Aihe: Konemusa
1 2
Sampela
10.09.2011 11:15:59
Okei, no mutta, nyt olen tullut siihen pisteeseen, että valitsenko M-Audion Oxygen 49, vai Axiom 49. Mitä luulet kumpi soittimista tulisi hyödyllisemmäksi trancen/housen/progen yms electron tekemiseen Logic Studion kanssa? Ylipäätään onko molemmat yhteensopivia Logicin kanssa?
Morphia
12.09.2011 14:19:26 (muokattu 12.09.2011 14:19:57)
Hmm.. Noilla malleilla ei käsittääkseni ole muuta eroa keskenään, kuin se, että Axiom olisi hieman monipuolisempi. Kummankin pitäisi toimia Logic Studuon kanssa.

Jos olen väärässä, korjatkaa.
She's not broken.
Sampela
20.09.2011 22:31:29
Jep.. Taitaa olla sillälailla et tää keskustelu menee dialogiks, mutta eipä siinä mitään. Jos vaan jaksat keskustella aiheesta lisää niin kysyisin toki semmosiakin, että millasia vsti plugeja/paketteja olet käyttänyt? Osaatko suositella jotain hyvää pakettia, jossa tulisi paljon hyviä saundeja mm. electroa yms tapaista?
Morphia
15.01.2012 13:59:58
Ruuvailen saundeja pääasiassa itse, eli en juurikaan käytä valmista soundia sellaisenaan.

Electro - plugareita mm. Tone 2 Gladiator, uudenpi versio on ihan pätevä, kuten myös Rob Papern Blue ja Predator. Toiset väittävät, että myös Z3ta+, muta itselleni sillä ei ollut juuri käyttöä. Sekä Albino, enempi ambientipaa.

Spectrasonocs Atmosphere ja Omnisphere on myös hyviä plugareita, joista jälkimmäinen on tilaa vievä ( 50 gigaa ) ja kallis ( 300 - 400 € muistaakseni ).

Ilmaisia plugareita löytyy vaikka millä mitalla, mutta niistä en osaa sanoa juuri mitään, ambientiin ihan hyvä synaplugari on esim. Protoplasm Free.
MUT EN MÄ VOINU TIETÄÄ
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)