Wradlin 11.09.2011 17:13:56 | |
---|
Golibri: No onpa persiistä Noi kaikki lähetyspalvelut on yleensäkin vain arkipäivisin toiminnassa, viikonloppuisin ei mikään posti kulje. |
Golibri 11.09.2011 20:25:47 | |
---|
Wradlin: Noi kaikki lähetyspalvelut on yleensäkin vain arkipäivisin toiminnassa, viikonloppuisin ei mikään posti kulje. Juujuu, ajattelin että rahti/paketit liikkuu viikonloppuna jakelukeskuksesta A jakelukeskukseen B. Olen tainnut olla väärässä. |
Andy Six 11.09.2011 21:34:50 | |
---|
Golibri: Juujuu, ajattelin että rahti/paketit liikkuu viikonloppuna jakelukeskuksesta A jakelukeskukseen B. Olen tainnut olla väärässä. Kärsivällisyytesi tuntuu hieman lyhyenlaiseltä...Jos tilaat ulkomailta tavaraa,sen saapuminen kestää jonkin aikaa....Joten ota iisisti,kyllä se paketti sieltä tulee.... |
Golibri 11.09.2011 22:09:24 | |
---|
Andy Six: Kärsivällisyytesi tuntuu hieman lyhyenlaiseltä...Jos tilaat ulkomailta tavaraa,sen saapuminen kestää jonkin aikaa....Joten ota iisisti,kyllä se paketti sieltä tulee.... Tässätilanteessa, juu lyhyt on. Pakkohan se o koittaa odotella |
Seba 11.09.2011 23:09:10 | |
---|
Golibri: Tässätilanteessa, juu lyhyt on. Pakkohan se o koittaa odotella odotappa laivarahtia toiselta puolen maailma. arvio kuukausi, kaikine viivästyksineen lähempänä kahta :) Aku Ankka |
AZa 12.09.2011 19:28:54 | |
---|
Niin pystyykös siihen itse vaikuttamaan millä tavoin tuo paketti Suomessa tulee perille(posti/ups/dhl)? Kun äkkiseltään en löytänyt thomanin sivuilta tietoa. Kun itse olen kotona satunnaisesti niin parhaiten kävisi että se jäisi lähipostiin. On vähän aikaa kun viimeksi tilasin ja silloin oli joku kuriiripalvelu ainakin. Kun täällä Joensuussa ei taida olla edes mitään UPS toimipisteitä, niin ei kovasti huvita lähteä jostain satojen kilsojen päästä hakemaan jos he eivät kotoa tavoita. Tiedän, kannataisi kysyä Thomannilta itseltään, mutta aattelin jos jollain täällä olisi jotain tietoa/kokemuksia miten nykyään jakelu Suomessa menee :) "Come on let's scratch the heavens one last time" |
hemmo 12.09.2011 20:00:17 | |
---|
Oletteko havainneet, että aikkast monesta musakaupasta Suomessa, myös postimyyntisellaisista, saa hyvää musakamaa samaan tai jopa halvempaan hintaan kuin T-kaupassa? Ei mitään vaihtobassoja, vaan pitopelejä! |
Krice 12.09.2011 20:19:20 | |
---|
hemmo: Oletteko havainneet, että aikkast monesta musakaupasta Suomessa, myös postimyyntisellaisista, saa hyvää musakamaa samaan tai jopa halvempaan hintaan kuin T-kaupassa? Toki. Minua vaan jurppii matkahuollon kautta lähettäminen. Posti lähetysvaihtoehtoihin niin aletaan puhumaan. Tai miksi ei voisi olla vaikka DHL-tyyppistä kotiovelle kuskaamista? Luulisi että sen saisi toimimaan kun se toimii Saksastakin asti. |
Seba 12.09.2011 20:22:11 | |
---|
Krice: Toki. Minua vaan jurppii matkahuollon kautta lähettäminen. Posti lähetysvaihtoehtoihin niin aletaan puhumaan. Tai miksi ei voisi olla vaikka DHL-tyyppistä kotiovelle kuskaamista? Luulisi että sen saisi toimimaan kun se toimii Saksastakin asti. äippä ei kuskaa matkikseen asti hakemaan? Saa sen dhl:n vaikka itse tilattua jos haluaa siitä maksaa. Aku Ankka |
Seba 12.09.2011 20:23:46 (muokattu 12.09.2011 20:24:12) | |
---|
AZa: Niin pystyykös siihen itse vaikuttamaan millä tavoin tuo paketti Suomessa tulee perille(posti/ups/dhl)? Kun äkkiseltään en löytänyt thomanin sivuilta tietoa. Kun itse olen kotona satunnaisesti niin parhaiten kävisi että se jäisi lähipostiin. On vähän aikaa kun viimeksi tilasin ja silloin oli joku kuriiripalvelu ainakin. Kun täällä Joensuussa ei taida olla edes mitään UPS toimipisteitä, niin ei kovasti huvita lähteä jostain satojen kilsojen päästä hakemaan jos he eivät kotoa tavoita. Tiedän, kannataisi kysyä Thomannilta itseltään, mutta aattelin jos jollain täällä olisi jotain tietoa/kokemuksia miten nykyään jakelu Suomessa menee :) ne menee upsiltakin suoraan postiin jos ei toimitettaessa olla kotona, silloin kun paketti on valmiiksi maksettu. Aku Ankka |
Quru 12.09.2011 20:27:39 | |
---|
hemmo: Oletteko havainneet, että aikkast monesta musakaupasta Suomessa, myös postimyyntisellaisista, saa hyvää musakamaa samaan tai jopa halvempaan hintaan kuin T-kaupassa? Tokihan tämä pätee, jos on kitaristi/basisti/rumpali. Harva kauppa pitää hyllyssään kovin laajaa kosketinsoitinvalikoimaa ja jos haluamani soitin on tilaustavaraa, tilaan mieluummin itse thomannilta. Jos tarvitsemani saa paikallisesta liikkeestä hyllystä, toki sen sieltä haen, ja lähes poikkeuksetta halvemmalla kuin T-liikkeestä. "Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä.
" - M4ss3 m/ |
AZa 12.09.2011 20:35:15 (muokattu 12.09.2011 20:39:07) | |
---|
ne menee upsiltakin suoraan postiin jos ei toimitettaessa olla kotona, silloin kun paketti on valmiiksi maksettu. No sittenhän ei ookkaan mitään ongelmaa tässä jos näin on. Quru: Tokihan tämä pätee, jos on kitaristi/basisti/rumpali. Harva kauppa pitää hyllyssään kovin laajaa kosketinsoitinvalikoimaa ja jos haluamani soitin on tilaustavaraa, tilaan mieluummin itse thomannilta. Jos tarvitsemani saa paikallisesta liikkeestä hyllystä, toki sen sieltä haen, ja lähes poikkeuksetta halvemmalla kuin T-liikkeestä. Näinpä, itsekkin oon tilaamassa läjän erikoisempaa sälää niin enpä jaksa edes mennä tarjouksia kyselemään kun tietää että varsinkaan paikallisista liikkeistä tuskin halvemmalla saa (jos niiltä edes löytyy). Mutta jos on kyseessä joku yksittäinen juttu jota saa tilattua paikalliseen hyvällä hinnalla niin tottakai sieltä haetaan. "Come on let's scratch the heavens one last time" |
Seba: äippä ei kuskaa matkikseen asti hakemaan? Matkahuollosta on paketit tulleet sen näköisenä kuin olisivat kiertäneet afganistanin vuoristoteiden kautta. Matkahuolto soveltuu lähinnä umpiraudasta valmistettujen tuotteiden tilaamiseen. |
Andy Six 13.09.2011 14:18:46 | |
---|
Krice: Matkahuollosta on paketit tulleet sen näköisenä kuin olisivat kiertäneet afganistanin vuoristoteiden kautta. Matkahuolto soveltuu lähinnä umpiraudasta valmistettujen tuotteiden tilaamiseen. Mulla on tuohon eriävä mielipide...Toista kymmentä kitaraa olen joko lähettänyt tai vastaanottanut matkahuollon kautta,koskaan ei mikään ole ollut rikki ja paketit olleet aina ehjiä...Riippuisiko tämä eri paikkakuntien matkahuoltojen tavoista käsitellä lähetyksiä...? Mene ja tiedä... |
Teijo K. 13.09.2011 14:22:48 | |
---|
Andy Six: Mulla on tuohon eriävä mielipide...Toista kymmentä kitaraa olen joko lähettänyt tai vastaanottanut matkahuollon kautta,koskaan ei mikään ole ollut rikki ja paketit olleet aina ehjiä...Riippuisiko tämä eri paikkakuntien matkahuoltojen tavoista käsitellä lähetyksiä...? Mene ja tiedä... Mulla myös. Duunin kanssa toi posti tullut tutuksi, kun sesonkiaikaan lähtee noin 300-500 postipakettia päivässä koko firmasta, ja kaikkien reklamointi hoituu meidän kautta. Posti on kyllä sellainen tuhoamiskone että huh huh. Matkahuolto toistaiseksi toiminut ihan ok. Talent is cheaper than table salt. What Separates the talented individual from the successful one is a lot of hard work
:Stephen King.
Talent is 1% inspiration, and 99% perspiration
:Edison. |
Seba 13.09.2011 14:48:40 | |
---|
Andy Six: Mulla on tuohon eriävä mielipide...Toista kymmentä kitaraa olen joko lähettänyt tai vastaanottanut matkahuollon kautta,koskaan ei mikään ole ollut rikki ja paketit olleet aina ehjiä...Riippuisiko tämä eri paikkakuntien matkahuoltojen tavoista käsitellä lähetyksiä...? Mene ja tiedä... Matkahuoltoon on kuskattu satoja kitaroita, kaiuttimia, pedaaleita ym kimppatilausten yhteydessä, eikä ensimmäistäkään ongelmaa ole ollut ympäri suomea lähetellessä.. Aku Ankka |
Quru 13.09.2011 18:03:06 (muokattu 13.09.2011 18:03:19) | |
---|
Eniten kolhuja on soittimiin tullut kun olen noutanut ne itse. Kun siis kyse käytetyistä. "Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä.
" - M4ss3 m/ |
Numbie 14.09.2011 01:48:08 | |
---|
Krice on taas eri mieltä kaikkien kanssa. Kasasin ajankuluksi listan yllättyneistä: - |
Teijo K. 14.09.2011 14:47:54 | |
---|
Just tuli tänään matkahuollon kautta basso Oulusta Jyväskylään. Ei mitään ongelmia ja paketti siisti ulkoisesti. Oli ihan pahviin käärästy, mutta ei vaurioita paketissa. Talent is cheaper than table salt. What Separates the talented individual from the successful one is a lot of hard work
:Stephen King.
Talent is 1% inspiration, and 99% perspiration
:Edison. |
ReBeat 14.09.2011 15:11:19 | |
---|
Must tuntuukin että matkahuollon kautta lähettäessä ei kannata pakata "liikaa". Jos paketti on kestävän näköinen --> kestää kolhimista ja sullomista. Jos taasen päältä näkee että tavara ottaa helposti vaurioo --> sitä siirrellään varovasti ja jätetään päällimmäiseksi jne. :) Joidenkin tavaroiden kohdalla on parasta olla pakkaamatta ollenkaan. Toki vakuutusehtojen kannalta tämä ei päde ollenkaan, jos haluaa ottaa ne huomioon. |