Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rock Fenix, Lapua
1
ares
06.08.2011 13:31:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikalla hyvä ja iso bäkkäri. On totuttu hieman isompiin ja hieman pienempiin esiintyjiin, joten suhtautuminen bändeihin on ammattimaista. Tarjoilu pelaa bäkkärillä. Bäkkäri on iso ja siellä oma vessa. Se sijaitsee myös alakerrassa, joten siellä pystyy sopivasti rauhoittumaan ennen keikkaa. Ymmärsin, että silloin tällöin on mahdollista järjestää keikka jopa nopealla aikataululla, mikäli pystyy esittämään asiansa järkevästi ja kyseessä on edes kohtuullisen rutinoitunut esiintyjä.
 
FuguManiac
02.09.2011 12:30:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entäs itse esiintymispuoli? Onko tekniikkaa ja minkätasoista? Entäpä miksaajaa? Millanen lava ja tila, kuinka paljon vetää jengiä ja käykö jengiä? Vähän nyt on suppeasti infoa minusta.
 
Karaokella on yhtä paljon tekemistä musiikin kanssa kuin valmispizzalla on ruoanlaiton kanssa.
kylereese
03.09.2011 15:08:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevikangsta: Entäs itse esiintymispuoli? Onko tekniikkaa ja minkätasoista? Entäpä miksaajaa? Millanen lava ja tila, kuinka paljon vetää jengiä ja käykö jengiä? Vähän nyt on suppeasti infoa minusta.
 
mitä välii ku voi leijuu bäkkärillä.
Jengiä ei salee käy jos et oo paikallinen suuruus tai kotiteollisuus
 
markus16
04.09.2011 17:20:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kylereese: mitä välii ku voi leijuu bäkkärillä.
Jengiä ei salee käy jos et oo paikallinen suuruus tai kotiteollisuus

 
Pyh! Klamydia ja Petri Nygård vetää väkeä myös.
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
ares
04.09.2011 18:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hevikangsta: Entäs itse esiintymispuoli? Onko tekniikkaa ja minkätasoista? Entäpä miksaajaa? Millanen lava ja tila, kuinka paljon vetää jengiä ja käykö jengiä? Vähän nyt on suppeasti infoa minusta.
 
Käsittääkseni täällä esiintyy isompia ja pienempiä nimiä. Tyyli on "pohjanmaalainen", eli sellainen suomalainen metut ja klamydia tyylinen rokki iskee. Jengiä käy ihan kohtuullisesti, mutta se riippuu ihan esiintyjästä (miten on itse mainostanut tai miten tunnettu on alueella, tai onko esimerkiksi joku hämärä juhlapyhä).
Äänentoisto on helvetin hyvä. Laitteita en nyt ulkoa muista, mutta paikan päällä on siis PA:t ja äänimies talon puolesta. Lavalle mahtuu 5 hengen orkesteri helposti ja se on huomattavasti korkeammalla kuin katsomo.
 
Diesel Devil
07.10.2011 13:03:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä paikka on laittanut lapun luukulle.
Yrittävät avata seinäjoelle paikkaa mutta ilmeisesti ei ole ollut menestystä pyrkimyksissä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «