Kre-per 02.09.2011 12:04:51 (muokattu 02.09.2011 12:12:53) | |
---|
Jeszse: Jaa punatukkanen ja lävistetty? Kuuminta mitä big brotherissa on nähty. e: ainakin promokuvien perusteella. Vältän sarjan kattomista niin kauan ku pystyn, joten en oo nähny ns. livekuvaa neidistä. e: no ei sitte mitää. // Catching exceptions is for communists |
DJKaaos 02.09.2011 12:07:23 | |
---|
Jeszse: Jaa punatukkanen ja lävistetty? Kuuminta mitä big brotherissa on nähty. e: ainakin promokuvien perusteella. Vältän sarjan kattomista niin kauan ku pystyn, joten en oo nähny ns. livekuvaa neidistä. Sama henkilö. Unohda ne promokuvat. Totuus on vähän toinen, kun muija on ilman meikkiä ja lärvi turvoksissa. Tietysti makuasia, että mikä ketäkin kuumottaa, mutta itseäni ei kuumota se, että lärvi näyttää rautakaupan katalogilta tai siltä, että siihen ois latastu haulikolla hauliparvi. Ja sitten vielä toi halkaistu kieli... miten joku voi haluta tarkoituksella itselleen ässävian? Minä olen minä. |
Jormaz 02.09.2011 12:23:41 | |
---|
DJKaaos: Ja sitten vielä toi halkaistu kieli... miten joku voi haluta tarkoituksella itselleen ässävian? No kato kun nää on niitä asioita joita tehdään vain itseä varten. Että on itsellä parempi olla. Kyllähän mullakin välillä tulee semmonen olo että mulla on vähän liian tavis kieli. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Funkånaut 02.09.2011 12:28:53 | |
---|
Jormaz: No kato kun nää on niitä asioita joita tehdään vain itseä varten. Millastahan ois kokea poskeenotto halkastulla kielellä tehtynä? Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko |
DJKaaos 02.09.2011 12:29:35 | |
---|
Jormaz: No kato kun nää on niitä asioita joita tehdään vain itseä varten. Että on itsellä parempi olla. Kyllähän mullakin välillä tulee semmonen olo että mulla on vähän liian tavis kieli. Näin on. Itsehän harkitsen par'aikaa penikseni halkomista. Minä olen minä. |
CountX 02.09.2011 12:30:12 | |
---|
Funkonaut: Millastahan ois kokea poskeenotto halkastulla kielellä tehtynä? Sitä vartenhan se on halkaistu, ja sama koskee kielilävistystä. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Jeszse 02.09.2011 12:35:22 | |
---|
DJKaaos: Sama henkilö. Unohda ne promokuvat. Totuus on vähän toinen, kun muija on ilman meikkiä ja lärvi turvoksissa. Tietysti makuasia, että mikä ketäkin kuumottaa, mutta itseäni ei kuumota se, että lärvi näyttää rautakaupan katalogilta tai siltä, että siihen ois latastu haulikolla hauliparvi. Ja sitten vielä toi halkaistu kieli... miten joku voi haluta tarkoituksella itselleen ässävian? Veikkaan et suhun vetoaa sit noi Henna Kalinaisen näköset samalla luonteella varustetut huomiohuorat? Ne on mun mielestä vitun rumia ja ärsyttäviä. Makuja on monia, itteeni viehättää enemmän se hauliparvi ku tikkurilan värikartta. :) Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa. |
DJKaaos 02.09.2011 12:42:48 | |
---|
Jeszse: Veikkaan et suhun vetoaa sit noi Henna Kalinaisen näköset samalla luonteella varustetut huomiohuorat? Väärin veikkaat. Katos, kun noiden väliinkin mahtuu varmaan jotain. Minä olen minä. |
Alpha 02.09.2011 12:43:42 | |
---|
Ei taida enää Minna tulla takaisin. |
CountX 02.09.2011 12:46:11 | |
---|
Alpha: Ei taida enää Minna tulla takaisin. Mihinkäs Minna meni? "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Jormaz 02.09.2011 12:49:12 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Alpha 02.09.2011 12:49:41 | |
---|
CountX: Mihinkäs Minna meni? Sai sairauskohtauksen pk-huoneessa ja kiikutettiin lääkäriin. |
DJKaaos: Väärin veikkaat. Katos, kun noiden väliinkin mahtuu varmaan jotain. Onneks mahtuu. :) Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa. |
DJKaaos 02.09.2011 13:08:49 (muokattu 02.09.2011 13:15:25) | |
---|
Minä olen minä. |
obiwan 02.09.2011 13:09:46 | |
---|
Hän poistui huoneesta vakavana ja liikuttuneenam." Ahahah, kukas mnettiläinen siellä nyt on IS:lla rölöttämässä? |
Jeszse 02.09.2011 13:15:00 | |
---|
Kitaravirtuaali: Piti oikein stalkata, että minkänäkönen noin täydellisen kuuloinen nainen on. Paskanvitut mitään nähny, kun joku karvainen hippi oli joka kuvassa ympäri sen naamaa. |
dipshit 02.09.2011 13:51:38 (muokattu 02.09.2011 13:52:11) | |
---|
Jeszse: Jaa punatukkanen ja lävistetty? Kuuminta mitä big brotherissa on nähty. Ootko BB-Minna? God was listening to Prince when he gave man sexuality. |
Stradlin 02.09.2011 14:26:50 | |
---|
bedlam: Ryhmäseksi perhetuttujen kanssa olisikin huomattavasti vähemmän traumatisoivaa. No jos nyt olis vaikka oma mies mukana ja muutkin ehkä jotain kautta tuttuja, niin olis se nyt vähän tervehenkisemmän kuuloista menoa kuin se, että jossain Turkin reissulla lähtee täysin tuntemattoman miesporukan bylsittäväksi. Eikä siitä nyt jokatapauksessa tarvitsisi koko kansalle kertoa, oli se porukka sit millainen tahansa. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
AP 02.09.2011 14:48:36 | |
---|
DJKaaos:miten joku voi haluta tarkoituksella itselleen ässävian? Sulautuu paremmin espoolaisteinien joukkoon. Tai siis efpoolaif. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Alpha 02.09.2011 16:35:52 (muokattu 02.09.2011 16:48:44) | |
---|
Arpooko BB tässä tehtävässä nuo sähärin saajat? E:Tehtävä loppu. |