ilebe 04.09.2011 19:00:28 | |
---|
|
ferodoz 04.09.2011 19:10:44 | |
---|
Koolla on väliä. |
ilebe 04.09.2011 19:26:18 | |
---|
ferodoz: Miksi toi räkki? Helpottaa huomattavasti kamojen asettelua ja paljon tukevampi ku ständit. Varsinkin kun alkaa tuota kamaa kertymään niin helppo asetella ku ei tarvitse miettiä mihin väliin mahtuu taas uusi 3-jalka. Ja tietysti myös halvempi ostaa uus puomi ku ständi. |
ilebe 04.09.2011 19:29:21 | |
---|
Tosin tuo kuva ei näköjään ole ihan uusimmasta päästä :D nykyään nimittäin enemmän klämppejä ja varsia. Tuo on siltä ajalta kun sain räkin eikä ollut klämppejä tarpeeksi, nii osa on toisissaan kiinni ja toi yks kiinalainen tuossa basarissa. |
markkuliini 04.09.2011 19:30:09 | |
---|
ilebe:Varsinkin kun alkaa tuota kamaa kertymään Eli voisko myös sanoa että räkki helpottaa kaman kertymistä? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Vallu-Veke 04.09.2011 19:57:23 | |
---|
Räkit on järkijään halvan ja tökerön näköisiä. Niitä vois vähän kehittää ulkonäön ja sirouden kannalta. Kulmapalat varsinkin on aivan järkyttävän näköisiä. Ne suorastaan häpäisee kauniit rummut. Pikku kehittelyä ja normitelineiden kolmiojalkaviidakko alkaa näyttämään naurettavalta hässäkältä :) |
hollmi-5 04.09.2011 21:11:10 | |
---|
Vallu-Veke: Räkit on järkijään halvan ja tökerön näköisiä. Niitä vois vähän kehittää ulkonäön ja sirouden kannalta. Kulmapalat varsinkin on aivan järkyttävän näköisiä. Ne suorastaan häpäisee kauniit rummut. Pikku kehittelyä ja normitelineiden kolmiojalkaviidakko alkaa näyttämään naurettavalta hässäkältä :) Räkit ovat aivan kauhean näköisiä. Niitä on ollut jo 70-luvun lopulta ja sitä ennen 20- ja 30-luvuilla. Kuinka kauan menee, ennen kuin tajutaan, ettei paskasta tule leivosta? Harley-Davidson apupyörillä tai miss maailma kainalosauvoilla... Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 04.09.2011 21:15:44 | |
---|
hollmi-5: miss maailma kainalosauvoilla... Kaunis nainen kainalosauvoissa. Mä tykkään! Jalka paranee kyllä aikanaan, mutta ei pääse nyt pakoon mun juttuja. Sit kun pääsis ni onkin jo koukussa.... Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Vieno 04.09.2011 21:24:43 | |
---|
hollmi-5: Räkit ovat aivan kauhean näköisiä. Niitä on ollut jo 70-luvun lopulta ja sitä ennen 20- ja 30-luvuilla. Kuinka kauan menee, ennen kuin tajutaan, ettei paskasta tule leivosta? Harley-Davidson apupyörillä tai miss maailma kainalosauvoilla... Sanoo miäs, joka ajelee toispuoleisella etuhaarukalla.. |
Vallu-Veke 04.09.2011 21:29:35 | |
---|
No jos oikein paljon tykkää pitää symbaaleja setissään, niin räkki voi olla ihan paikallaan. Räkki vois olla huomaamattomampi ja vähemmän kulmikkaampi. Kyllä ne normi kolmiojalat ja apuvarret myös on aikalailla törkeitä, kun niitä on läjäpäin. |
kincy 05.09.2011 10:50:48 | |
---|
Mjaa. Omaan silmään ne klämppihirviöt vasta tyhmän näköisiä onkin. Eli siis yhdestä ständistä lähtee ristiin ja rastiin sojoittavia klämppipuomiviritelmiä. Tai sitten kolmijalkoja töröttelee basarinkin edessä ja jalat menevät keskenään ihan ristiin. Se vasta pilaakin kauniiden rumpujen lookin. |
Kailis 05.09.2011 11:17:35 | |
---|
kincy: Mjaa. Omaan silmään ne klämppihirviöt vasta tyhmän näköisiä onkin. Eli siis yhdestä ständistä lähtee ristiin ja rastiin sojoittavia klämppipuomiviritelmiä. Tai sitten kolmijalkoja töröttelee basarinkin edessä ja jalat menevät keskenään ihan ristiin. Se vasta pilaakin kauniiden rumpujen lookin. Mulla on siis tyhmän näköinen setti. Eipä haittaa =D Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
Eilen jouduin purkamaan toiset rummut remontin tieltä. Siinä telineitä siirrellessä iski kokeilunhalu: miltä tuntuisikaan istua monstersetin penkillä? Aloin järjestelemään telineitä S-Classien ympärille, ja keksin lisätä kaikki tomitkin siihen. Eikä siinä vielä kaikki, lisä-snarenkin laitoin. Sanomattakin lienee selvää, että soittamisesta ei tullutkaan enää yhtään mitään, kun yritin joka piisiin sovittaa kaikkia kilkuttimia. Hauskaa oli kyllä. Mutta ei taida olla minun juttuni. https://picasaweb.google.com/lh/pho … pPIxAyDsRGOF65lvCVQ?feat=directlinkJos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
joku muu sikko 05.09.2011 12:12:55 | |
---|
hollmi-5: Räkit ovat aivan kauhean näköisiä. Niitä on ollut jo 70-luvun lopulta ja sitä ennen 20- ja 30-luvuilla. Kuinka kauan menee, ennen kuin tajutaan, ettei paskasta tule leivosta? Harley-Davidson apupyörillä tai miss maailma kainalosauvoilla... Jep. Räkin kanssa rumpusetti näyttää niinkuin se liikkuisi rollaattorilla. Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law. |
uiypph 06.09.2011 15:37:42 (muokattu 06.09.2011 15:43:01) | |
---|
Räkit sopii rumpuihin tai ei sovi, päättäjä on soittaja tai katsoja... Käteviä ne on. |
ramzuz 06.09.2011 15:43:52 | |
---|
Muutamat tomiasettelut on todella vaikea tehdä ständeillä ja erityisen helppo räkillä. Esim. neitsyt basareita 2kpl ja halutaan 3 etutomia ja 1 niistä suoraan keskellä ja 2 sen sivuilla. Räkki helpottaa huomattavasti... Itse olen 2 räkkiä omistanut ja kätevyys niistä on kaukana, ellei setti ole aina samanlainen ja omistat pakettiauton:D Ulkonäkö ei sovi muuhun kuin kunnon metallituplasetteihin:) Joissa METALLIA ei voi olla liikaa:) Mutta olis aika kamalaa ajatella -70l ludarit räkkiin... Holmin vertaukset olivat aika hyviä:) 1+1=3 ööh Progea... |
markkuliini 06.09.2011 15:57:42 (muokattu 06.09.2011 16:56:55) | |
---|
Muutamat tomiasettelut on todella vaikea tehdä ständeillä ja erityisen helppo räkillä. Esim. neitsyt basareita 2kpl ja halutaan 3 etutomia ja 1 niistä suoraan keskellä ja 2 sen sivuilla. Räkki helpottaa huomattavasti... Itse olen 2 räkkiä omistanut ja kätevyys niistä on kaukana, ellei setti ole aina samanlainen ja omistat pakettiauton:D Ulkonäkö ei sovi muuhun kuin kunnon metallituplasetteihin:) Joissa METALLIA ei voi olla liikaa:) Mutta olis aika kamalaa ajatella -70l ludarit räkkiin... Holmin vertaukset olivat aika hyviä:) Haukkukaa hulluksi, mutta mun mielestä tuo kirjoitus oli hetki sitten vielä uiypph:n nimissä. Nyt se on uiypph:n kirjoitus muokattu toiseksi ja tuo on ramzuzin nimissä. Haistanko kaksoistunnukset? T:Neiti-etsivä Edit: Samoja settejä ainakin näköjään löytyy Edit: Samoja symbaaleja löytyy Edit3: Ja kummasti samaa mieltä asioista, ja monesti peräkkäin. Jos olen oikeassa niin aika noloa.... Voihan toki olla että olen väärässä. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 06.09.2011 16:08:08 | |
---|
Asiaan liittyy myös Turku. Hmm... Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
ferodoz 06.09.2011 21:08:09 (muokattu 06.09.2011 21:10:44) | |
---|
markkuliini: Haukkukaa hulluksi, mutta mun mielestä tuo kirjoitus oli hetki sitten vielä uiypph:n nimissä. Nyt se on uiypph:n kirjoitus muokattu toiseksi ja tuo on ramzuzin nimissä. Haistanko kaksoistunnukset? Piti itsekkin hieraista silmiä, kattoskun olin näkevinäni saman tuossa päivemmällä kun kävin katsomassa, ja nyt on vaihtaneet nimimerkit paikkaansa. Et sä oo vielä hullu, tai sitte ollaan molemmat! Edit: Ramzuksen setit näkee kyllä profiilista, mutta mistä näit ton toisen tyypin kamat? Koolla on väliä. |
markkuliini 06.09.2011 21:13:49 | |
---|
ferodoz: Edit: Ramzuksen setit näkee kyllä profiilista, mutta mistä näit ton toisen tyypin kamat? Ai sä näit sen kanssa. No sittenhän tää käy mielenkiintoiseksi, ja mä voin perua pöpiläajan. Hakutoiminto on tuossa ylhäällä. Näkee nimimerkkien kaikki kirjoitukset. Onkohan mulla liikaa aikaa...? Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |