velipesonen 07.09.2011 21:33:22 | |
---|
Ei kai siinä mitään mutta onkohan pikkusievää julistaa huono maku kiellettyjen listalle silloin kun tavoitellaan huonoutta? Hevimetalli ja iskelmä ovat väärällään huonoa makua. Ja taidelyriikkahan se vasta täynnä huonoa makua onkin. Selkokielellä: Miksei huono saa olla perseestä? "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Old Joe 07.09.2011 22:47:26 | |
---|
velipesonen: Ei kai siinä mitään mutta onkohan pikkusievää julistaa huono maku kiellettyjen listalle silloin kun tavoitellaan huonoutta? Hevimetalli ja iskelmä ovat väärällään huonoa makua. Ja taidelyriikkahan se vasta täynnä huonoa makua onkin. Selkokielellä: Miksei huono saa olla perseestä? Vastasit juuri itse tuohon. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
tatta 08.09.2011 08:02:10 | |
---|
Juna kiskoo sälekaihtimet, kuin vankilani kaltereina on, raiteenvaihtimet, siel jarrrumies on taasen holtiton, sellaista elämäni radalla, ikuisesti, tuskainen, pitkä, tuskaisin tie, oikeesti sulle tarkoitettu, vaan ei sun tapojesi orjaksi enää koskaan vie, sadekatoksessa, vai katoksessaniko sade on, mua katseellaan kiusaa taas joku tuntematon, kuulen sen äänen ja raiteiltani taas, se saa mut pois kuin vaselinin avulla luisumaan, elämäni radalla, ikuisesti, kaukaisuuteen taas uuteen, täältä tuskaisimpana kuin kukaan, oikeesti sulle tarkoitettu, enkä pääsekkään sun mukaan, tuskaisin tie Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
velipesonen 08.09.2011 09:24:11 | |
---|
Old Joe: Vastasit juuri itse tuohon. Sori mä en taaskaan tajuu. Miksei huono saa olla perseestä? "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Old Joe 08.09.2011 20:50:20 | |
---|
velipesonen: Sori mä en taaskaan tajuu. Miksei huono saa olla perseestä? Miten tuon nyt rautalangasta vääntäis. Nuo ns. rumat sanat kuuluvat olennaisesti eräisiin nyky musiikin genreihin. Mutta pelkästään näitä sanoja hehkuttamalla ei saavuteta muuta kuin ehkä tympiintymistä. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Peter Spiegelmann 08.09.2011 20:55:41 (muokattu 08.09.2011 20:58:21) | |
---|
Kun faija on taas himassa Ja sohvall' nukkuu simassa Mutsikin kaupas duunissa Hiuksista voin sua kiskoa Tai kiusata pikkusiskoa Barbies näin sulaa uunissa Yeah!!! Mä tovin kovin poika oon Piirrän sen sun vartaloon Tuon jutun tutun kuvion On meikä Ville Vallaton Kuin poissa muiden valta on Mä hiiren lailla leikin vain Näin kissan pöydän alle sain Se säikähti mun ritsojain On meikä Ville Vallaton Kun koira nukkuu peitolla Sen herätän mä luun heitolla Kanitkin porkkanaa ei saa Näin niille syötän lietettä Se on hauskaa ajanvietettä Kun kohta kanit haudass' veisaa Yeah!!! Mä tovin kovin poika oon Piirrän sen sun vartaloon Tuon jutun tutun kuvion On meikä Ville Vallaton |
Old Joe 08.09.2011 22:39:36 | |
---|
Peter Spiegelmann: No ei tällä kyllä huonoimman runon titteliä voiteta. Kun faija on taas himassa Ja sohvall' nukkuu simassa Mutsikin kaupas duunissa Hiuksista voin sua kiskoa Tai kiusata pikkusiskoa Tuohon asti aivan mahtavaa sanan asettelua. ("Barbies näin sulaa uunissa" jos tätä ei oteta huomioon.) Yeah!!! Mä tovin kovin poika oon Piirrän sen sun vartaloon Tuon jutun tutun kuvion On meikä Ville Vallaton ja tuohon asti. Jatko menee kyllä jo pipariks, eikä saa ainakaan minulla aikaan mitään erikoiempia tunteita. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
rintapek 08.09.2011 23:38:21 | |
---|
tatta: Juna kiskoo tuskaisin tie Aivan mahtavuutta! Näennäisesti rullaavaa tekstiä riimeineen päivineen, mut ei tost kettukaan ota selvää, et mitä siin koitetaan sanoa. One kind of music only - the good kind |
rintapek 08.09.2011 23:49:27 | |
---|
velipesonen: Sori mä en taaskaan tajuu. Miksei huono saa olla perseestä? No toi huonon tekstin kirjoittaminen on kuin limboamista. Hirvee taitolaji. Riman alta pitää päästä, mut ei saa ryömiä, eikä kontata. One kind of music only - the good kind |
Old Joe 09.09.2011 00:08:10 | |
---|
rintapek: No toi huonon tekstin kirjoittaminen on kuin limboamista. Hirvee taitolaji. Riman alta pitää päästä, mut ei saa ryömiä, eikä kontata. Näin juuri, on kuin mahdoton vähennyslasku: Ei voi ottaa, eikä saa lainata. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Lennu 09.09.2011 02:07:36 | |
---|
hei pidä laskusta kiinni älä sukella turhaan ole oikeesti irti kun matka alkaa hei kahlataan rantaan vesi yltää jo kaulaan altaan syvässä päässä ei yllä jalat pohjaan Kosketa mua sieluun beibi Kosketa mua diggaan maybe Musiikkinäytteessä tällä kertaa vakavahenkinen polkka. |
rintapek: No toi huonon tekstin kirjoittaminen on kuin limboamista. Hirvee taitolaji. Riman alta pitää päästä, mut ei saa ryömiä, eikä kontata. Ei tässä kilpailussa ole kuin kolme sääntöä. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
velipesonen 09.09.2011 08:23:43 | |
---|
No yritetääs nyt vähän korrektimmalla sanastolla: ULOSTEINEEN HAISEVAA Ulosteista huurua nyt ympärilläin nään, alkuvoimainen on taas haju levottomin oksettaa ja haisee, mua ei voi pysäytää, ulosteineen haisevaa tieltäni esteet raivaa mä voin kun limaset haisee kaaressa syöksyn eteenpäin SE SUA KIINNOSTAA! Mä vain! Olla sain! Kiihoittavin! Perversio buffo -kiihoituksen lain Näät harhaa kun laukean, spegulaatio seinään taas astu hautaan jos et tiä mitä tarkoitan tekopyhyytes sut aateloi kun Väinämöinen kaakeloi sä et voi nähdä totuuteen koska oon usvainen Mä taas! Vastustan! Sä et sitä nää kun silmäs kii on kait, ulosteineen haisevaa. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
tatta 09.09.2011 08:41:34 | |
---|
rintapek: Aivan mahtavuutta! Näennäisesti rullaavaa tekstiä riimeineen päivineen, mut ei tost kettukaan ota selvää, et mitä siin koitetaan sanoa. Heh! :P pääasia, että tekstin kertoja muistaa mainita "tuskaisin" ja "tie", niinhän ne junabiisit useimmiten rullaa, vailla päämäämäärä vaikka pää olisi määrä :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
oo-p 09.09.2011 21:30:35 | |
---|
jos mä ylitän tien ja rekka minut ylittää turha apuu on anoo, voitsä sitä käsittää on ihan sama oonko matti, tero, john vai jan hevosvoimat tekee musta heikomman voi kuolema suakin vaanii ja kun se tappaa sut se susta saa saaliin eikö siis mene jo kaaliin älä ylitä tietä tarkastamatta koska muuten susta voi tulla ihan platta Eikä rakkaus katso ikää, sitä ei voi pysäyttää mikään!! Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Old Joe 09.09.2011 22:33:46 | |
---|
oo-p: jos mä ylitän tien ja rekka minut ylittää turha apuu on anoo, voitsä sitä käsittää on ihan sama oonko matti, tero, john vai jan hevosvoimat tekee musta heikomman voi kuolema suakin vaanii ja kun se tappaa sut se susta saa saaliin eikö siis mene jo kaaliin älä ylitä tietä tarkastamatta koska muuten susta voi tulla ihan platta Eikä rakkaus katso ikää, sitä ei voi pysäyttää mikään!! Aaah, niin romanttisen suloista ;o) Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
Peter Spiegelmann 21.09.2011 23:36:21 (muokattu 21.09.2011 23:38:58) | |
---|
Takaisin lapsuuden huviin Palasin mä sarjakuviin Spiderman nai Mary Janen Ja uniin käy Mary teinin Nyt seitti lentää joka yö Ja ruoste Teräsmiehen syö Kalsareissa hymyilevän Se ihon pintaan liimautuu Kuin roisto Batmanin ja juu Sen siellä tiedän lymyilevän Taas käyn seikkailuun ja harhaan Ajanvietteen tiedän parhaan Ihmenaisesta unelmoinnin Tai euforian masturboinnin Nyt seitti lentää joka yö Ja ruoste Teräsmiehen syö Kalsareissa hymyilevän Se ihon pintaan liimautuu Kuin roisto Batmanin ja juu Sen siellä tiedän lymyilevän |
velipesonen 22.09.2011 08:05:13 | |
---|
Peter Spiegelmann: Takaisin lapsuuden huviin Palasin mä sarjakuviin Spiderman nai Mary Janen Ja uniin käy Mary teinin (...) Kieltämättä halvan oloinen mutta jotenkin aidosti vitsikäs eli ei minusta edes kovin huono. "Only rock and roll was real, everything else was unreal" -John Lennon |
Old Joe 22.09.2011 21:15:51 | |
---|
velipesonen: Kieltämättä halvan oloinen mutta jotenkin aidosti vitsikäs eli ei minusta edes kovin huono. Voisiko sanoa, älykäs? Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |
soihtu55 22.09.2011 21:21:04 | |
---|
Spiderman nai Mary Janen Ja uniin käy Mary teinin erinomainen, hieno kohta! yöllinen kohtaaminen Mary teinin kanssa. Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |