Aihe: KORG TR ja Soundien muokkaus ohjelmistot
1
Derfect
03.03.2008 17:43:29
Eli miten saisin muokattua kyseiseen vehkeeseen omia soundeja tietokoneella? Mitä ohjelmia itse käytätte?
Mismatch error
03.03.2008 21:30:40 (muokattu 03.03.2008 21:31:37)
Korg TR:ää.
E. Miksi niitä pitäisi muokata tietokoneella?
La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins.
JPQ
03.03.2008 22:01:50

Korg TR:ää.
E. Miksi niitä pitäisi muokata tietokoneella?

Helpompaa. no ainakin uskoisin no ainakin osalla synistä on näin esim. Alesis s4+ aika kauhea ehkä herkimille etupaneelista...
Dolly_Keys
04.03.2008 01:08:53
Helpompaa. no ainakin uskoisin no ainakin osalla synistä on näin esim. Alesis s4+ aika kauhea ehkä herkimille etupaneelista...

Kuulostanee jo pään aukomiselta, mutta onhan kaikella kunnioituksella noiki laitteet, TR ja S4+ eri vuoskymmeniltä, luulis tekniikan yms. käytännön puolen kehittyvän firmassa ku firmassa. Vaikkei se TR-näyttö järin iso olekaan...

googlaamalla tuli tällane vastaan
http://www.soundtower.com/tr/index.htm

ite en oo kokeillu, kun en TR-miehiä ole.. kokeile sinä!
"To alcohol, the cause of - and solution to - all of life's problems." -Homer J. Simpson
Mismatch error
04.03.2008 09:54:08
"Program Mode - Oscillator AmpEG ,Combi Mode - Common & channel 1 editing, Insert FX 1 editing. Saving, writing and bulk sysex sending are also disabled in the DEMO mode. Sending buffers is restricted to 10 per session.

TR-EditPro for Korg TR Keyboards registration price is $49.95 US. "

Ei oo ilmasta lystiä. Oishan se varmaan kuitenki ainaki nopeampaa tehä tollasella ettei tartte kaikkia parametrejä kaivaa valikoiden takaa.
La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins.
JPQ
04.03.2008 13:07:13

on joo mutta Alesis S4+ minusta ihan mukava oikeesti ja sitä paitti tarkoitan vaan että joillekkin etupaneeli muokkaus liikaa minä totta puhuen melkein pidän siitä enempi kuin keskiverto editoreista jota olen löytäny.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)