Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall Bluesbreaker 2x12 combo, modattu (klippei)
1
svilo
02.09.2011 23:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näistä tulee aina aikansa mukavia, laiska, täyteläinen, anteeksiantava..hieman tamminen sanoisinko??
 
Tämä kone tulee Stellan kitaristille (H.Marttila)
 
Sain vapaat kädet tonen suhteen, eli itelleni tein :D
 
www.youtube.com/watch?v=8g3Bd44A4Jk
 
/sv
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
SG__
03.09.2011 02:33:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin mukava soundi, semmonen neutraali ja jopa bottnekas tolla ykskelajudanssilla. Toivottavasti on seuraavan levyn kitarasoundit parempia tolla vehkeellä, nykyset kun on jotain käsittämätöntä paskaa diskanttipiikki-munaton akselilta.
 
jepulisjee
Kunnallisjäte
03.09.2011 22:18:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pedaaliton tone oli just eikä melkeen.
Mun JTM45 reissue on kyllä aikalailla tunkkasempi, vaikka aikoinaan luulin ostaneeni bluesbraker kopion. Jotain piirilevyjä siellä lienee häiritsemässä. Tietysti soittajissakin on hiukka eroa..
 
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
svilo
03.09.2011 22:31:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnallisjäte: Pedaaliton tone oli just eikä melkeen.
Mun JTM45 reissue on kyllä aikalailla tunkkasempi, vaikka aikoinaan luulin ostaneeni bluesbraker kopion. Jotain piirilevyjä siellä lienee häiritsemässä. Tietysti soittajissakin on hiukka eroa..

 
Piirilevyjä tässäkin, kyllä siitä JTM45:sta ssa kivan koneenkin...
 
/sv
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
moikki
04.09.2011 21:36:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taisi löytyä saundi jota olen etsinyt, kiitos nam mulle tuollainen :)
 
http://www.mikseri.net/artists/croowed.99773.php
Boltsa
04.09.2011 22:11:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on soundit ja soitto kohdillaan! Nimim. lievästi kateellinen
 
Boltsa
Master Of The Universe
04.09.2011 23:59:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ordinary. Very popular.
 
En allekirjoita.
Huikki
05.09.2011 09:49:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä klipin perusteella soundi juuri sellainen mitä toivoinkin! Laitan lisää kommentteja ensi viikonlopun jälkeen, kun saan tän käsiini ja pääsen itse keikkatilanteessa testaamaan. En millään malttaisi odotella...!!
 
Huikki
12.09.2011 20:12:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin. Nyt on masiina saatu Joensuuhun ja parin tunnin testailun perusteella voin sanoa, että kyllä kannatti tämä modaus! Kaikki sävysäätimet tuntuvat saaneen uuden merkityksen ja mastervolume mahdollistaa miellyttävän säröytymisen ilman järkyttävää meteliä. En tiedä tarkkaan mitä kaikkea jäsen svilo tälle teki, mutta isosti on soundi muuttunut, soundaa aika lailla sille mille toivoinkin tuo alunperin tätä ostaessani kuulostavan. Soundiin on tullut myös sellainen pieni "tweed"-henkinen tuulahdus! Ja, pedaalit kuulostavat paljon paremmalle kuin ennen! Kiitos svilo!!!!!!
 
(ps. Bogner Shiva myynnissä torilla :)
 
Andy J.
12.09.2011 23:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvälle kuulostaa klipit, kun vihdoinkin sain kuunneltua! Tämä tökkäsi silmään:
 
SG__:Toivottavasti on seuraavan levyn kitarasoundit parempia tolla vehkeellä, nykyset kun on jotain käsittämätöntä paskaa diskanttipiikki-munaton akselilta.
 
...makuasioista pitää kiistellä: itse olen diggaillut "Jokin on muuttumassa" -albumista osaksi juuri soundien takia!
 
Hyviä kauppoja: jars, gaunt666, Twinkle, JPHe, slowfinger, Akilles, E Tone, jaripat, kuolio, GoshFlardon, flea laven, joppejoo, runrunrun, santeriv, StevieRayVehkakoski, p. s, esaruoho, jarialanaama, jaroslove_80, DaNoNe, georges, mataki, jubar1, Kunnalli
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «