Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sopivia lauluja esitteväksi ristiäisissä?
1
lauka
24.08.2011 23:39:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heips,
 
Mua siis pyydettiin laulamaan jotain tulevan kummipoikani ristiäisissä, mutta suuri kysymys on, että mitä? En mielelläni laula suomeksi, mutta harkitsin kuitenkin anna puun mestaripiirrosta, mutta siihen ei löydy nuotteja mistään. Toinen mitä olen harkinnut on amazing grace, mutta en tiedä miten se sopii ristiäisiin. Kuuntelen paljon gospelia, mutta en keksi mitään mikä liittyis kasteeseen. Voisitteko siis auttaa ehdottelemalla jotain kivoja gospel- biisejä?
 
Kimmo72
25.08.2011 00:01:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suojelusenkeli?
http://www.youtube.com/watch?v=b0r1BvTwPXk&feature=related
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jucciz
25.08.2011 02:17:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ystävä sä lapsien?
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Kummiseta
25.08.2011 08:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elamaa juoksuhaudoissa. Se on kaunis kappale.
 
baron
25.08.2011 08:41:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän sen piisin välttämättä tarvitse liittyä ristiäisiin. Mikä tahansa nätti piisi.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
jukkamv
26.08.2011 21:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lauka: Heips,
 
Mua siis pyydettiin laulamaan jotain tulevan kummipoikani ristiäisissä, mutta suuri kysymys on, että mitä? En mielelläni laula suomeksi, mutta harkitsin kuitenkin anna puun mestaripiirrosta, mutta siihen ei löydy nuotteja mistään. Toinen mitä olen harkinnut on amazing grace, mutta en tiedä miten se sopii ristiäisiin. Kuuntelen paljon gospelia, mutta en keksi mitään mikä liittyis kasteeseen. Voisitteko siis auttaa ehdottelemalla jotain kivoja gospel- biisejä?

 
Itse ajattelin oman lapsen ristiäisissä soitella kitaralla/säestää:
JUMALAN KÄMMENELLÄ
YSTÄVÄ SÄ LAPSIEN
MAAN KORVESSA KULKEVI
 
Pitäisi olla ristiäisiin sopivaa materiaalia. Jos tarvit soinnut/sanat niin laita yksityisviestiä.
 
WTBKirk
27.08.2011 13:26:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leevi and the leavings: Laura Jenna Ellinoora Alexandra Jurvanen.
 
MrShaft
04.09.2011 16:49:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Oli elämän valttikortit, mulla kerran kourassain..."
 
MrS
 
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Hanok
07.09.2011 13:23:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauloin yksissä ristiäisissä lapsen äidin toivomuksesta biisit:
-Ihme ja kumma
-Pieni tytön tylleröinen
 
Lapsi oli toki tyttö.
arse
07.09.2011 14:24:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites vaikka Maaritin Lainaa vain? Jos oikein tahtoo jengiä itkettää.
 
Ai hitto kun mie tykkään!
Kosminen
08.09.2011 10:07:05 (muokattu 08.09.2011 10:07:43)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moippa! Piisi nimeltä Luojan kaunein ajatus, löytyy Nuoren seurakunnan veisukirjasta vm. 2010, varmaan saat semmoisen käsiisi! Tosi nätti laulu ja sopii tilanteeseen. Luikautin tuon siskontyttären ristiäisissä. Oman pojan ristiäisissä vedettiin kummihenkilön kans kahdella kitaralla sitten tuo Mestaripiirros.
 
EDIT: Jos siis asia on vielä ajankohtainen, taisi olla jo parin viikon ikäinen ketju...
 
"Pöntöllä istuessa, kahden paskan erotessa, ystäväni ainoan viemäriin hukutan." - Ahtopaine: Kolo
Kalamies #16 >-)))>
lauka
08.10.2011 14:42:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kosminen: Moippa! Piisi nimeltä Luojan kaunein ajatus, löytyy Nuoren seurakunnan veisukirjasta vm. 2010, varmaan saat semmoisen käsiisi! Tosi nätti laulu ja sopii tilanteeseen. Luikautin tuon siskontyttären ristiäisissä. Oman pojan ristiäisissä vedettiin kummihenkilön kans kahdella kitaralla sitten tuo Mestaripiirros.
 
EDIT: Jos siis asia on vielä ajankohtainen, taisi olla jo parin viikon ikäinen ketju...

 
Joo ristiäiset meni jo, ja olin sellasessa flunssassa, että jätin sitten laulamatta. Loistavia vaihtoehtoja oli molemmat noi sun ehdotukset ja molempia harkitsin. Seurakuntanuorena olin noihin biiseihin tutustunut. Mestaripiirrosta olin jo tuutulauluna kummipojalle laulanut ja Luojan kaunein ajatus on yks mun lemppareista siitä uudesta veisukirjasta. Kiitosta kuitenkin :)
 
Zed
08.10.2011 20:01:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=QdEhD7IYFP8 voisi toimia.
 
"Otatko riissiä vai muussia?"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «