Aihe: Red Hot Chili Peppers
1 2 3 4 59 10 11 12 1341 42 43 44 45
The Rikza
07.09.2011 18:17:57
professori: http://www.youtube.com/watch?v=n6kF7e9Pybs&feature=related

Vaikee tajuta miks kukaan haluais Klinghofferia haukkua. Soolo kuulostaa vitun omaperäseltä ja saundi hyvä. Hyvällä otteella vetää.

Soolo oli kyl hyvä, mutten soundista tiedä....
"Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä
Coran
07.09.2011 18:37:26 (muokattu 07.09.2011 18:40:35)
Ei kyllä meikä näe oikein mitään ideaa tossa soolossa. Aikamoista raapimista se tosin Johnillakin oli välillä livenä, levylle on sentään muutamia hyviä rykäsyjä hältä tarttunut.
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
Terry Pantheras
07.09.2011 20:53:39
professori: http://www.youtube.com/watch?v=n6kF7e9Pybs&feature=related

Vaikee tajuta miks kukaan haluais Klinghofferia haukkua. Soolo kuulostaa vitun omaperäseltä ja saundi hyvä. Hyvällä otteella vetää.

No mut tuohan oli hyvä! Mut tuo aiempi pätkä kuulosti lähinnä seonneelta r2d2:lta - mikä sinänsä toisaalta on hyväkin juttu...
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
Jokapaikanapina
07.09.2011 21:33:40
Mun mielestä noi Californiat vedot on ollu ihan täyttä shittiä. Mun mielestä ne on ollu liian hitaita ja Johnin soolot uskomatonta ufoilua, huonolla tavalla. Päätöntä rämpimistä, kun siihen ois saanu jonkun kivan, melodisen, ehkä pikkasen kikkailevan soolon.

Mutta tämä ei tarkota sitä, että Johnia muuten lyttäisin RHCP:n uutena kitaristina! Vaikka vähän kummalta toi bändi näyttää tolla erilaisella esiintymistyylilläkin.
AnonHero
08.09.2011 15:18:54
http://www.youtube.com/watch?v=bp1PMo3s0dw

http://www.youtube.com/watch?v=fDAiYlZDZKU&feature=related

Parhaimmat RHCP vedot ovat Slane Castle vuodelta 03 jos muistan oikein.
Pedroz
08.09.2011 16:37:26

AnonHero: http://www.youtube.com/watch?v=bp1PMo3s0dw

http://www.youtube.com/watch?v=fDAiYlZDZKU&feature=related

Parhaimmat RHCP vedot ovat Slane Castle vuodelta 03 jos muistan oikein.

Kyllä, tuo on aivan uskomaton keikka. Noiden biisien lisäksi erityisesti Venice Queen on niin mahtavaa kamaa, ettei bändi ole koskaan samaan pystynyt.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
shamoon
08.09.2011 20:51:58 (muokattu 08.09.2011 20:52:37)
Hei! Ei pidä unohtaa Venice Queeniä slanesta!

edit. katos en huomannu tuossa ylempänä se sanottiin jo :p
housuja vedän jalkaan! suosittelen.
paranoir
11.09.2011 01:20:50
Jaahans. Hyvä levyhän tämä uusin on. Pitää vaan jokusen kerran kuunnella. Eihän tämä mitään hittimateriaalia ole mistään kohdin minusta mutta erittäin hyväntuulista musaa varsinkin tosta loppupäästä niinkuin jo toi sirjotain sanoi.

Julkaisujkohta on väärä minusta koska kesä levykshän tää ois mitä mainioin. Kylhän täs huomaa et john toi nimenomaan ne sielukkaat melodiat mut ei tämä mistään kohdin paska oo

sanotaan 3.75 tähteä. Niinkuin kiedis sanoi arpikudoksessa one hot minutesta et hyvä levy uudelta bändiltä. Jotenki jää semmonen fiilis tästä. Ens levy jos semmonen tulee on varmaan mielenkiintoinen.

Kylhän ajattelin että mitä vittua uus kitaristi mut joshan on kyl Vvähä saatanan hyvä. Enemmän olen huolissani anthonysta. Ei ole oikein viime promojen ja youtubejen perusteella kartalla, en siis epäile et huumeita käyttäs mut jotenki kujalla. ei ole läsnä
Täh?
paranoir
11.09.2011 01:21:41
paranoir: Jaahans. Hyvä levyhän tämä uusin on. Pitää vaan jokusen kerran kuunnella. Eihän tämä mitään hittimateriaalia ole mistään kohdin minusta mutta erittäin hyväntuulista musaa varsinkin tosta loppupäästä niinkuin jo toi sirjotain sanoi.

Julkaisujkohta on väärä minusta koska kesä levykshän tää ois mitä mainioin. Kylhän täs huomaa et john toi nimenomaan ne sielukkaat melodiat mut ei tämä mistään kohdin paska oo

sanotaan 3.75 tähteä. Niinkuin kiedis sanoi arpikudoksessa one hot minutesta et hyvä levy uudelta bändiltä. Jotenki jää semmonen fiilis tästä. Ens levy jos semmonen tulee on varmaan mielenkiintoinen.

Kylhän ajattelin että mitä vittua uus kitaristi mut joshan on kyl Vvähä saatanan hyvä. Enemmän olen huolissani anthonysta. Ei ole oikein viime promojen ja youtubejen perusteella kartalla, en siis epäile et huumeita käyttäs mut jotenki kujalla. ei ole läsnä

edit:Did i let you now on mahtava biisi
Täh?
paranoir
11.09.2011 01:23:28
paranoir: edit:Did i let you now on mahtava biisi

Ja sen verran vielä sanon et rumban arvio on ylivoimaisesti paskin arvostelu mitä olen lukenut mistään ikinä
Täh?
paranoir
11.09.2011 01:24:31
paranoir: Ja sen verran vielä sanon et rumban arvio on ylivoimaisesti paskin arvostelu mitä olen lukenut mistään ikinä

joo jos opettelis käyttämään tätä. anteeksi
Täh?
J Drummer
15.09.2011 13:23:03
No nyt on tullut levyä kuunneltua jo useita kertoja. Pakko sanoa, että kyllä tää vaan paranee ajan kanssa. Ei ole mitään entisaikojen RHCP :tä, mutta miksei bändi saa muuttua? Jos olisivat tehneet esim. BSSM :n tyylisen levyn, haukuttaisiin, että "tämä on jo kuultu", "vanhan kierrätystä" jne.
Ensimmäisellä kuuntelukerralla olin kyllä minäkin tyrmistyä - Tällaista sontaa? Oli kai odotukset jossakin aivan liian korkealla tms.
Nyt levy kuulostaa jo aivan helmeltä. Erottuu edukseen muista radiossa soivista bändeistä ja biiseistä (poislukien Adventures Of RDM).
On edelleen se ykkösbändi, näin reilu 20 v. tuttavuuden jälkeenkin. Ei päivää ilman RHCP :tä ;-)
Kun vaan saataisiin vielä kerran "jäähyväiskeikalle" tänne Suomeenkin. Ei tarvitsisi maksaa itseään kipeäksi, jos ulkomaille raahauduttava.
Jokapaikanapina
15.09.2011 16:50:18
Monesti RHCP on ollu Suomessa? Ainakin vuonna 88 Provinssissa paatellen Ramonesin taltioinnista silta keikalta.
Hetfield
15.09.2011 17:00:08

Jokapaikanapina: Monesti RHCP on ollu Suomessa? Ainakin vuonna 88 Provinssissa paatellen Ramonesin taltioinnista silta keikalta.

Turussa olin muistaakseni vuonna 2003 katsomassa. Muista keikoista en sitten tiedäkään.
I quit the band... Now I just play with myself.
Carvel
15.09.2011 17:03:05
Jokapaikanapina: Mun mielestä noi Californiat vedot on ollu ihan täyttä shittiä. Mun mielestä ne on ollu liian hitaita ja Johnin soolot uskomatonta ufoilua, huonolla tavalla. Päätöntä rämpimistä, kun siihen ois saanu jonkun kivan, melodisen, ehkä pikkasen kikkailevan soolon.

Mutta tämä ei tarkota sitä, että Johnia muuten lyttäisin RHCP:n uutena kitaristina! Vaikka vähän kummalta toi bändi näyttää tolla erilaisella esiintymistyylilläkin.

Joko se John ehti tulla jo takasin...
HaloOfFlies
15.09.2011 17:56:03 (muokattu 15.09.2011 18:05:44)

Hetfield: Turussa olin muistaakseni vuonna 2003 katsomassa. Muista keikoista en sitten tiedäkään.

1999 soittivat kaksi keikkaa Hartwall Areenalla, ja 1996 Ruisrockissa.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Hetfield
15.09.2011 18:04:57

danny: 1999 taisivat käydä myös Hartwall Areenalla.

Eikun niin perhana olivathan ne myös Hartwallilla silloin 2003.
I quit the band... Now I just play with myself.
Kailis
16.09.2011 06:36:35

Auts. Piti mennä katsomaan ketä oli paikalla Ruisrock -96;
Mm. Blur (Yhdistynyt kuningaskunta), Pulp (Yhdistynyt kuningaskunta), ZZ Top (Yhdysvallat), Neil Young & Crazy Horse (Yhdysvallat), Rage Against the Machine (Yhdysvallat), Red Hot Chili Peppers (Yhdysvallat), Kent (Ruotsi).
Vittu. Olin ihan saatanan kännissä tuolla (teatteri-karonkka edellisenä päivänä) ja ainoa mitä muistan on RHCP. Mua luultiin Dave Navarroksi (läppä) kun venailtiin keikan alkamista lavan edessä. Sitten kun alkoi tapahtua, pelastettiin varmaan viisi mimmiä vellovien ihmisten jaloista.
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
J Drummer
16.09.2011 12:03:09
Viimeksi juurikin v. 2003, Hki ja Tku. Kyseessä oli tuo _Slane Castle_ -setti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)