Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 560 61 62 63 64414 415 416 417 418
artsipartsi
09.09.2011 23:40:32
Jotkut on merkkiuskollisia,jotkut kannattaa tiettyä joukkuetta...olin itsekin saada turpaan kerran kun erehdyin Tappara-fanille sanomaan "ilves vai tappara"-kysymykseen että ilves.

Minusta makuasiat eivät perustu myyntilukuihin,siksipä en itsekään pidä ehdottomana totuutena sitä että esmes Supra "se" virveli.
Enkä myöskään väitä että se olisi huono tms.Hankintalistalla sekin,tosin kiirettä ei ole kun niitä on joka kulmalla.

asiasta kolmanteenkymmenenteen:

Olen itse miettinyt että miksi ostan vintagea,enkä uutta.Kai se on jokin viehätys vanhaan,tai siihen että kunnioittaa niitä jotka sen "pyörän" keksi ekana,eikä niitä jotka myövät 50v myöhemmin samaa juttua omanaan.

Mukava kokeilla Premierinki vanhoja kamoja.

Jotta piis än lööv vaan ja Kekki elä helvetissä kehu liikaa,tai muuten kohta joku ostaa meidän virpat.On nääs aika hyvä mainos jos virppa on parempi ku supra ;)
hollmi-5
10.09.2011 00:07:38 (muokattu 10.09.2011 00:26:41)
artsipartsi:
Olen itse miettinyt että miksi ostan vintagea,enkä uutta.Kai se on jokin viehätys vanhaan,tai siihen että kunnioittaa niitä jotka sen "pyörän" keksi ekana,eikä niitä jotka myövät 50v myöhemmin samaa juttua omanaan...

Mukava kokeilla Premierinki vanhoja kamoja.

Nykymennoon kuuluu hinnan perässä konttaaminen. Ludwigin Supra ei ole nykyään yhtään sama, kuin se oli ennen. Ulkonäkö on melkein, mutta rakenne on muuttunut. Sama pätee lähes kaikkeen rumpukamaan symbaaleja lukuunottamatta.

Hyvää tehdään edelleen. Hinta tosin on ihan eri luokkaa, kuin näissä näköispainoksissa. Huippulaatu maksaa nykyisinkin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
10.09.2011 00:16:57 (muokattu 10.09.2011 00:17:24)

Mulla on pre-serial Super-Sensitive pölyä keräämässä. Mutta se onkin selvästi halvempi ja huonompisoundinen kuin Supra koska siinä on parempi koneisto. Tä?
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
hollmi-5
10.09.2011 00:27:40
Kailis: Mulla on pre-serial Super-Sensitive pölyä keräämässä. Mutta se onkin selvästi halvempi ja huonompisoundinen kuin Supra koska siinä on parempi koneisto. Tä?

Viiskybää ja kahvit? Tai sataviiskybää? Tai...
Soundit, piuhat ja kajarit.
ferodoz
10.09.2011 00:32:16

Kailis: Maailman eniten äänitetty, standardina soundinsa puolesta pidetty virveli kuulostaa Evansin kalvoilla persoonalliselta =D

Joom. Eli tarkoitin lähinnä sitä että saundi on ihan erilainen kuin aikaisemmissa virveleissäni. Ei siis persoonallinen. :D hyvältä se g1 kalvolla kuulostaa. Koitin ambassadoriakin mutta g1 jäi. Tiukassa vireessä toimi mun mielestä hiukan paremmin kuin amba. Mutta resoksi jäi kuitenkin ambassador. Ensi viikolla pitäis tulla Tammerpianoon mulle Aquarianin hienergy, ja textture coated ja niitä pitäis kans testata, kun kehuvat niin hyväksi.
Koolla on väliä.
Kailis
10.09.2011 00:36:06

hollmi-5: Viiskybää ja kahvit? Tai sataviiskybää? Tai...

Kattellaan jos joskus isomman kämpän sais tai ihan oikeeseen studioon pääsis!
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
joonama
10.09.2011 00:42:22

Minulla on Ludwig, Premier, kolme Lanciaa, ja viimeisin ostos oli läjä kalvoja (Remo) ja kapuloita (Vic Firth). Päätinpä siis kirjoitella minäkin.

Paras puuvirvelini (myös ainoa kunnollinen) on Premier Artist Birch 14x5 (vai olikohan 5,5). En ole ottanut selvää pitäisikö sitä pitää hyvänä vai huonona, onko sitä myyty paljon tai onko se vanha vai uusi. Soitan sillä siksi, että se kuulostaa omaan korvaan just hyvältä.
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
Legenda
10.09.2011 09:24:54
Olisi tarkoitus ostaa itselle puuvirveli supran kaveriksi mutta ongelma on mitä virveliä alkaisin kyttään (ostan käytettynä). Kertokaapa missä virvelissä olisi seuraavat määreet kunnossa; pehmeä, pyöreä ja ei missäännimessä "kova" soundi? Olen kyllä ajatellut tuota Ludwig classic maple virppaa mutta niitä tuntuu liikkuvan tosi vähän käytettyinä, mutta ei sen välttämättä tarvi olla Ludwig, niin ja hinta voisi olla käytettynä korkeintaan 350. Ehdotelkaa....
legenda on hyvä juoma!
artsipartsi
10.09.2011 09:56:22
Legenda: Olisi tarkoitus ostaa itselle puuvirveli supran kaveriksi mutta ongelma on mitä virveliä alkaisin kyttään (ostan käytettynä). Kertokaapa missä virvelissä olisi seuraavat määreet kunnossa; pehmeä, pyöreä ja ei missäännimessä "kova" soundi? Olen kyllä ajatellut tuota Ludwig classic maple virppaa mutta niitä tuntuu liikkuvan tosi vähän käytettyinä, mutta ei sen välttämättä tarvi olla Ludwig, niin ja hinta voisi olla käytettynä korkeintaan 350. Ehdotelkaa....

Suosittelen kyllä tuota classic maplea,on juurikin kuvailemasi vehjes :)
ferodoz
11.09.2011 22:53:41

Tietotekniikkapuoli kerralla kuntoon, MacBook Pro 13,3", ja iPhone 4. Lisäksi Logig Pro 9 studio-ohjelma, ja Presonuksen digitiskiin yhteensopiva tallennussofta. Ai että.
Koolla on väliä.
Kailis
12.09.2011 06:53:53

Legenda: Olisi tarkoitus ostaa itselle puuvirveli supran kaveriksi mutta ongelma on mitä virveliä alkaisin kyttään (ostan käytettynä). Kertokaapa missä virvelissä olisi seuraavat määreet kunnossa; pehmeä, pyöreä ja ei missäännimessä "kova" soundi? Olen kyllä ajatellut tuota Ludwig classic maple virppaa mutta niitä tuntuu liikkuvan tosi vähän käytettyinä, mutta ei sen välttämättä tarvi olla Ludwig, niin ja hinta voisi olla käytettynä korkeintaan 350. Ehdotelkaa....

Mulla vois olla just tuon saundinen Slingy myynnissä.
Speedy
13.09.2011 23:16:33

Italialaiset (tai vielä vähemmän ranskalaiset) nyt ei juuri ole osanneet autoja tehdä.. ehkä ihan tyylikkään näköisiä, mutta sehän riittää jos autolla ei ajeta.. paljoa..

Toista se on sitten taas saksanmaalla, autot on ihan eri pelejä..;) Isolla aasinsillalla pääsen nyt siis kehua retostamaan uusinta ostosta, Sonor Phonic setti tuli torilta korjattua...=) (tai korjaus vaihe on vielä edessä ennen maistiaisia)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kailis
14.09.2011 10:50:01

Italialaiset (tai vielä vähemmän ranskalaiset) nyt ei juuri ole osanneet autoja tehdä.. ehkä ihan tyylikkään näköisiä, mutta sehän riittää jos autolla ei ajeta.. paljoa..

Toista se on sitten taas saksanmaalla, autot on ihan eri pelejä.

Hollmin työ jatkuu...
M. Kekki
14.09.2011 17:05:19

artsipartsi: Jotta piis än lööv vaan ja Kekki elä helvetissä kehu liikaa,tai muuten kohta joku ostaa meidän virpat.On nääs aika hyvä mainos jos virppa on parempi ku supra ;)

Lupaan pyhästi vaieta asiasta tästä eteenpäin!
Ei surkutella vaan tehdään!
Conrad Lant
14.09.2011 18:20:32

Krisse82:n mini-Premierit.
No one prayed for Sodom
ferodoz
14.09.2011 19:50:04

Conrad Lant: Krisse82:n mini-Premierit.

Ai ne sai uuden kodin. Ei sitte muutaku rummut olohuoneen pöydälle tai auton takapenkille ja soitelemaan.
Koolla on väliä.
janneto
14.09.2011 20:22:28
20" Constantinople medium thin low ja 18" Constantinople crash. Jälkimmäinen löytyi onneksi viimein käytettynä. Paketteja odotellessa, ride on ollut tilauksessa jo kolmisen viikkoa Laineelta..
www.captaincougar.net
mkok
14.09.2011 20:41:46

janneto: 20" Constantinople medium thin low ja 18" Constantinople crash. Jälkimmäinen löytyi onneksi viimein käytettynä. Paketteja odotellessa, ride on ollut tilauksessa jo kolmisen viikkoa Laineelta..

Ohhoh, onnea! Löytyikö crash ihan suomenmaalta?
ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä
janneto
14.09.2011 20:59:27
mkok: Ohhoh, onnea! Löytyikö crash ihan suomenmaalta?

Joo löytyi. Ostoilmoitus on ollut reilun kuukauden ja sen perusteella otettiin yhteyttä. Ei ollut halpa mutta kuitenkin edullisempi kuin uusi ja saatavissa nopeammin.
www.captaincougar.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)