Aihe: Peltien demppaaminen?
1 2
Kailis
13.09.2011 22:06:50 (muokattu 13.09.2011 22:08:15)

markkuliini: Perin luontevastihan se ovariksi lyhenee, munzta. Mikä olis sellainen ei-mäntsäläläinen versio?

No mä olen sen yli kolkytä vuotta kuullut käytettävän ilmaisua overi. Överit on sitten eri asia.
Laitetaanko lattarille ovari? Nyt meni överiksi =D
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
markkuliini
13.09.2011 22:10:05

Kailis: No mä olen sen yli kolkytä vuotta kuullut käytettävän ilmaisua overi. Överit on sitten eri asia.
Laitetaanko lattarille ovari? Nyt meni överiksi =D

Niin joo, sä sitä alkuperää kyselit. Sen käänsi ovariksi 2.11.1979 äänimies Pera Tavastian soundcheckissä. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Kailis
13.09.2011 22:18:51 (muokattu 13.09.2011 22:27:06)

markkuliini: Niin joo, sä sitä alkuperää kyselit. Sen käänsi ovariksi 2.11.1979 äänimies Pera Tavastian soundcheckissä. :)

Oliko Pera se sama heebo jonka maksa alkoi kiertämään kesken keikan? Turun-Pera?
Siellä oli muuten silloin Disco Machine, niinkuin varmaan hyvin tiesit. Liput 13 mk, DJ Make & DJ Börje eikä siellä ole vedetty muuta kuin ehkä parit överit =D
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
markkuliini
13.09.2011 22:26:10

Kailis: Oliko Pera se sama heebo jonka maksa alkoi kiertämään kesken keikan? Turun-Pera?
Siellä oli muuten silloin Disco Machine, niinkuin varmaan hyvin tiesit. Liput 13 mk =D

Joo, paitsi vaikka jengi väittää niin, ni se oli itseasiassa vatsa mikä kiersi. Maksa oli se mikä paukkui. Jep, Disco Machine skulas ja oli 36 maksanutta. : /
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
passe
13.09.2011 23:56:33
Höpönassukat! Kaikella kunnioituksella (meinasinko sanoa rakasta!) asuinkuntaani kohtaan, uskon ja toivon, että murteeni juontaa jostakin ihan muualta kuin näiltä kulmilta. Mitä tulee ovari-sanan alkuperään, kai se on tällaisen haparoivan amatöörin onneton yritys leikkiä tosi viileetä.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)