Aihe: Lee Jackson / Metaltronix uudelleen pystyyn
1
Hanok
05.04.2004 12:15:30
Olen joskus kysellyt Lee Jacksonilta mailitse hänen suunnittelemistaan vahvistimista. Sitä kautta olin päätynyt listalle jolle hän lähetti viikonloppuna mailin uusista bisneksistään. Mies on aloittamassa uudelleen Metaltronix-firmaansa, joka takavuosina teki putkivahvistimia. Käsittääkseni nuo olivat varsin laadukkaita vehkeitä. Lee Jackson on kaiketi alunperin tullut tunnetuksi Marsun nuppien modailusta ja käsittääkseni nuo Metaltronixit ovat jatkaneet tuota tyyliä eteenpäin. Lisäksi Lee on suunnitellut vahvistimia tunnetummille merkeille kuten Cratelle ja Ampegille.

Itselläni, ja muillakin täällä on ollut muita Lee Jacksonin kamoja, Omassa tapauksessani Perfect Connection-merkillä tehty 2 x 100 W trankkupääte. Ostin sen pari vuotta sitten, käytin ja vaihdoin pois hiljattain kun päätin siirtyä putkinuppiin. Vehkeestä ei ole pahaa sanottavaa, toimi kaiken aikaa pomminvarmasti. Lisäksi oli aika hienoa saada tiedusteluun vastaus suunnittelijalta itseltään, vaikka laitetta ei ole valmistettu vuosiin.

Toivottavasti noita uusia vahvistimia saa Suomeenkin testattavaksi jossain vaiheessa.
Volle
05.04.2004 12:33:10
Toivottavasti noita uusia vahvistimia saa Suomeenkin testattavaksi jossain vaiheessa.

Toivotaan. Hintaa noille tullee aika paljon, joten täytyy aloittaa jo säästämään. Jostakin Lee Jacksonin vahvarista olen näytepätkiä kuullut ja oikein vakuuttavaltahan se kuulosti, joten on lupa odotella hyvän kuuloisia vahvistimia.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
gator
05.04.2004 13:12:20
Mulla oli joskus kymmenen vuotta sit muutaman päivän koekäytössä tollanen metaltronix 100w putkinuppi. Oli melkosen lähellä etten ostanu sitä silloin.
Säätövaraa kyseisessä nupissa ainaski riittää. Parissa päivässä ei kerenny kunnolla tutustumaan laitteeseen kunnolla mitenkään. Taisin muuten päätyä silloin valvestaten nuppiin kans.
hemma
05.04.2004 21:42:39
Stonen pojat soitti aikanaan metaltronixin vahvistimilla eli Roope ja Nirri...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)