author 25.08.2011 10:56:36 | |
---|
juuso a: Ainahan se Ricky esittää itseään. No oli toi nyt selkeesti erilainen kuin Officen Ricky. Mä oisin voinut uskoa ettei tää klippi oo edes mistään sarjasta vaan ihan muuten vaan läpällä kuvattu. ostakaa kitara. multa. |
juuso a 25.08.2011 11:15:47 | |
---|
author: No oli toi nyt selkeesti erilainen kuin Officen Ricky. Mä oisin voinut uskoa ettei tää klippi oo edes mistään sarjasta vaan ihan muuten vaan läpällä kuvattu. No se tietysti. Usein näkyy Conanissakin olevan Rickyn videoterveisiä. Niin ja Curbissa se oli kanssa toissa viikon jaksossa. Larry taas joutui mittailemaan pokkaa pitkästä aikaa.:D Allekirjoitukset v****taa minua. |
Thet 25.08.2011 12:55:15 | |
---|
Ali: Onko kukaan katsonut Shamelessia, UK tai US? Tosin mahtaa ehkä olla enemmän draamaa kuin komediaa. Aloin kattomaan veljen suosittelemana tota jenkkiversiota. Tykkään kyllä tosi paljon, vaikka ei niin komediapainotteinen olekkaan. Vähän ehkä Californication -tyylinen. Tän ketjun innoittamana olis kyllä paljon katottavaa. Louie ainakin menee kokeiluun kuten myös Modern Family. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
CountX 25.08.2011 13:10:23 | |
---|
Kumma kun kukaan ei ole tainnut vielä Idealia mainita. Se on miusta aivan hervottoman hauska. Kerrankin on syytä odottaa sunnuntai-iltaa. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Chunga 25.08.2011 13:11:25 | |
---|
...menee kokeiluun kuten myös Modern Family. Modern Familylle ääni täältä! kolmoskautta odotellessa... batteries included - no strings attached |
Börje 30.08.2011 00:44:12 | |
---|
Arkka: Onkos Louis C.K.:n sarjat mainittu? Jos tykkäätte heebon stand-up-jutuista ni kannattaa tsekkaa Lucky Louie ja nyt kakkoskautta pyörivä Louie. Varsinkin tuo Louie on omaperäinen. Kiitti vinkistä! Seinfeldit ja Curb your enthusiasmit on tullut useampaan kertaan katsottua ja nyt haun alla olikin jokin uusi hyvä sarja. Tuota Louieta katsoin ekan jakson ja aion kyllä ahmia loputkin menemään, sen verran omaan makuuni sopivaa oli tuo. Jonkun verran tuli Larryn kohellukset Curbista mieleen, mikä nyt ei ole niin huonokaan asia. Ja Seinfeldimäisiä olivat välissä tulevat stand up -kohtaukset. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
carnation 30.08.2011 07:53:49 | |
---|
Börje: Kiitti vinkistä! Seinfeldit ja Curb your enthusiasmit on tullut useampaan kertaan katsottua ja nyt haun alla olikin jokin uusi hyvä sarja. Tuota Louieta katsoin ekan jakson ja aion kyllä ahmia loputkin menemään, sen verran omaan makuuni sopivaa oli tuo. Jonkun verran tuli Larryn kohellukset Curbista mieleen, mikä nyt ei ole niin huonokaan asia. Ja Seinfeldimäisiä olivat välissä tulevat stand up -kohtaukset. Oletko katsonut tanskalaista Klovnia? Suosittelen sitä. Jos Curbista tykkää, niin tykkää varmasti Klovnistakin. Siinä myötähäpeä ja päähenkilön kohellukset menevät vielä pidemmälle. Sarjan pohjalta tehty elokuvakin oli jotain aivan uskomatonta, etenkin loppukohtauksen jälkeen oli epätodellinen olo: "mitä minä juuri katsoin?" http://en.wikipedia.org/wiki/Klovn "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
juuso a 30.08.2011 10:09:05 | |
---|
carnation: Oletko katsonut tanskalaista Klovnia? Suosittelen sitä. Jos Curbista tykkää, niin tykkää varmasti Klovnistakin. Siinä myötähäpeä ja päähenkilön kohellukset menevät vielä pidemmälle. Sarjan pohjalta tehty elokuvakin oli jotain aivan uskomatonta, etenkin loppukohtauksen jälkeen oli epätodellinen olo: "mitä minä juuri katsoin?" http://en.wikipedia.org/wiki/Klovn Ilmeisesti pitää tähänkin tutustua. Multa loppui juuri Louiet keskeen. Samalla tuli katseltua läpi se sitcom, Lucky Louie, joka näemmä lopetettiin yhteen kauteen. Ties mitä hienoa siitäkin olisi seurannut myöhemmin, mutta tommostahan se tuolla rapakon takana, että paska tippuu ihmisiin paremmin. Allekirjoitukset v****taa minua. |
Thet 30.08.2011 11:30:22 | |
---|
carnation: Oletko katsonut tanskalaista Klovnia? Suosittelen sitä. Jos Curbista tykkää, niin tykkää varmasti Klovnistakin. Siinä myötähäpeä ja päähenkilön kohellukset menevät vielä pidemmälle. Sarjan pohjalta tehty elokuvakin oli jotain aivan uskomatonta, etenkin loppukohtauksen jälkeen oli epätodellinen olo: "mitä minä juuri katsoin?" http://en.wikipedia.org/wiki/Klovn Mistä tätä löytäis? Yle Areenassa oli joskus ja sieltä kaverin näyttämänä yhen jakson näinkin, mutta sen jälkeen ei oo mistään löytyny. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
juuso a 30.08.2011 11:32:41 | |
---|
Thet: Mistä tätä löytäis? Yle Areenassa oli joskus ja sieltä kaverin näyttämänä yhen jakson näinkin, mutta sen jälkeen ei oo mistään löytyny. Tähän voisi sanoa taas taikasanan, jolla saattaisi saada jäähyä. Allekirjoitukset v****taa minua. |
Stradlin 30.08.2011 11:37:19 | |
---|
juuso a: Tähän voisi sanoa taas taikasanan, jolla saattaisi saada jäähyä. Heikki? HAHaha siin oli teille komediaa "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
juuso a 30.08.2011 11:47:34 (muokattu 30.08.2011 11:48:01) | |
---|
Allekirjoitukset v****taa minua. |
Thet 30.08.2011 12:20:34 | |
---|
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
macid 30.08.2011 13:36:36 | |
---|
Onkos Drew Carey show vielä mainittu? Loistava sarja, joka on näkynyt joskus suomessakin.. Kolmosella vissiin. Välillä tuntuu, että on liikaa erikoisjaksoja, impro ja virheen etsintä jaksot, mutta pääsääntöisesti hyvä. yhdeksän kautta tehty tätä. |
Stradlin 30.08.2011 13:43:34 | |
---|
macid: Onkos Drew Carey show vielä mainittu? Loistava sarja, joka on näkynyt joskus suomessakin.. Kolmosella vissiin. Välillä tuntuu, että on liikaa erikoisjaksoja, impro ja virheen etsintä jaksot, mutta pääsääntöisesti hyvä. yhdeksän kautta tehty tätä. En mitenkään erityisemmin tuosta sarjasta ikinä pitänyt, mutta kun nyt mnetissä ollaan niin tuli tämä jakso mieleen http://www.youtube.com/watch?v=wvU926by0Lg Joey Ramonen osuus on kyllä ihan aidosti hauska kohta "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
juuso a 30.08.2011 13:44:49 | |
---|
macid: Onkos Drew Carey show vielä mainittu? Loistava sarja, joka on näkynyt joskus suomessakin.. Kolmosella vissiin. Välillä tuntuu, että on liikaa erikoisjaksoja, impro ja virheen etsintä jaksot, mutta pääsääntöisesti hyvä. yhdeksän kautta tehty tätä. Whose Line Is It Anyway on paljon parempi. Allekirjoitukset v****taa minua. |
macid 30.08.2011 15:14:08 | |
---|
juuso a: Whose Line Is It Anyway on paljon parempi. Mutta ihan eri ohjelma ja ihan eri idea. |
Chunga 01.09.2011 09:50:19 | |
---|
Katsoin ensimmäisen kauden Louieta, mahtavaa kamaa! Tässä oli ainaki mulle sitä jotain, joka on aina Curb Your Enthusiasmista puuttunu :) batteries included - no strings attached |
Uutta näytettä Gervaisin ja Merchantin tulevasta Life's Too Short -sitcomista: http://www.youtube.com/watch?v=y8oS_UCOoRk Ilmeisesti jotain Extrasin, Officen ja Curbin väliltä, tähtenä Warwick Davis. Lupaavalta näyttää. :D "You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington |
Arkka 11.09.2011 23:40:44 | |
---|
The Sarah Silverman Program. http://www.imdb.com/title/tt0821375/ Tästä tuli äkkiä omia suosikkeja. Ansaitsis paljon kovemmat imdb-pojot, mutta ilmeisesti jakaa hieman mielipiteitä.. ;) |