Aihe: Miten saa bändin?
1 2
puusormi
01.07.2011 09:38:29

Toi bändi on ihan helppo, mutta miten sais niitä bändäreitä?
Saapiko lähettää terveisiä?
Jeszse
01.07.2011 10:04:35
puusormi: Toi bändi on ihan helppo, mutta miten sais niitä bändäreitä?

Pitää tehdä vaan sellasta musaa mikä kostuttaa pikkuhousuja.
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Funkånaut
01.07.2011 12:52:58 (muokattu 01.07.2011 12:53:34)

Jeszse: Pitää tehdä vaan sellasta musaa mikä kostuttaa pikkuhousuja.

Ja vihjeenä, et useimmiten se on eri musaa ku se mikä kovettaa 14-v WildChildien pikku pippeleitä.

E: Ellei sitten halua noita pikkupippelisiä "WildChildeja" bändäreiks.
Hard Ticket to Hawaii is best known for a scene in which a man, thought to be "smoking some heavy doobies", skateboarding on his hands upside down, and a blowup doll are individually hit with shoulder fired rockets. - Wikipedia
Objectif Lune
04.07.2011 10:24:51

Helppoa. Opettele soittamaan hiton hyvin rumpuja. Rumpaleita on aina liian vähän. Basisteja jostain syystä jostain nurkasta aina repii, mutta (yhden lisäprojektin haluavia) rumpaleita, jotka nimen omaan ovat keskittyneet rumpujen soittoon, ei tunnu löytyvän vaikka tuntisi muusikoita miten paljon.

Myös edellä mainittu listaus on aika hyvä ja kattava. Sen voi kiertää vain tulemalla hyväksi rumpaliksi.
Orbiter
31.07.2011 22:02:09
Tärkeintä pitää osata näytellä et T-O-D-ella diggaa mitä paskaa ikinä kelataankin.

Öö... Luulisi, että tärkeintä olisi olla rehellinen ja jos musa on paskaa, niin yrittää kohteliaasti muuttaa sitä paremmaksi tai lähteä bändistä. Toisaalta tietenkin, jos bändissä oleminen on itselle tärkeää eikä pascha-musan soittaminen tunnu täydeltä itsensä huijaamiselta, niin jatkaa soittamista sitten. Jotenkin vaan tuntuu, että sellainen näytteleminen vie voimat pitemmän päälle.
Orbiter
31.07.2011 22:02:55
Rumpaleita on aina liian vähän. Basisteja jostain syystä jostain nurkasta aina repii, mutta (yhden lisäprojektin haluavia) rumpaleita, jotka nimen omaan ovat keskittyneet rumpujen soittoon, ei tunnu löytyvän vaikka tuntisi muusikoita miten paljon.

Tämä on niin totta!
FuguManiac
04.08.2011 17:28:52

Bändin saa jos osaa äveltää paljon hyviä biisejä, tulee hyvin toimeen erilaisten ja tavallaan rasittavienkin tyyppien kanssa, tietää soittimista/äänilaitteista/äänisofista paljon ja tietää kontakteja keikkapaikkoihin ja mediaan.

Plus tietty pitää soittaa bassoa ja osata laulaa ;P
Karaokella on yhtä paljon tekemistä musiikin kanssa kuin valmispizzalla on ruaanlaiton kanssa.
Punk nuori
15.08.2011 11:59:59
Soittajia kyllä löytyy jonkun verran, mut mun kohalla ainut ongelma on että kaikki soittaa täällä vaan Black metalllia:(( ja itse olen suomipunkin ja rockin lipunkantaja:) Biisejä kyllä on mut, ei soittajia jotka ois kiinnostunu soittaan suomalaista rokkia.
Älä mene siitä mistä aita on matalin, äläkä siitä mistä se on korkein. Mene siitä mistä portti on auki.
Heda
31.08.2011 21:08:48
Hei!
Täällä laulaja, missä bändi?
Naissolisti olisi tarjolla keikkailemaan pääsääntöisesti viikonloppuisin. Lauluääni aika laaja sekä nuotinluku onnistuu jollakin tavalla! :) Pääsääntöisesti laulan pop, roc ja iskelmä tyylistä musaa. Laitahan pikaviestiä tulemaan, jos on tarvis laulajalle.

Pikaisia vastauksia odottaen: Heda
Sergei Fallinen
31.08.2011 21:18:12
Heda: Hei!
Naissolisti olisi tarjolla keikkailemaan pääsääntöisesti viikonloppuisin. Lauluääni aika laaja sekä nuotinluku onnistuu jollakin tavalla! :) Pääsääntöisesti laulan pop, roc ja iskelmä tyylistä musaa. Laitahan pikaviestiä tulemaan, jos on tarvis laulajalle.

Pikaisia vastauksia odottaen: Heda

Luitko sä tätä ketjua yhtään? Heti ekas viestis on linkki tonne wanted-palstalle. Ja muutenkin kannattaa yleensä mainita heti paikkakuntansa ettei kaikkien Utsjoelta Hankoon tarvi sitä erikseen sulta sähköpostilla kysyä
Funkånaut
31.08.2011 21:18:13

Heda: Hei!

En tiedä, mutta täältä saattaa löytyä. http://muusikoiden.net/wanted/
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
Funkånaut
01.09.2011 22:10:43

Heda: Pahoittelut kaikille, että olen kirjoittanut väärälle kesksutelualueelle. Toivottavasti tämä ei tuottanut kovin suurta mielipahaa kenellekkään. Kestää hetki oppia käyttämään tätä sivustoa, kun en aikaisemmin täällä ole kirjoitellut.

Ei tuo nyt ole maailmanloppu, alussa kestää aina hetki oppia.

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille :)
Heda

Jeps, ja kuin myös. Toivottavasti nappaa.
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)