Pitkavirta 08.09.2011 10:29:22 | |
---|
Hei, Onko tietoa, mistä löytyis 3,5mm plugia, jossa olis kierteet plugin ympärillä? Biyangin langattomaan kitarasettiin tarttis. Tattis! |
Mun mielestä Sennheiserilta on noita saanut. Onko se sitten Sennheiser Nordic maahantuoja, vai mikä se oli? Intolta noita joskus sai! |
wilo 08.09.2011 14:22:25 | |
---|
Pitkavirta: Hei, Onko tietoa, mistä löytyis 3,5mm plugia, jossa olis kierteet plugin ympärillä? Biyangin langattomaan kitarasettiin tarttis. Tattis! Jos käy ulkomailta tilaaminen, googlella vois ettiä hakusanoilla 3.5mm threaded plug . |
Tuomoo 13.09.2011 09:56:22 | |
---|
Pitkavirta: Hei, Onko tietoa, mistä löytyis 3,5mm plugia, jossa olis kierteet plugin ympärillä? Biyangin langattomaan kitarasettiin tarttis. Tattis! Mulla saattaa olla tuollainen ylimääräisenä, voin tarkistaa kun pääsen kotiin. Muistaakseni noita piuhoja tuli 2 paketin mukana. 1. Arnold |
Tuomoo 14.09.2011 21:52:23 | |
---|
Tuomoo: Mulla saattaa olla tuollainen ylimääräisenä, voin tarkistaa kun pääsen kotiin. Muistaakseni noita piuhoja tuli 2 paketin mukana. Tarkistin, eikä mulla ollutkaan tuollaista. Biyangin mukana mulle ainakin tuli 2 noita piuhoja, mutta annoin sitten kaverille toisen, kun sillä katkes se piuha. 1. Arnold |