Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: vintage mikseri
1
pharaox
13.09.2011 22:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

auttakee minua! kuka "henkilö" valmisti aikaanaan accurton mikseriä oulussa. minulle tuli palasina tollainen 18/8/2 tiski millä on aikoinaan todistetusti äänitetty mm.polisiipamputtaa,viidestoista yö..siis sungvistin vanha.Tarvitsisin kytkentä kaavion noihin palikoihin.Jos saisin herra valmistajan nimen/numeron olisin erittäin kiitollinen.Kyllähän noin legendaarisia biisiä äänitetyllä tiskillä pitöö olla uusi nousu.Ps.kaikki palikat ovat kyllä tallella.
 
digillä pärjää ja analogilla korjataan.
AnttiR
14.09.2011 00:35:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaisko Sundqvistilta löytyä tietoa.
 
-a-
 
xerxes
14.09.2011 11:04:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pharaox: auttakee minua! kuka "henkilö" valmisti aikaanaan accurton mikseriä oulussa. minulle tuli palasina tollainen 18/8/2 tiski millä on aikoinaan todistetusti äänitetty mm.polisiipamputtaa,viidestoista yö..siis sungvistin vanha.Tarvitsisin kytkentä kaavion noihin palikoihin.Jos saisin herra valmistajan nimen/numeron olisin erittäin kiitollinen.Kyllähän noin legendaarisia biisiä äänitetyllä tiskillä pitöö olla uusi nousu.Ps.kaikki palikat ovat kyllä tallella.
 
"Oli aika pölinää...Toppilan Nuorisoseuralla ( vaiko -talolla) soitteli mm. Pasi Törmälän (Accutron-laitevalmistaja) Selection."
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=180800&o=20
 
Tollasta löyty ku setä googlelta kysyin Accutronista ja Oulusta.
 
Relax.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «