Aihe: EA Sports NHL 10
1 2 3 4 59 10 11 12 13
eräjorma
26.08.2011 21:46:11
jp8000: 30. päivä silver accountin omistajille tulee mahdollisuus ladata demo itselleen

http://www.ea.com/nhl/blog/nhl-12-d … -available-now-on-psn-and-xbox-live

Jaha. Eipä siis auta ku odotella. Tai ehkä laitan sen goldin, parhaat nettipelit tossa tulevassa änärissäkin on varmaan nyt heti alussa, kun jengi ei oo vielä oppinu niitä varmoja maaleja.
There is no dark side of the moon really. matter of fact it's all dark.
Rhesus
26.08.2011 21:49:05
Mun mielestä niitä varmoja maaleja ei ole.
Läpiajo
Sivuttaissyöttö
Molemmat on estettävissä, noin se menee oikeassakin elämässä.

Lähinnä ne huippupelaajat vituttavat jotka tekevät mitä haluavat ja olet pelkkä vastaantulija.
Jormaz
26.08.2011 21:59:50
Varmaan pienimmät muutokset koko pelisarjan historiassa. Pelaaminen kyllä tuntui paremmalta, jotenkin sulavampaa ja luonnollisemman tuntuista liikkumista ja taklaamista. Ekat fiilikset kuitenkin on että täysi hinta tästä on kusetusta.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Rhesus
26.08.2011 22:05:44
Noiden uudistusten pihtailu kyllä ärsyttää. Toisaalta eihän kaikkea voi yhteen peliin, muuten sarja jää paikalleen ja kokoonpanot vain vaihtuisivat.

Silti mun pitää vuosi vuoden jälkeen sanoa että paras tähän saakka. Oravanpyörässä mä olen.
Jormaz
26.08.2011 22:21:28
Olisivat voineet edes uudistaa tappelua. Antaa todella halvan vaikutelman kun tappelu on edelleen samaa vammaista rämpyttämistä. Ja mitä helvettiä se on että kun tappelu alkaa niin jää yhtäkkiä tyhjenee ja nekkaajat on yksin jäällä? Halvalla on päästy. NHL 2K10 näytti tappelusta mallia: http://www.youtube.com/watch?v=tfAiI6fqOMQ
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
eräjorma
27.08.2011 13:47:57
Rhesus: Mun mielestä niitä varmoja maaleja ei ole.
Läpiajo
Sivuttaissyöttö
Molemmat on estettävissä, noin se menee oikeassakin elämässä.

Lähinnä ne huippupelaajat vituttavat jotka tekevät mitä haluavat ja olet pelkkä vastaantulija.

Höpö höpö. Esim NHL11:ssa tietyllä tavalla liu'utettuna rysty menee aina maaliin, vaikka tasona supertähti. Toinen minkä huomannut niin kun ajaa viistosti maalin ohi ja laukoo kämmenpuolen ääriasennosta(Ei siis normaalilla rannelaukauksella, semmone pöljä näpy :D) -> aina maali. Ja nämä nyt ei ole mitään luonnollisen näkösiä "varma maali" paikkoja, vaan aukkoja tekoälyssä.
Akiman
01.09.2011 18:18:01

;)

Ennakkovaratkaa NHL 12 nyt Playstation 3:lle tai Xbox 360:lle VANTAAN JUMBON tai HELSINGIN ASEMATUNNELIN GameStopeista, niin takaatte saavanne tämän odotetun lätkäuutuuden heti julkaisupäivänä ja saatte kaupan päälle 10 euron lahjakortin, 25% paremman vaihtoarvon kaikille vaihtoon tuotaville konsolipeleillenne ja Bauer Boost Packin itse peliin!

GameStop veloittaa ennakkovaraushetkellä ainoastaan 5 euron ennakkovarausmaksun, joka hyvitetään noudon yhteydessä pelin hinnasta. Kaikki konsolipelit kelpaavat vaihtotarjoukseen, eli minkäänlaisia kieltolistoja ei ole olemassa. Voit tuoda vaihtopelejä joko varausta tehdessäsi, ennen julkaisua tai vasta pelin noutaessasi. Kaupan päälle saatava lahjakortti on voimassa 3kk ja käy kaikissa Suomen GameStopeissa.

Peli julkaistaan torstaina 8. syyskuuta, viimeinen mahdollisuus ennakkovaraukseen on keskiviikkona 7. syyskuuta.

GAMESTOP ASEMATUNNELI | Asema-Aukio 1, 00100 Helsinki |0938691800
GAMESTOP JUMBO | Vantaanportinkatu 3, 01510 Vantaa | 0947892712
jp8000
01.09.2011 18:24:44

Niinköhän Discshoppi toimittaa pelin julkaisupäivänä...

Viime vuonna sain pelini pari päivää julkaisusta, vaikka olin sen ennakkovarannu..
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
ruusteri
02.09.2011 09:55:37
jp8000: Niinköhän Discshoppi toimittaa pelin julkaisupäivänä...

Viime vuonna sain pelini pari päivää julkaisusta, vaikka olin sen ennakkovarannu..

Kyllä itselle ainakin Discshop on toimittanut pelit viimeistään julkaisupäiväksi. Joskus on tullut aikaisemminkin.
"Damn good coffee, and hot!"
Kitaranraiskaaja
03.09.2011 12:10:43

Verkkokauppa pisti eilen pelin postiin Ahvenanmaalta. Ei kai siinä voi torstaihin asti mennä että se sieltä saapuu?
masterhat
08.09.2011 18:50:49
no mitkäs on vibat? itel kymppi, ja lähinnä tykkään pelaa tietokonetta vastaan nopeutetuilla laukauksilla, syötöillä ja luistelulla, noi netissä pelattavat matsit on jotenkin niin vitun vammasta ja hidastempoista nysväämistä. Hah, speedit täysille ja namnam. kunnon arcade rytinää

parhautta tuo on tietysti samalla sohvalla pelattuna, esim 2 vs 2 on jo aika hyvät jengit

mut joo, pitää nyt testailla, ja kait se on kuitenkin ostettava
zernobyl
08.09.2011 19:08:12

Kitaranraiskaaja: Verkkokauppa pisti eilen pelin postiin Ahvenanmaalta. Ei kai siinä voi torstaihin asti mennä että se sieltä saapuu?

Voi, ja enemmän. >:(
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
Kitaranraiskaaja
08.09.2011 20:53:39

zernobyl: Voi, ja enemmän. >:(

Tosi on. >:(
jp8000
08.09.2011 20:58:52

ruusteri: Kyllä itselle ainakin Discshop on toimittanut pelit viimeistään julkaisupäiväksi. Joskus on tullut aikaisemminkin.

Sain pelin tänään, ihan kuten pitikin
eräjorma
09.09.2011 09:23:30
Jospa se verkkokauppa tännään kiikuttais perille. Orpo olo oli selata postia kun ei pakettia näkyny :)
Speedy_
09.09.2011 12:01:45 (muokattu 09.09.2011 13:02:44)
Rhesus: Mä en oikeasti vain osaa kirjoittaa tuota pelin mukana tulevaa koodia että pääsis verkkoon. Ei siis hajuakaan mihin se pitäisi ja missä muodossa, ilman väliviivoja tai kera?
Nyt se jo herjaa että koodi on väärä tai käytetty.

Nykyaika on paskaa aikaa tumpelolle.

Eipäs se toimi juuri kellään muullakaan. Soittelin EA:lle eilen ja kuulemma aamusta asti on puhelimet pirissy. Ei tietoa millon saadaan kuntoon mutta ostamalla uuden koodin pääsee kyllä pelaamaan. Hienoa toimintaa siis EA:lta jälleen...

Lisätiedot kohdasta (siis siinä missä se kysyy syötätkö koodin vai oletko ilman nettipeliä) pitäisi ilmeisesti saada joku 2 päivän trial jolla pääset myös nettipeliä testaamaan.

Edit: jep, ongelmat siis ilmeisesti vain boxin puolella. Ja tuo 2 päivän trial on jatkettu 7 päivään, eli ainakin viikoksi on nyt sitten peliaikaa.
jp8000
09.09.2011 12:15:40

Oman koodin laittaminen meni ongelmitta läpi (ps3)
Rhesus
09.09.2011 18:43:31
Onko tää nyt klisee sanoa mutta tää on taas paras EA:n versio.

Maaleja tulee mun mielestä vähemmän kun ennen ja läpiajoista ei tulee enää sitä varmaa maalia.
Tosin en hirveästi ole vielä pelannut ja ainoastaan nettikamppailuja. Kyllä ihmisvastus aina ovelampi kuin tietoneäly.
Rhesus
10.09.2011 14:39:11
Mites tähän peliin saisi omat musiikit? Teinihevi alkaa jo puuduttamaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)