besamme 05.09.2011 21:45:06 | |
---|
Robanhood: Onks tuol Pakkahuoneel jotain 50 paikkaa vai? Se oli loppunvarattu jo klo 9:05. Onneks sain sunnuntain keikalle piletin, mutta kyllä toi silti edelleen kiinnostaa toi Tampereen reissukin. Toisaalta, hyvä että on lipuilla kysyntää. Ja onhan nää nyt ekaa kertaa Suomessa The World Is Yoursin julkaisun jälkeen :) En ihan tarkkaa lukemaa arvaa heittää, mutta jotakin 1000-1500 väliltä perhaps?? Tiheet ja happiköyhät kinkerit tiijossa. Jei! |
Tawsky 12.09.2011 14:44:13 | |
---|
Jos joku saa mahdollisesta lämppäristä tietoa niin pistäkää ihmeessä. Minä oon sormet ristissä että tulis joku kotimainen kovan rockin nimi. Peer Günt, Bastardos... |
Voitto Ankka 12.09.2011 15:04:00 | |
---|
Robanhood: Onks tuol Pakkahuoneel jotain 50 paikkaa vai? 1200. Ja tähän täytetekstiä, ettei kirjoitukseni jää liian lyhyeksi! j. Pois alta vaan, nyt lasketaan, en pelkää ollenkaan! |
Spirocore 12.09.2011 22:03:18 | |
---|
ADEHD: Jos joku saa mahdollisesta lämppäristä tietoa niin pistäkää ihmeessä. Minä oon sormet ristissä että tulis joku kotimainen kovan rockin nimi. Peer Günt, Bastardos... Millähän sitä sais ittensä tuonne soittamaan.. Güntti olis kyl aika kova lämppäri. Sormet ristissä juu. You can pick your friends and you can pick your nose, but you can't pick your friend's nose! |
kkaarre 13.09.2011 08:51:44 | |
---|
Myykää mulle Pakkahuoneen lippu. Vittu kun missasin lipun... ARGH!! Ei millään viitsisi Kaapelifactoryyn lähteä. Täytyy maksaa miljardi jollekkin trokarille. Motörheadista puheen ollen: tuo viimeisin levy vissiin on aika kelpoa kamaa? Diggaan eniten tällä hetkellä Inferno, Bastards ja Overkill -lätyistä. Heräsin nyt vasta diggailemaan bändin musaa. Ajattelin että se on ihan paskaa räminää ja meteliä ja kuselta haisevia farkkuja. Tai sitähän se onkin, mutta myös paljon muuta. Lemmy on ihan oikeasti hyvä biisintekijä. Ressi se on pienikin ressi |
Sipesuikka: Motörheadista puheen ollen: tuo viimeisin levy vissiin on aika kelpoa kamaa? Kyllä. Taattua moottöria. Ostin Anttilan alesta joskus keväällä ja iski heti. Viimeksi samanlaisen vaikutuksen teki Inferno uusista lätyistä. -Rebel At Heart- |
Tawsky 14.09.2011 21:12:28 | |
---|
Jep, minä kans tykkään uudesta levystä kovasti. Ei yhtään oikeastaan huonoa kappaletta, pirun hyviäkin on useita. Tämä on ehkä Infernon ohella ihan suosikkeja mulle Motörheadin tuotannosta. |
Max Sechino 30.09.2011 12:34:32 | |
---|
Myykää joku mulle pari lippua Tampereen keikalle! Olen pulassa ja paineessa! Sunrise, wrong side of another day |
kkaarre 30.09.2011 13:49:32 | |
---|
Max Sechino: Myykää joku mulle pari lippua Tampereen keikalle! Olen pulassa ja paineessa! Juu mäkin voisin ottaa. Mulle riittäis yks lippu!! Ressi se on pienikin ressi |
Ronttimus 30.09.2011 15:16:28 | |
---|
Sipesuikka: Juu mäkin voisin ottaa. Mulle riittäis yks lippu!! Mulle kans! Maksan euron enemmän kuin edelliset äijät! "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
kkaarre 30.09.2011 17:04:55 | |
---|
Ronttimus: Mulle kans! Maksan euron enemmän kuin edelliset äijät! Hehheh.. Huuto.nettikin kumisee tyhjyyttään... Ressi se on pienikin ressi |
troy anders 01.10.2011 11:15:09 | |
---|
Mulla ois yksi lippu myytävänä kaapelitehtaalle+kimppakyytimahdollisuus Tampereelta. Vaihtoehtoisesti vaihdetaan kolme kaapelitehdas-lippua kahteen pakkahuone-lippuun. Ottakaa yhteyttä pikaviestillä. |
Max Sechino 04.10.2011 10:02:18 | |
---|
Ostin Helsinkiin liput, mennään niillä Sunrise, wrong side of another day |
kaljataiteilija 12.10.2011 09:54:14 | |
---|
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
troy anders 13.10.2011 08:13:48 | |
---|
Eikö nyt löydy ketään joka haluaisi vaihtaa kaksi pakkahuone-lippua kolmeen kaapelitehdas-lippuun??? Ei kauheasti kiinnostaisi lähteä sunnuntaina 200km päähän kun muija joutuu menemään lauantain keikalle lastenhoitoesteiden takia (lippupalvelusta sai enää yhden lipun) ja itse joudun menemään veljeni kanssa hesaan sunnuntaiksi. |
troy anders 16.11.2011 18:32:21 | |
---|
|
kaljataiteilija 01.12.2011 08:49:23 | |
---|
Oletteko ostaneet ja katsoneet The Wörld is Ours dvd'n ? had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Rajapatsas 01.12.2011 13:21:00 | |
---|
Juuri kävin haltuun koppaamassa ja ensisiivujen perusteella erittäin laadukas tuotos! |
Umpihullu 09.12.2011 17:35:19 | |
---|
kaljataiteilija: Oletteko ostaneet ja katsoneet The Wörld is Ours dvd'n ? Ollaan ostettu, mutta blu-ray versiona. Ja on kyllä väsynyttä menoa herroilla, Lemmykin on ihan uuvuksissa ja lauluääni niin ohutta pörinää että ihan iljettää. Mikkey Dee jaksaa komeesti polkea, mutta Metropolis tökkii vieläkin. Alkubiisien sounditkin on aika lailla metsästä ja kuva mustavalkoinen. Kitarasoundi kohenee vasta lopussa kun Just 'Cos You Got the Power tulee kuvioihin, sitä ennen I Got Mine:stä asti se flangeri kiertää inhottavan ohkaisesti Campbellin kitarassa. Aika turhake tämä paketti on verrattuna siihen edelliseen Stage Frightiin. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Max Sechino 09.12.2011 21:16:30 | |
---|
Umpihullu: Ollaan ostettu, mutta blu-ray versiona. Ja on kyllä väsynyttä menoa herroilla, Lemmykin on ihan uuvuksissa ja lauluääni niin ohutta pörinää että ihan iljettää. Mikkey Dee jaksaa komeesti polkea, mutta Metropolis tökkii vieläkin. Alkubiisien sounditkin on aika lailla metsästä ja kuva mustavalkoinen. Kitarasoundi kohenee vasta lopussa kun Just 'Cos You Got the Power tulee kuvioihin, sitä ennen I Got Mine:stä asti se flangeri kiertää inhottavan ohkaisesti Campbellin kitarassa. Aika turhake tämä paketti on verrattuna siihen edelliseen Stage Frightiin. No, just olen katsomassa. Vaikka tatsi vähän soutaa, niin pitää muistaa, että vaikka Lemmy on Jumala, niin se on ihmisen kropassa kuitenkin. Tuo kroppa alkaa olla aika kulutettu. Nautin tästä kokemuksesta silti. Sunrise, wrong side of another day |