Jupi57 31.08.2011 20:10:16 | |
---|
tesma: Auttakaapa noviisia. Minulla on 80-luvun alun Tama Imperialstar 14x6,5 snare, jonka matto pitäisi uusia. Virpassa on läpinostava koneisto, johon käypä matto on siis 14-tuumaista pidempi. Mitä mattoa suosittelisitte? Mistä verkkokaupasta löytyisi? En ainakaan äkkisiltään löytänyt valikoimasta sopivaa (t. ymmärtänyt sopivan päälle) selattuani Soitin Laineen ja Soundstoren tarjontaa. Jos joku myy PureSoundia, niin pitäisi kyllä ainakin tilaamalla saada: http://store.daddario.com/category/ … 395?language_id=1¤cy_id=1 |
joonama 31.08.2011 23:12:45 (muokattu 31.08.2011 23:14:43) | |
---|
Jupi57: Jos joku myy PureSoundia, niin pitäisi kyllä ainakin tilaamalla saada: http://store.daddario.com/category/144395?language_id=1cy_id=1 Vaan eipä saanut ainakaan Soitinlaineelta 1520-mattoa, kun viime viikolla kysyin. Ensiluokkainen palvelu heillä, noin niinkuin muuten. Samaten etsin maailmalta tutuista ja tuntemattomistakin putiikeista Puresoundin 15-tuumaiseen sopivaa mattoa, niin ei löytynyt mistään. Että jos joku saa jostain sellaisen tilaamalla niin kertokaa minullekin. edit: tuo linkki ei ollutkaan mihin tahansa pidempään mattoon, vaan Tama-spesiaaliin... sellaista en kysynyt enkä etsinyt. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Jupi57 31.08.2011 23:29:12 (muokattu 31.08.2011 23:40:02) | |
---|
joonama: Vaan eipä saanut ainakaan Soitinlaineelta 1520-mattoa, kun viime viikolla kysyin. Ensiluokkainen palvelu heillä, noin niinkuin muuten. Samaten etsin maailmalta tutuista ja tuntemattomistakin putiikeista Puresoundin 15-tuumaiseen sopivaa mattoa, niin ei löytynyt mistään. Että jos joku saa jostain sellaisen tilaamalla niin kertokaa minullekin. edit: tuo linkki ei ollutkaan mihin tahansa pidempään mattoon, vaan Tama-spesiaaliin... sellaista en kysynyt enkä etsinyt. Vastasinkin TESMAlle tonto |
Kailis 01.09.2011 02:09:39 (muokattu 01.09.2011 02:10:52) | |
---|
joonama: Vaan eipä saanut ainakaan Soitinlaineelta 1520-mattoa, kun viime viikolla kysyin. Ensiluokkainen palvelu heillä, noin niinkuin muuten. Samaten etsin maailmalta tutuista ja tuntemattomistakin putiikeista Puresoundin 15-tuumaiseen sopivaa mattoa, niin ei löytynyt mistään. Että jos joku saa jostain sellaisen tilaamalla niin kertokaa minullekin. edit: tuo linkki ei ollutkaan mihin tahansa pidempään mattoon, vaan Tama-spesiaaliin... sellaista en kysynyt enkä etsinyt. Ei löytänyt mistään??? http://www.google.fi/search?q=pures … la:fi:official&client=firefox-a39€ Suomeen. Nyt Tonto! Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
joonama 01.09.2011 09:38:15 | |
---|
Kailis: Ei löytänyt mistään??? http://www.google.fi/search?q=pures … la:fi:official&client=firefox-a 39€ Suomeen. Nyt Tonto! Perskeles. Oli tuo mun viesti muutenkin vähän epäselvä, syytän syysmasennusta. Siis: Etsin lähinnä Briteistä, Saksasta ja Jenkeistä. Luottokorttimaksu pitäisi olla (tai PayPal), koska rahasiirrot vähän arveluttaa (paitsi Saksaan ne on OK). Suomesta kysyin Soitinlaineelta ja he eivät saa sitä hommattua. Noilla keinoilla katsoin parikymmentä kauppaa tuloksetta. Mutta siirsin sen pikatarpeesta rauhakseltaan hommattavien listaan, eiköhän se jostain löydy. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Kailis 01.09.2011 10:07:12 | |
---|
joonama: Perskeles. Oli tuo mun viesti muutenkin vähän epäselvä, syytän syysmasennusta. Siis: Etsin lähinnä Briteistä, Saksasta ja Jenkeistä. Luottokorttimaksu pitäisi olla (tai PayPal), koska rahasiirrot vähän arveluttaa (paitsi Saksaan ne on OK). Suomesta kysyin Soitinlaineelta ja he eivät saa sitä hommattua. Noilla keinoilla katsoin parikymmentä kauppaa tuloksetta. Mutta siirsin sen pikatarpeesta rauhakseltaan hommattavien listaan, eiköhän se jostain löydy. Tämä oli eka hakutulos ja lähettää Suomeen. Antamani hinta on tuolta. http://www.lonestarpercussion.com/C … acement-Snares/PureSound-P1520.html Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
joonama 01.09.2011 10:55:33 | |
---|
Kailis: Tämä oli eka hakutulos ja lähettää Suomeen. Antamani hinta on tuolta. http://www.lonestarpercussion.com/C … acement-Snares/PureSound-P1520.html Niin oli, ja täytyy tehdä wire transfer. Vaikka on Visa-logo, niin kansainväliset tilaukset noin. Mitenkäs muuten nykyisin tuo rahasiirto jenkkilään onnistuu, meneekö ihan verkkopankin kautta ja mitä maksaa? Sinänsä hyvä, että jää alle tullirajan. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Stoalainen 01.09.2011 11:41:53 | |
---|
Jäi tonne edellisen sivun viimoseksi viestiksi, tais mennä kaikilta ohi, joten yritän uuestaan... Tuotah, mitkähän nettikauppaa harjoittavat musiikkiliikkeet mahtavat myydä tuotteitaan osamaksulla? Täältä pohjosesta on hankala päästä minnekään paikanpäälle kirjottamaan sopimuksia, joten ellei liike itse tarjoa suoraan osamaksumahdollisuutta, niin esimerkiksi Klarna-tili olisi vaihtoehtona, tai mitä näitä nykyään onkaan. Kalustoa täytyisi päivittää etenkien symbaalien osalta, mut kukkaro on kertajysäyksille melko tiukilla, ja fiilis sitä vastoin "kaikki mulle heti nyt". En jaksaisi ostaa hi-hatia, soitella sillä vähintään puoli vuotta, sen jälkeen crash kaveriksi, taas sama aikaväli ja lopulta ride. Ohan noita budjetille sopivia pakettiratkaisuja, esimerkiksi Turkishin moderatesetit, mut mulla ei ole noista symbaaleista minkäänlaista kokemusta, eikä soundi välttämättä sitten sovi omaan korvaan. Tai sitten isompien merkkien halpismerkit sopisi budjettiin myös joo kertaostona, mutten lähde enää sille tielle takasin, kun tarkoitus on mennä eteenpäin. Too weird to live, too rare to die |
hollmi-5 01.09.2011 12:34:51 | |
---|
kazaa: Jäi tonne edellisen sivun viimoseksi viestiksi, tais mennä kaikilta ohi, joten yritän uuestaan... Tuotah, mitkähän nettikauppaa harjoittavat musiikkiliikkeet mahtavat myydä tuotteitaan osamaksulla? Täältä pohjosesta on hankala päästä minnekään paikanpäälle kirjottamaan sopimuksia, joten ellei liike itse tarjoa suoraan osamaksumahdollisuutta, niin esimerkiksi Klarna-tili olisi vaihtoehtona, tai mitä näitä nykyään onkaan. Kalustoa täytyisi päivittää etenkien symbaalien osalta, mut kukkaro on kertajysäyksille melko tiukilla, ja fiilis sitä vastoin "kaikki mulle heti nyt". En jaksaisi ostaa hi-hatia, soitella sillä vähintään puoli vuotta, sen jälkeen crash kaveriksi, taas sama aikaväli ja lopulta ride. Ohan noita budjetille sopivia pakettiratkaisuja, esimerkiksi Turkishin moderatesetit, mut mulla ei ole noista symbaaleista minkäänlaista kokemusta, eikä soundi välttämättä sitten sovi omaan korvaan. Tai sitten isompien merkkien halpismerkit sopisi budjettiin myös joo kertaostona, mutten lähde enää sille tielle takasin, kun tarkoitus on mennä eteenpäin. Pankit antavat lainaa ja sitten voit ostaa mitä haluat ja mistä haluat. Soundit, piuhat ja kajarit. |
ferodoz 02.09.2011 16:11:43 | |
---|
Tietääkö kukaan minkätasoiset rummut ovat Ludvigin Centennialit? Tai onko käyttökokemuksia? Eniten kiinnostaa toi 13"x6,5" snare ja 20"x20" basari. Koolla on väliä. |
Mitenköhän akg LC mikki toimisi overheadina? Mulla löytyy noita pari kaapista, oiskohan niistä mihinkään? |
ltg 02.09.2011 19:17:26 | |
---|
Rumpumatto hakusessa. Pitisiköhän katsella ihan saksanmaalta, kun ei sopivaa tunnu Kuopiosta löytyvän, eikä Kodin Terrasta saanut tyydyttävää ratkaisua? Harri Holkeri on läski (väärin luettua). |
ferodoz 02.09.2011 20:07:03 | |
---|
ltg: Rumpumatto hakusessa. Pitisiköhän katsella ihan saksanmaalta, kun ei sopivaa tunnu Kuopiosta löytyvän, eikä Kodin Terrasta saanut tyydyttävää ratkaisua? Hanki Lindströmin mattoja esim paikallisilta kouluilta tai vastaavista paikoista. Ne on hyviä. Toki yleensä vuokramattoja, mutta luulis että niistäkin pääsis sopuun tavalla tai toisella. Koolla on väliä. |
markkuliini 02.09.2011 20:22:58 | |
---|
ltg: Rumpumatto hakusessa. Pitisiköhän katsella ihan saksanmaalta, kun ei sopivaa tunnu Kuopiosta löytyvän, eikä Kodin Terrasta saanut tyydyttävää ratkaisua? Onko Kuopissa RTV? Itse ostin Helsingissä aika edullisestikin vastaavan mitä Lindströmin matot on. Lindströmin matot on juu vuokramattoja eikä koulut sun muut niitä tietenkään myy. Jotkut sanovat lahjoneensa mattokuskin ja saaneensa maton, mutta itsellä ei kokemusta. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
VeKrio 02.09.2011 21:43:45 | |
---|
ltg: Rumpumatto hakusessa. Pitisiköhän katsella ihan saksanmaalta, kun ei sopivaa tunnu Kuopiosta löytyvän, eikä Kodin Terrasta saanut tyydyttävää ratkaisua? Mä ostin omani kirpparilta vitosella. Varmaan jotain polyamidia murenevalla kumipohjalla. Toimii silti ja kivat graafiset kuviot. Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
Weetoz 02.09.2011 22:19:11 | |
---|
ltg: Rumpumatto hakusessa. Pitisiköhän katsella ihan saksanmaalta, kun ei sopivaa tunnu Kuopiosta löytyvän, eikä Kodin Terrasta saanut tyydyttävää ratkaisua? Jos ei edellä mainituista löydy sopivaa, niin Etola kannattaa myös käydä tsekkaamassa, jos sellainen siis sieltä Kuopiosta löytyy. Metritavarana oli heidän valikoimassaan just sopivaa mattoa hyvään hintaan, kun itselleni kävin pari vuotta sitten sellaisen ostamassa. |
passe 02.09.2011 22:22:01 | |
---|
markkuliini: Lindströmin matot on juu vuokramattoja eikä koulut sun muut niitä tietenkään myy. Jotkut sanovat lahjoneensa mattokuskin ja saaneensa maton, mutta itsellä ei kokemusta. Niitä välillä myydään käytettyjä pois ihan sopuhintaan. Taisi olla Lindström itse, joka niitä myy. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Muovinen 02.09.2011 22:44:40 | |
---|
ltg: Rumpumatto hakusessa. Pitisiköhän katsella ihan saksanmaalta, kun ei sopivaa tunnu Kuopiosta löytyvän, eikä Kodin Terrasta saanut tyydyttävää ratkaisua? Oot käyny liian hienoissa kaupoissa. Parhaat ja halvimmat löytyy halpahalleista, myyntikulmista yms epämääräisistä mestoista. Tymäkkää käytävämattoa metritavarana. Omani ostin vuosia sitten, eikä tuo tule koskaan tuhoutumaan :D |
ferodoz 02.09.2011 22:53:16 | |
---|
markkuliini: Jotkut sanovat lahjoneensa mattokuskin ja saaneensa maton, mutta itsellä ei kokemusta. Joo, näin on isoot poijjaat kuulemma tehny. Koolla on väliä. |
OPJ1974 02.09.2011 23:14:15 | |
---|
ferodoz: Joo, näin on isoot poijjaat kuulemma tehny. Eikä tartte ees lahjoa. Itse kysyin aikanaantoimistollemme mattoja vaihtamassa käyvän firman edustajalta kauniisti, että voisiko käytöstä poistettavia mattoja jotain kautta lunastaa kohtuullista korvausta vastaan itselle. Viikon päästä tuli oikein myyntiedustaja varta vasten tuomaan "käytetyn" maton. Oli uutta vastaavassa kunnossa, pesty ja kaikkea, vaikka edustaja väitti matolla olevan ikää jo 11 vuotta :) Hinta nolla euroa, |