varakeef 06.09.2011 20:10:53 | |
---|
jii.haanpaa: Siis 60 Gibsoniako? Näkeekö tuon varastotilanteen jostakin? Siinä linkissähän noita oli reilut neljä sivullista, 15 per sivu, joukossa joitakin käytettyjä. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
jii.haanpaa 06.09.2011 22:17:21 (muokattu 06.09.2011 22:19:07) | |
---|
varakeef: Siinä linkissähän noita oli reilut neljä sivullista, 15 per sivu, joukossa joitakin käytettyjä. Ok. Vaikka Topsoundin uudet ja kiiltävät sivut saattavat olla koreammat kuin kitarapajalla, niin toimivuus/kattavuus meneekin sitten toisin päin. Topsoundin sivut näyttävät mitä tarjolla on (eivät näköjään kaikkea), mutta ne eivät kerro paljonko sitä on. Sellainen yksilöinti, mitä Kitarapaja verkkosivuillaan harrastaa olisi tietenkin suotavaa, mutta kun tuolla käy paikan päällä kurkkaamassa (ja haastattelemassa isäntiä), niin ymmärtää miksi sellainen ei välttämättä ole mielekästä/mahdollista. Pajan ideana taitaa muutenkin olla vähän valikoivampi "sektori", kun taas Topsoundin puuhastelu perustunee mahdollisimman suurin hankintaeriin ja varastointiin. Molempi parempi. |
aristoteles666: jenkkifenderien osalta ei ainakaan pitänyt paikkaansa, kyllä se oli / on ehkä vieläkin Pro Center/F-musiikki, ja joka ainoa kitara tuli sitä kautta. Eikös USA- ja Meksiko-Fenderit mene Suomen musakauppoihin Fender Scandinavian kautta, joka on ko. merkin maahantuoja myös Suomessa? F-Musiikki ei ole enää aikoihin ollut Fenderin maahantuoja. Mulle joku kauppias kertoi joskus, että saadakseen myyntiin CS-Fenderiä, pitää kauppiaan tilata myyntiin kattavasti halvempien sarjojen fenkkuja. Mitä Kitarapajan nettisivuihin tulee, niin mun mielestä ne ovat karun asialliset. Ne päivitetään lähes päivittäin, ovat informatiiviset ja selkeät, mikä on tärkeämpää kuin leiskoilla tyylittely. Erityiskiitos siitä että, että tiedot ja valokuvat ovat nimenomaan Pajalla myytävistä yksilöistä ja kitaroiden painotkin on mainittu. Muiden kotimaisten kauppojen veppisivuilla kuvat on yleensä napattu jostain kitarafirman katalookista. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Numb 07.09.2011 12:29:22 | |
---|
jyrkalt: Jostain jos olisi pakko motkottaa kitarapajan sivuista niin mainitsisin valokuvauksen. Niihin kuviin voisi vähän panostaa. Munsta taas se on ihan viehkoa, että kymmenienkin kiloeurojen soittimesta räpsäistään foto ilman sen kummempaa fotograafista yritystä pannaan esille. Kuvan funktio on kuitenkin vain näyttää, että missä kunnossa tai millä osilla se soitin on. I've got things to see and people to do |
Kuha 07.09.2011 13:08:38 | |
---|
Pajan sivuthan on oikein toimivat, ei siinä mitään. On kuitenkin kiva käydä ostoksilla kun näkee tuotteen kunnolla - esim. Wildwoodin pojat on panostaneet kuviin: http://www.wildwoodguitars.com/new/ Tuolla tavaraa liikkuu todella paljon ja silti sivut on tiptop aina. |
jyrkalt 07.09.2011 13:13:11 | |
---|
Numb: Munsta taas se on ihan viehkoa, että kymmenienkin kiloeurojen soittimesta räpsäistään foto ilman sen kummempaa fotograafista yritystä pannaan esille. Kuvan funktio on kuitenkin vain näyttää, että missä kunnossa tai millä osilla se soitin on. Joo siis positiivista on että kuvia ylipäätään on olemassa ja juuri siitä kitarasta mitä mainostetaankin. Mut pikku panostus valokuvien laatuun olis "jatkuvaa parantamista" mitä meillä töissäkin koko ajan läpi ajetaan :) t: aivopesty työmiäs Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Viking 08.09.2011 02:51:31 | |
---|
FensonGibder: Tilaamalla saa varmasti mihin vaan kauppaan, mutta missä on parempi varasto heti liikkeessä testattavaksi? No muistaakseni Top Sounidssa on yli 200/250 yksilöä testausta vailla. Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
Viking 08.09.2011 02:52:57 | |
---|
jii.haanpaa: Vahinko, että Topsoundin webbisivut ovat mitä ovat, mutta ilmeisesti tavara liikkuu ilmankin. Milloin viimeksi olet niitä katsonut? Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
Viking 08.09.2011 02:57:30 (muokattu 08.09.2011 02:58:30) | |
---|
Viking: Milloin viimeksi olet niitä katsonut? Tuohon käytettyjen tavaroiden keskusteluun: Top Soundin verkkosivuilta ei löyty jokaista pro-luokan käytettyä, koska kuulemma vaihtuvuus on suuri, käytettyjäkin on mukavasti/ei ennätä... Perkkele kun näitä ei saa poistettua... Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
jii.haanpaa 08.09.2011 09:30:42 | |
---|
Viking: Milloin viimeksi olet niitä katsonut? Oliskohan ollut tossa pari päivää sitten kun näistä oli puhe. Miksi? Nuo uudet sivut ovat kuin minkä tahansa sekatavarakaupan sivut. Omasta mielestäni pajan sivut ovat kaikessa karuudessaan iisisti kertaluokkaa informatiivisemmat. |
kiriminni 08.09.2011 18:02:11 | |
---|
Vois siellä pajan sivuilla edes laittaa eri Fenderit omaan lokeroonsa. Nyt ne on kaikki sikin sokin samoin Gibsonit. |
the-Antero 08.09.2011 18:02:54 | |
---|
Rämppy: Mulle joku kauppias kertoi joskus, että saadakseen myyntiin CS-Fenderiä, pitää kauppiaan tilata myyntiin kattavasti halvempien sarjojen fenkkuja. Tämänkö takia DLX Musicista löytyi muuta CS Fender? Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
aristoteles666 08.09.2011 18:09:42 | |
---|
Rämppy: Eikös USA- ja Meksiko-Fenderit mene Suomen musakauppoihin Fender Scandinavian kautta, joka on ko. merkin maahantuoja myös Suomessa? F-Musiikki ei ole enää aikoihin ollut Fenderin maahantuoja. Mulle joku kauppias kertoi joskus, että saadakseen myyntiin CS-Fenderiä, pitää kauppiaan tilata myyntiin kattavasti halvempien sarjojen fenkkuja. Mitä Kitarapajan nettisivuihin tulee, niin mun mielestä ne ovat karun asialliset. Ne päivitetään lähes päivittäin, ovat informatiiviset ja selkeät, mikä on tärkeämpää kuin leiskoilla tyylittely. Erityiskiitos siitä että, että tiedot ja valokuvat ovat nimenomaan Pajalla myytävistä yksilöistä ja kitaroiden painotkin on mainittu. Muiden kotimaisten kauppojen veppisivuilla kuvat on yleensä napattu jostain kitarafirman katalookista. tulee nykyään kyllä, mutta kyllä pro centerissä ym muissa on eritäin paljon edelleen fenderiä, pakkokin olla koska ihmiset on tottunut siihen että siellä on. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Viking 10.09.2011 00:52:04 | |
---|
Rämppy: saadakseen myyntiin CS-Fenderiä, pitää kauppiaan tilata myyntiin kattavasti halvempien sarjojen fenkkuja.. Tietääkseni tuo menee siten että niitä CS-fenkkuja pitää olla tietty määrä varastossa, muulla ei ole väliä, toki kokonaisuus vaikuttaa asiaan. Fender sen luvan antaa eli rahallakaan ei välttämättä saa.. Suomessa taitaa olla 1-3 CS-kauppiasta. Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
FensonGibder 10.09.2011 08:45:43 (muokattu 10.09.2011 08:46:26) | |
---|
Niin, pajalla on nyt 22 CS käytettyä fenkkua myynnissä. Ja joka kuukausi vaihtuu näistäkin viitisen kappaletta. Tekee vuodessa 50-100 CS fenkkua joista valita. Kuka kaipaa uusia? :) Riffi, nyt. |
nallehusky 04.03.2012 18:33:05 | |
---|
Osaako ihmiset täällä sanoa, mikä on kitarapajan politiikka seuraaviin asioihin: 1) Onko käytetyillä kitaroilla jonkinlainen palautusoikeus, jos pyytää heitä lähettämään kitaran ja se ei miellytäkään? 2) Kuinka tiukkoja nuo käytettyjen kitaroiden hinnat ovat eli voiko niissä olla tinkimisvaraa? |
sickboy 04.03.2012 23:55:38 | |
---|
nallehusky: Osaako ihmiset täällä sanoa, mikä on kitarapajan politiikka seuraaviin asioihin: 1) Onko käytetyillä kitaroilla jonkinlainen palautusoikeus, jos pyytää heitä lähettämään kitaran ja se ei miellytäkään? 2) Kuinka tiukkoja nuo käytettyjen kitaroiden hinnat ovat eli voiko niissä olla tinkimisvaraa? Mä olen tehnyt useammastakin tuotteesta avokaupan. Maksan tuotteen pajalle ja sovimme jonkun ajan, jonka sisällä saa rahat takaisin, jos tuote ei ole mieluinen. Tässä kohtaa tuotteen täytyy toki olla vastaavassa kunnossa palautettaessa, kuin ostettaessa. Olen mä tolla meiningillä ainakin FuzzFactorya testannut ja saanut rahat takaisin, kun se ei sitten soveltunutkaan setuppiini. Tuotteen maksoin Visa Electronilla ja rahat palautuivat tilille parin päivän päästä tuotteen palauttamisesta. Kannattaa varmaan ihan soittaa ja kysyä, ei kaikille tuotteille ole välttämättä mitään täysin samaa politiikkaa. Loput avokauppatuotteet onkin jääneet kovaan käyttöön. |
LoveWithGuitar 06.03.2012 13:30:24 | |
---|
Mistä tuolla pajalla muuten tietää mitkä on käytettyjä ja mitkä ei? En tiiä oonko missannu jotain ku oon lähinnä puhelimella surffannu kyseistä sivua. www.youtube.com/growththeband
www.youtube.com/justimusfilms |
ilopertti 06.03.2012 13:50:25 | |
---|
LoveWithGuitar: Mistä tuolla pajalla muuten tietää mitkä on käytettyjä ja mitkä ei? En tiiä oonko missannu jotain ku oon lähinnä puhelimella surffannu kyseistä sivua. Sinisellä kirjoiteltu uudet, punaisella käytetyt. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
MaxDamage 06.03.2012 13:50:52 (muokattu 06.03.2012 13:51:56) | |
---|
LoveWithGuitar: Mistä tuolla pajalla muuten tietää mitkä on käytettyjä ja mitkä ei? En tiiä oonko missannu jotain ku oon lähinnä puhelimella surffannu kyseistä sivua. Uudet sinisellä fontilla, käytetyt punaisella. Edit: ja myöhästyin 20 sekuntia xD |