Sieltä kannattaa lukea juttuja, jos täältä ei infoa irtoa!

 
Peaveyn Classic oli kiellettyjen listalla sähköturvallisuussyistä, mutta nyt ovat korjanneet asian. Egnaterista en ole kuullut mitään vastaavaa. Kaverin Renegadessa oli joku vika jo saapuessaan, mutta sai uuden tilalle.
 
petrip
14.09.2011 21:50:51 (muokattu 14.09.2011 21:51:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuljukka: Hei, jos ja kun ostat ton niin kerro ihmeessä kokemuksistasi tänne! Oon itekin vakavasti harkinnu tommosen hommaamista. Ainakin youtube-pätkien perusteella toi vaikuttaa todella lupaavalta laitokselta. Nordsound.fi näyttäisi tuovan noita maahan ja vielä ihan kohtuulliseen hintaan.
 
Juu itsellekin on kolahtanut samat pätkät. Luulen, että tilaan vahvistimen T-kaupasta. Siellä ainakin palvelu ja takuu pelaa kiitettävästi. Mustia on näköjään tulossa. Niitä odotellessa ...
 
HS
15.09.2011 13:31:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
JeKo: Olikos näissä Egnatereissa jotain ongelmia jonkun sähköturvallisuuden tjsp. jutun kanssa? Musamaailmanhan piti alkaa maahantuomaan näitä, mutta eivät sitten alkaneetkaan kyseisestä ongelmasta johtuen. Näin muistan jostain lukeneeni...
 
Näinhän se oli:
http://www.musamaailma.fi/Ajankohtaista/egnater2
 
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ... ... hyvin".
petrip
15.09.2011 14:55:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HS: Terve
 

 
Näinhän se oli:
http://www.musamaailma.fi/Ajankohtaista/egnater2

 
Harmin paikka. Se selittää, miksi niitä ei ole Suomessa myytävänä. Mielenkiintoista, että muualla Euroopassa niitä kuitenkin myydään ilman mitään ongelmaa.
 
petrip
15.09.2011 16:16:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HS: Terve
 

 
Näinhän se oli:
http://www.musamaailma.fi/Ajankohtaista/egnater2

 
Jotain on ilmeisesti muuttunut, sillä uusien Tweakereiden takapaneelissa on merkintä "Conforms to ANSI/UL STD 60065". Tätä ei ole esimerkiksi Rebel 20:ssä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «