Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mick mars
1
TuomasDC
03.09.2011 20:23:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääks jok mitä merkkistä tallamikrofoonia mick mars käyttää ja minkä mallist?!
 
Ziggy Bubba
03.09.2011 21:11:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvauksena Dimarzio Super Distortion. Hyvin vähän toi mikki tekee kokonaissoundin kannalta, vahvari sen isoimman eron tekee. Mikit on hienosäätöä, mutta joskus toki erittäin tärkeää soittajan fiiliksen kannalta.
 
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
Morri
03.09.2011 21:40:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The pickups Mick is using are late 50s early 60s Gibson rewinds by Bill Antel, as Mick puts it their rewound to a warm 15 (15K ohms) while Jim Rolph did make Mick half a dozen pickup he never used them preferring the Antel rewinds. Bill and Mick worked together developing a pup Mick was happy with and then rewound a large batch of pups for Mick in 2002 you can hear them on Bitter Pill.
 
- tällaista tietoa löytyi, tiedä sitten todenperäisyyttä.
 
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Ardez
03.09.2011 22:15:37 (muokattu 03.09.2011 22:17:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös alkuvuosina se käyttäny Super D:a Les Paul Customissa, Kramer aikakaudella tais olla Seymour Duncanin JB:tä ja sitten myöhemmin noi Antelin mikit. Toi Bill Antel juttu löytyy kanssa jostain Guitar World lehdestä, jossain tuolla kaapin pohjalla...
 
Mieli valkeana ja komodo sydämessä - RRP = Röytö, Rötväys ja Perkelöinti
TuomasDC
03.09.2011 22:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei thanx vaa teille(: mut nii kelasin vaa ett mitkä mikit laittaisin mun ite tekemää stratoo ku siin o vaahtera kaula ja otelauta ja mick marsilki o et millaset humbuckerit ois jees vaahterakaulasee stratoo?
 
Ardez
04.09.2011 01:14:52 (muokattu 04.09.2011 01:16:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse varmaan lähtisin tallamikiksi tota Dimarzion Super Distortionia ettiskelemään, niitä liikkuu torillakin usein huokeaan hintaan. Kaulaan vaikkapa Dimarzion Paf Pro tai Seymour Duncanin 59/Jazz. :)
 
Mieli valkeana ja komodo sydämessä - RRP = Röytö, Rötväys ja Perkelöinti
Ramenia
04.09.2011 01:16:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ardez: Itse varmaan lähtisin tota Dimarzion Super Distortionia ettiskelemään, niitä liikkuu torillakin usein huokeaan hintaan :)
 
Juu, täältäkin ääni Dimarziolle. Tuli juuri viikko sitten asennettua sellainen kakkoskitaraan ja hyvä tuli ^^
 
?_? Däh?
Bluesmies
04.09.2011 09:03:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TuomasDC: Okei thanx vaa teille(: mut nii kelasin vaa ett mitkä mikit laittaisin mun ite tekemää stratoo ku siin o vaahtera kaula ja otelauta ja mick marsilki o et millaset humbuckerit ois jees vaahterakaulasee stratoo?
 
Miksi haluat pilata straton soundin humppareilla?
lavaamo
04.09.2011 11:34:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Miksi haluat pilata straton soundin humppareilla?
 
Miksi tulla nillittämään asioista jotka eivät Bluesmiehelle kuulu?
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
TuomasDC
04.09.2011 11:40:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse kuin satun tykkäämään straton muodosta ja suht. Kapeasta kaulsta, ja onha noit superstratoi ollu jo 80s lähtie,soittelen enimmiksee hard rockia. Millaine saundi tässä DiMarzion super distorationissa sitten on? Että sopiiko vaahteraotelaudan kanssa?
 
PJS
04.09.2011 13:12:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TuomasDC: Itse kuin satun tykkäämään straton muodosta ja suht. Kapeasta kaulsta, ja onha noit superstratoi ollu jo 80s lähtie,soittelen enimmiksee hard rockia. Millaine saundi tässä DiMarzion super distorationissa sitten on? Että sopiiko vaahteraotelaudan kanssa?
 
Laita jotkut vintagehenkiset. Minihumbuckerit. Saat semmoisen välimallinsaundin millä vetelee vähän tuhdimpaa rockausta mut silti säilyy se semmoinen stratolle ominainen rähinä saundissa.
 
Peace!
Dinorocker
04.09.2011 13:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morri: The pickups Mick is using are late 50s early 60s Gibson rewinds by Bill Antel, as Mick puts it their rewound to a warm 15 (15K ohms) while Jim Rolph did make Mick half a dozen pickup he never used them preferring the Antel rewinds. Bill and Mick worked together developing a pup Mick was happy with and then rewound a large batch of pups for Mick in 2002 you can hear them on Bitter Pill.
 
- tällaista tietoa löytyi, tiedä sitten todenperäisyyttä.

 
Bitter Pill on kyllä 1998/1999 akselilta...
 
Turbo!!!
TuomasDC
04.09.2011 13:53:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan humbuckeria etsisin kun tulee vain yksi mikki. Evh frankenstain olis kans yks vaihtoehto mut joo se on aika kallis,onkohan sitten todella hyvä? Kokemuksia?
 
trih
04.09.2011 15:39:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on sen mikkivalmistaja:
http://www.jmrolph.com/
Vähän hiljaselta vaikuttaa toiminta.
 
Ja Mötleyt soittaa D-vireessä niin silläkin vaikutusta soundiin.
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Bluesmies
04.09.2011 16:53:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Miksi tulla nillittämään asioista jotka eivät Bluesmiehelle kuulu?
 
10. Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas.
TuomasDC
04.09.2011 17:11:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko seymor duncan custom sitten jees vaahterakauliseen/otelautaiseen stratoon tai sh-4??
 
Terry Pantheras
04.09.2011 18:22:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on toisessa itse tekemässäni Stratossa Dimarzion Super Distortion ja hyvin räyhää! Normi humpparin kokoinen siis. Takuuvarma valinta Mötiköitten tyyppiseen rockiin.
 
Toisessa tekemässäni Stratossa on tällä hetkellä yksikelaisen kokoinen JB, joka on ihan ok, mut soundiltaan vähän nasaali ja ohkanen, mut aika kuuman timakka kuiteskin.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
SirElwood
04.09.2011 19:10:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: 10. Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas.
 
Muttei jokainen mielipide.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «