Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Regina - Soita mulle
1
Exhausted
07.09.2011 22:12:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reginan uusin levy on nimeltään Soita mulle. Bändi on vaihtanut linjan ysärihenkiseen utuiseen indiepoppiin jossa kaiutettuja vokaaleja säestävät rosoiset kitarakuviot ja heleät syntikat.
 
Toimii yllättävän hyvin! Iisan ääni toimii mainiosti tällaiseen maalailuun, ja biisit ovat hyviä.
 
Löytyy ainakin Spotifystä.
Johnny Buzz
07.09.2011 23:08:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jesh, hyvin toimii orgaanisempi soundikin, vaikka kovasti olin parin edellisen levyn elektrosoundin fani. Levy on just sopivan kompakti paketti eikä yhtään turhaa biisiä oo sille päätyny. Tästä vielä suora linkki levyyn: http://open.spotify.com/album/44YxgRhVdAnr8Ms6Si5wdK
jussimus
08.09.2011 11:08:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivan kepeää ja melodista kamaa. Plussaa hyvistä kitarasoundeista ja kaikuisasta laulusta :)
 
punk s blood
08.09.2011 13:34:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkäpä kovin suomalainen bändi tällä hetkellä. Kitarat vaan tehneet hyvää bändille.
 
Basser
08.09.2011 18:43:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselleni Puutarhatrilogia oli eräs ensimmäisistä kosketuksista hieman indiempään suomalaiseen musiikkiin ja ihastuin todella tyylikkääseen orgaanisen- ja elektronisen äänimaailman liittoon. Erityisesti Tango merellä ja Terveiset päiväntasaajalta tuovat aina toistuvasti mieleen kesän 2009, jolloin hankin tuon levyn, muistaakseni Suen arvostelun innoittamana. Uusi kiekko menee kyllä ehdottomasti lunastukseen.
 
Yhdelle on aina sijaa...
gösplstorm
30.11.2012 12:02:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jumalauta tää on kova!
 
Pitkästä aikaa on ehkä pakko käyttää vähiä rahojaan levyn ostoon.
 
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. soundcloud.com/kasper_k
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «