Vessajono 28.08.2011 15:42:35 (muokattu 28.08.2011 15:43:29) | |
---|
Jungleman: Täysin päätön hintapyyntö - vaikkei nyt ihan kosketinsoitin olekaan, pakko kommentoida tänne, kun ilmoitukseenkaan ei voi: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=551596 Jos mukana tulisi nippu hankalahkosti löydettäviä ja kohtuullisen arvokkaita 2 tai 4 MB 5V Smartmedia -kortteja, oikeasti käyttökelpoinen virtalähde (eikä epämääräistä lisäkrääsää - ladattavia paristoja? Just joo.) sekä alkuperäinen boksi, manuaali ja Fatboy Slimin allekirjoittama luovutustodistus (kun kerran ko. nimellä vehjettä markkinoidaan), voisin harkita tarjoavani laitteesta käyvän hinnan. Suunnilleen välillä 70-150 euroa. Ilmoitus hiukan haiskahtaa. Pisti kyllä silmään kanssa. Vanhasta karvalakkimallin samplerinpoikasesta neljä hunttia? Asiaa. Ja mikä helvetin legendaarinen vintagesampleri? "On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org |
teroyk 01.09.2011 19:38:10 | |
---|
Vessajono: Pisti kyllä silmään kanssa. Vanhasta karvalakkimallin samplerinpoikasesta neljä hunttia? Asiaa. Ja mikä helvetin legendaarinen vintagesampleri? No olis edes vanha, eikös tuota tehty vielä vuonna 2000? Yritin etsimällä etsiä jotain legendaarista vehkeen tiedoista, mutta en kyllä oikein muuta löytänyt, kuin harvinaisen alhaisen alhaisimman näytteenottotaajuuden: 3,9Khz. Ei kellään olis laittaa rinnalla myyntiin edes puolet halvemmalla? Niin kauan on paha moittia, jos kukaan muu ei ole myymässä halvemmalla. |
JPQ 02.09.2011 08:32:44 | |
---|
Käyttäjätkin on legendaarista. ja sitten se että tuo tais olla yksi ylisanoin mainostettu tuote. on tuotteita jota ihmettelen miten valmistajat niitä markkinoille päästäneet no julkaisu ajankohtana ja sillä hinnalla millä ne ollut. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Totaalisen off-topic, jopa reverse-: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=554463 Itse en tarvitse mitään noista (Tr-rack on jo, samaten kontrollereita, hyvä 88-piano, ständejä jne. ihan riittävästi...), mutta toi on jo oikeasti hyvä diili. |
CPU 05.09.2011 11:56:53 | |
---|
teroyk: Niin kauan on paha moittia, jos kukaan muu ei ole myymässä halvemmalla. No tuo ei ole uutenakaan maksanut noin paljon. Eikä tasan ole harvinainen. http://www.therepublicofdesire.net/
http://www.myspace.com/protectorateindustrial |
pekka montin 05.09.2011 23:55:25 | |
---|
Janus: Totaalisen off-topic, jopa reverse-: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=554463 Itse en tarvitse mitään noista (Tr-rack on jo, samaten kontrollereita, hyvä 88-piano, ständejä jne. ihan riittävästi...), mutta toi on jo oikeasti hyvä diili. Samaa katsoin. Muuttopuuhilta näyttää myyjän tiimoilta. Ostaisin jos en olisi nyt kuolaamassa erään vocoderin päälle. Hyvä sekvensserikin pitäisi ostaa. 2 kuukautta joutuu vielä kitumaan että on se 500 ylimääräistä. Odottavan aika on pitkä. |
R0IST0 06.09.2011 23:54:56 (muokattu 06.09.2011 23:56:13) | |
---|
neljällä sadalla saa paljon paljon parempia "vintagesamplereita".. ja ihan helvetin paljo parempia vintagesamplereita, voitettiin jostain remix-skabasta joskus '99 moinen ja aika nopeesti lähti vaihtoon. jos on välttämättä saatava joku tollanen ysäriloppunen lelumainen halppis phrasesampleri nii kyllä se on zoom sampletrak for the win. CPU: No tuo ei ole uutenakaan maksanut noin paljon. Eikä tasan ole harvinainen. |
R0IST0 07.09.2011 00:12:33 (muokattu 07.09.2011 00:21:32) | |
---|
vai että 1200 eeroa kolmepeestä hiphei! no ei sitä voi edes verrata 8p:hen tai alfajunoon, se on tosiaan raaka, ja filsu jossain ihan toisessa sfäärissä, ei oo märkä ku on jo limainen :) kova peli se on ja pitkään oon arvellu että seuraava joka alkaa nostaan arvoaan, siis nyt kun junot on lähteny käsistä (800 kutosesta tai 500 alfasta on jo imo ihan järjetöntä). siinähän on jotain samoja komponentteja (ymmärtääkseni VCA ja VCF) ku jupiter kasissa mut ei nyt sentään VCO hintaluokassa pitäs vielä olla.. 18is9: No jaa, ei noita voi verrata. Mulla oli ne yhtä aikaa soiteltavissa yhteen aikaan ja oli niissä erilaiset soundit. Kolmonen oli huomattavasti raaempi. Kyllä tuo pikku-JX on ihan kelpo peli. Siis hintaisekseen :D. |
aku06 07.09.2011 20:33:39 | |
---|
|
TaikuriHärvä 07.09.2011 22:11:38 (muokattu 07.09.2011 22:11:48) | |
---|
"
Kohtuuhintainen Hammond soundi löytyy Hammond B3 -urusta ja Rhodesin soundi Rhodes Mk II vempeleestä. Ja esim. viulusoundi löytyy viulusta. "
-MikkoJP |
Bronks 07.09.2011 22:28:09 (muokattu 07.09.2011 22:29:39) | |
---|
aku06: Tästä joutuu varmasti ristiinnaulituksi, mutta kyllä tämä minusta on sikakallis... http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=554699 Jep, tässäkin ketjussa siitä jo keskusteltiin muutama sivu sitten, silloin hinta taisi olla kymppitonnin hujakoilla. Siihen nähden on myyjä jo tullut ostajaa vastaan. Don't take me serious, I'm just playing. |
maza 07.09.2011 22:28:14 (muokattu 07.09.2011 22:31:19) | |
---|
Itse asiassa tuosta nimenomaisesta urku- ja lepasetistä (olen soittanut) pyyntihinta ei mielestäni ole kovinkaan kallis. Urku on oikeasti vimpan päälle hienossa kunnossa. Davenportin mielipiteistä voi jokainen ajatella mitä lystää, mutta kyllä kaveri on keskivertoa pätevämpi teknikko siitä huolimatta. B-3-setistä se yli kymppitonni ei ole harvinaista. Minä en sitä hintaa siitä maksaisi, mutta ymmärrän kyllä helposti, että miksi joku niin tekee. EDIT: Lisättäköön, että olen edelleen sitä mieltä, että se alkuperäinen kymppitonni vaiko jopa enemmän oli kyllä liikaa. Mutta 7800 euroa on jo aika paljon vähemmän. |
JPQ 08.09.2011 00:28:46 | |
---|
maza: Itse asiassa tuosta nimenomaisesta urku- ja lepasetistä (olen soittanut) pyyntihinta ei mielestäni ole kovinkaan kallis. Urku on oikeasti vimpan päälle hienossa kunnossa. Davenportin mielipiteistä voi jokainen ajatella mitä lystää, mutta kyllä kaveri on keskivertoa pätevämpi teknikko siitä huolimatta. B-3-setistä se yli kymppitonni ei ole harvinaista. Minä en sitä hintaa siitä maksaisi, mutta ymmärrän kyllä helposti, että miksi joku niin tekee. EDIT: Lisättäköön, että olen edelleen sitä mieltä, että se alkuperäinen kymppitonni vaiko jopa enemmän oli kyllä liikaa. Mutta 7800 euroa on jo aika paljon vähemmän. Todella paljon vähemmän nimimerkki 50euroakin on iso raha. noh ei hintaeroissa mutta muuten. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
18is9 09.09.2011 08:25:00 | |
---|
Jahas, oli tullut Synclavier PSMT myyntiin torille. Vaikka se olisi kuinka halpa niin kallis se on silti :D. E-bayssä pyynnit jotain jopa yli kymppitonnin toimivasta koko paketista. Olisi kiva tietää millä summalla tuo vaihtaa omistajaa. Ja sijaintina Oulu. Näyttää olevan sama kaveri jolla on se MemoryMoog ollut iskussa täälläpäin. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
teroyk 09.09.2011 16:55:39 | |
---|
18is9: Jahas, oli tullut Synclavier PSMT myyntiin torille. Vaikka se olisi kuinka halpa niin kallis se on silti :D. E-bayssä pyynnit jotain jopa yli kymppitonnin toimivasta koko paketista. Olisi kiva tietää millä summalla tuo vaihtaa omistajaa. Toivottavasti ei vain ajaudu ulkomaille, kun suomessa ei varmaankaan kukaan tarjoa yli 5000 euroa. Ebaysta ja Synclavierista puheenollen: http://www.ebay.com/itm/Synclavier- … m-VPK-Keyboard-SOUNDS-/320602794979 |
Prophet 09.09.2011 19:53:49 | |
---|
|
18is9 09.09.2011 19:57:55 | |
---|
Prophet: Mitä erinomaisen hyvää tuosta Synclavierista löytyy näin nykyaikana tarkasteltuna? Hinta? Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus! "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
JPQ 09.09.2011 20:27:34 | |
---|
Joskus jossain vanhoissa jtuuissa jotain paremmin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
tarmo 09.09.2011 23:56:20 | |
---|
JPQ: Joskus jossain vanhoissa jtuuissa jotain paremmin. Eli kysymykseen "mitä" esitetään vastaus "jotain". Näin se vintagen arvo nousee... |
JPQ 10.09.2011 01:14:10 | |
---|
tarmo: Eli kysymykseen "mitä" esitetään vastaus "jotain". Näin se vintagen arvo nousee... Tästä en tiedä. ja osa jutuista makuasioita. kuten asia jota en voi itse komentodia luin jotain sellaista joskus asiaa sivuten että 01/w clavinetti soundi voittaisi m50 mallin. joskus koskettimet on paremmat jne. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |