Vetehinen 07.09.2011 11:51:04 | |
---|
19691970: Simmosta olisin vain kysellyt, kun tuota V22:sta on niin kehuttu ja on itseänikin alkanut moisen hankinta houkutella, jotta osaisiko joku ystävällisesti kommentoida, miten hyvin se toimii kerrostaloon sopivilla voluumeilla kotosalla soittelussa ? Kerrostalossa tuolla soittelen, ja tätä pitäisi kysyä naapureilta, mutta kyllä sillä pystyy hiljaa soittamaan. Master volume kun löytyy erikseen. One man's trash is another man's treasure. |
beliel: Kerrostalossa tuolla soittelen, ja tätä pitäisi kysyä naapureilta, mutta kyllä sillä pystyy hiljaa soittamaan. Master volume kun löytyy erikseen. Ok, kiitos tiedosta, tuo master volumen toiminta (tai siis se, et miltä tuo kuulostaa hiljaisilla voluumeilla) lähinnä askarrutti. Kait tuon vois t-kaupasta tilata. Naapurin setä vaan sanoi tuos yks päivä vajaa vuos sitten, kun vein uuden kitaran ostettuani kitaran pahvilaatikkoa hissillä roskiin jotta : "Jaa olet näköjään uuden kitaran hankkinut, minä olen harkinnut että voisin hankkia sinulle nuotit" :) Mistä lähtien olen koittanut olla varovainen kotisoitto-voluumien kanssa, naapurisopu on mukava asia :) |
aristoteles666 07.09.2011 13:37:56 | |
---|
19691970: Ok, kiitos tiedosta, tuo master volumen toiminta (tai siis se, et miltä tuo kuulostaa hiljaisilla voluumeilla) lähinnä askarrutti. Kait tuon vois t-kaupasta tilata. Naapurin setä vaan sanoi tuos yks päivä vajaa vuos sitten, kun vein uuden kitaran ostettuani kitaran pahvilaatikkoa hissillä roskiin jotta : "Jaa olet näköjään uuden kitaran hankkinut, minä olen harkinnut että voisin hankkia sinulle nuotit" :) Mistä lähtien olen koittanut olla varovainen kotisoitto-voluumien kanssa, naapurisopu on mukava asia :) olisit sanonut vaan ettei musiikkia nuoteista soiteta, mutta soitan itsekin niin hiljaa kodissa ettei kellään naapurilla ole ollut välttämättä edes tietoa että soitan ennenkuin on yritetty mennä samalla hissillä kun olen kitaran ja vahvistimen kanssa liikkeellä, monesti joutuu päästämään ensin kun ei mahduta samaan. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Gubb3 21.11.2011 07:45:33 | |
---|
19691970: Simmosta olisin vain kysellyt, kun tuota V22:sta on niin kehuttu ja on itseänikin alkanut moisen hankinta houkutella, jotta osaisiko joku ystävällisesti kommentoida, miten hyvin se toimii kerrostaloon sopivilla voluumeilla kotosalla soittelussa ? Pakko nostaa tätä. Yhet reenit vedetty V22:lla ja olen tyytyväinen. Saakelin halpa ja varsin hyvä perusputkari! Master volumen ansiosta soitat myös kerrostalossa. Iso plussa Bugeralle. Katsotaan kestääkö tämä fiilis.. |
llarppp 21.11.2011 16:58:34 | |
---|
Gubb3: Pakko nostaa tätä. Yhet reenit vedetty V22:lla ja olen tyytyväinen. Saakelin halpa ja varsin hyvä perusputkari! Master volumen ansiosta soitat myös kerrostalossa. Iso plussa Bugeralle. Katsotaan kestääkö tämä fiilis.. Itel on ainaki kestänny! Varsin monipuolinenkin purkki kun on :p "Every man dies, not every man really lives." |
Sakmongkol 21.11.2011 18:04:12 | |
---|
Mää mietin tänään myyväni V22:n kun en ole sillä vähään aikaan soitellut, kotona kun tulee soiteltua tietokoneen läpi ja reeniksellä on ihan ok vahvari niin ei tarvitse Bugeraa välttämättä sinne raahata. Sitten kokeilin huvikseni että miltä se kuulostikaan ja päätin selkeästi että en myy, on niin hyvä että kannattaa pitää vaikka koristeena. |
Gubb3 22.11.2011 17:10:25 | |
---|
Sakmongkol: Mää mietin tänään myyväni V22:n kun en ole sillä vähään aikaan soitellut, kotona kun tulee soiteltua tietokoneen läpi ja reeniksellä on ihan ok vahvari niin ei tarvitse Bugeraa välttämättä sinne raahata. Sitten kokeilin huvikseni että miltä se kuulostikaan ja päätin selkeästi että en myy, on niin hyvä että kannattaa pitää vaikka koristeena. Heh, aika hyvä.. Ja kyllähän tossa on niin hyvä kliini ja pikkuroso, jotta tuskinpa ihan heti lähtee kiertoon. |
llarppp 22.11.2011 21:20:59 | |
---|
Gubb3: Heh, aika hyvä.. Ja kyllähän tossa on niin hyvä kliini ja pikkuroso, jotta tuskinpa ihan heti lähtee kiertoon. Eikä siinä snadisti isommassaka gainin määrässä oo mitää valittamista :D Ite lespalla pitelen jossain klo 12 sitä. Hyvin lähtee QOTSAt, Wolfmotherit ja kaikenlaiset! "Every man dies, not every man really lives." |
Midrange 22.11.2011 21:55:55 | |
---|
Sakmongkol: Mää mietin tänään myyväni V22:n kun en ole sillä vähään aikaan soitellut, kotona kun tulee soiteltua tietokoneen läpi ja reeniksellä on ihan ok vahvari niin ei tarvitse Bugeraa välttämättä sinne raahata. Sitten kokeilin huvikseni että miltä se kuulostikaan ja päätin selkeästi että en myy, on niin hyvä että kannattaa pitää vaikka koristeena. Kunnes sama toistuu kuukauden päästä. Sitten kahden viikon, sitten viikon. Kunnes tulet vihdoin viimein siihen lopputulokseen että "ei vittu, kyl tää on pakko myydä, en enää pysty perusteleen millään itelleni tän pitoa" How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better |
Sakmongkol 22.11.2011 22:05:46 | |
---|
Midrange: Kunnes sama toistuu kuukauden päästä. Sitten kahden viikon, sitten viikon. Kunnes tulet vihdoin viimein siihen lopputulokseen että "ei vittu, kyl tää on pakko myydä, en enää pysty perusteleen millään itelleni tän pitoa" Niin voi olla mutta kuitenkin joku vahvari pitää olla olemassa, ja jos Bugeran vaihtaisin johonkin niin tilalle tulevan olisi lähes pakko olla kalliimpi vehje. En kuitenkaan näe että lähi- tai kaukaisemmassakaan tulevaisuudessa olisi juurikaan rahaa vaihtaa kalliimpaan. |
llarppp 22.11.2011 22:11:28 | |
---|
Midrange: Kunnes sama toistuu kuukauden päästä. Sitten kahden viikon, sitten viikon. Kunnes tulet vihdoin viimein siihen lopputulokseen että "ei vittu, kyl tää on pakko myydä, en enää pysty perusteleen millään itelleni tän pitoa" Miksi hyvää vaihtamaan? Parasta mitä saa vähällä rahalla. Kaikilla nimittäin ei ole rahaa? "Every man dies, not every man really lives." |
Gubb3 23.11.2011 08:57:17 | |
---|
llarppp: Eikä siinä snadisti isommassaka gainin määrässä oo mitää valittamista :D Ite lespalla pitelen jossain klo 12 sitä. Hyvin lähtee QOTSAt, Wolfmotherit ja kaikenlaiset! nii joo, mullon toistaseksi pelkästään strato käytössä, joten humppareilla en ole vahvistinta kokeillut. Toivottavasti soi niilläkin hyvin. |
llarppp 23.11.2011 09:01:00 | |
---|
Gubb3: nii joo, mullon toistaseksi pelkästään strato käytössä, joten humppareilla en ole vahvistinta kokeillut. Toivottavasti soi niilläkin hyvin. Hyvin soi kyllä! "Every man dies, not every man really lives." |
Karhukoira74 23.11.2011 10:17:32 (muokattu 23.11.2011 10:22:10) | |
---|
Tätä pönttöä on kyllä kehuttu kovasti....itelläkin on kauhee kaasu laitteen perään, vaikken oikeesti sitä tarviikkaan =P E: Kirotusvihre -So many assholes, so few bullets- |
Vetehinen 23.11.2011 10:22:29 | |
---|
Tätä on kehuttu jo aivan liikaa. Clean-kanava on hyvä, ja hinta on halpa. Miinuspuolia: tolex vaikkakin laadukkaasti kiinnitetty, on ohutta ja tuskin kestää kulumista. Särökanava on semmosta tiheää puuroutuvaa pierua. Toinen halpis, jolle luulisi olevan kiinnostusta, on VHT Special 6 Ultra, jossa tosin ne hyvät ja huonot puolet on aivan erilaiset. Säröruttuun Ultran ultra-kanava pieksee V22:n noin about 6-1 (Bugerassa on selkeämpi EQ, siitä yksi pojo). Music is the best escape. |
Karhukoira74 23.11.2011 10:34:09 | |
---|
beliel: Tätä on kehuttu jo aivan liikaa. Clean-kanava on hyvä, ja hinta on halpa. Miinuspuolia: tolex vaikkakin laadukkaasti kiinnitetty, on ohutta ja tuskin kestää kulumista. Särökanava on semmosta tiheää puuroutuvaa pierua. Toinen halpis, jolle luulisi olevan kiinnostusta, on VHT Special 6 Ultra, jossa tosin ne hyvät ja huonot puolet on aivan erilaiset. Säröruttuun Ultran ultra-kanava pieksee V22:n noin about 6-1 (Bugerassa on selkeämpi EQ, siitä yksi pojo). Täytyypä tutustua...josko GAS-suunta kääntys....toinen on Tubemeister 18 =) Toki jo hinnakkaampi... -So many assholes, so few bullets- |
Laulava Kylätohtori 23.11.2011 11:02:09 | |
---|
beliel: Tätä on kehuttu jo aivan liikaa. Olen samaa mieltä. Alkaa jo vähän mennä yli tämä hypetys. Onhan tämä hinta/laatu -suhteeltaan hyvä ja itsekin olen ollut tyytyväinen, mutta ei tämä nyt sentään mikään vahvistimien ultimaattinen Graalin malja ole. Välillä vaan nämä hehkutuksen menevät vähän yli.... |
JuSu 23.11.2011 11:08:40 (muokattu 23.11.2011 11:08:58) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olen samaa mieltä. Alkaa jo vähän mennä yli tämä hypetys. Onhan tämä hinta/laatu -suhteeltaan hyvä ja itsekin olen ollut tyytyväinen, mutta ei tämä nyt sentään mikään vahvistimien ultimaattinen Graalin malja ole. Välillä vaan nämä hehkutuksen menevät vähän yli.... Jep. Mutta se on vaan kiva, kun jengi ostaa hypetyksen perusteella, pettyy, ja laittaa uudenkarheeta konetta torille myyntiin. Sieltä sitte voi kärsivällisemmät poimia omansa uutta halvemmalla. Good things come to those who wait. =) Just näin kävi mm. Tubemeisterin kohdalla. JuSu |
jussimus 23.11.2011 11:35:36 (muokattu 23.11.2011 11:35:58) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Olen samaa mieltä. Alkaa jo vähän mennä yli tämä hypetys. Onhan tämä hinta/laatu -suhteeltaan hyvä ja itsekin olen ollut tyytyväinen, mutta ei tämä nyt sentään mikään vahvistimien ultimaattinen Graalin malja ole. Välillä vaan nämä hehkutuksen menevät vähän yli.... Mjaah...kyl toi nimenomaan hinta/laatu-suhteeltaan aikalailla ultimaattinen Graalin malja taitaa tällä hetkellä olla. Vai onko heittää esimerkkiä markkinoilla olevasta putkarista jolla ois vieläkin parempi hinta/laatu-suhde? |
Laulava Kylätohtori 23.11.2011 14:08:57 | |
---|
jussimus: Mjaah...kyl toi nimenomaan hinta/laatu-suhteeltaan aikalailla ultimaattinen Graalin malja taitaa tällä hetkellä olla. Vai onko heittää esimerkkiä markkinoilla olevasta putkarista jolla ois vieläkin parempi hinta/laatu-suhde? Kyllähän se hinta/laatu-suhteeltaan hyvä on, mutta esim. omasta alle 2 vk käytössä olleesta kuuluu jotain asiaan kuulumatonta siritystä, että en sitten siitä laadusta tiedä. Ja omaan makuun särö on melko huono. Tarkoitan vain, ettei tämä nyt täydellinen ole. Varmasti löytyy muitakin hyviä vaihtoehtoja kuin v22 ja monelle hypetyksen uhrille ko. laite saattaa olla pettymys, kun ei ajatella, että puhutaan hinta/laatusuhteesta, vaan yleistetään, että puhutaan vahvistimista noin yleensä... Hyvä peli, en halua haukkua, mutta välillä vaan tuo hypetys menee mielestäni vähän liian pitkälle. Kun lahjat ja taito loppuvat, alkaa tilutus |