Hetfield 19.08.2011 21:04:28 | |
---|
Menee vähän ohi, mutta täällä nyt porukka ainakin tietää. Onkos toi Captain America 3D:nä mistään kotosin? 2D:nä olin ihan ajatellut mennä katsomaan, mutta kysytään nyt vielä. I quit the band... Now I just play with myself. |
aivokuolio 19.08.2011 21:25:47 | |
---|
Hetfield: Menee vähän ohi, mutta täällä nyt porukka ainakin tietää. Onkos toi Captain America 3D:nä mistään kotosin? 2D:nä olin ihan ajatellut mennä katsomaan, mutta kysytään nyt vielä. En oo leffaa nähny mutta jos meinaat että onko 3D katselukokemuksena jotenki kummosempi ku 2D niin sanosin että: ei. 3D:tä ihastelee sen 5 minuuttia kunnes se unohtuu ja loppuleffan ajan häirittee vaan siniharmaa värimaailma ja helvetin sekava kuva nopeissa leikkauksissa. Ainakin Thorissa ne rähinäkohdat oli helvetin vaikeaa seurattavaa tälle rillipäälle kun kaikki oli vaan yhtä saatanan säksätystä. |
Hetfield 19.08.2011 21:37:51 | |
---|
aivokuolio: En oo leffaa nähny mutta jos meinaat että onko 3D katselukokemuksena jotenki kummosempi ku 2D niin sanosin että: ei. 3D:tä ihastelee sen 5 minuuttia kunnes se unohtuu ja loppuleffan ajan häirittee vaan siniharmaa värimaailma ja helvetin sekava kuva nopeissa leikkauksissa. Ainakin Thorissa ne rähinäkohdat oli helvetin vaikeaa seurattavaa tälle rillipäälle kun kaikki oli vaan yhtä saatanan säksätystä. Joo, kerran olen 3D:nä käynyt katsomassa. Lähinnä mietin, että hyödyntääkö tämä kyseinen leffa 3D:tä tarpeeksi, että siitä on jotain iloakin katsoessa. Mutta taitaapi olla nykypäivän vitsaus, että tätä nyt tyrkytetään joka leffaan ihan rahastamisen ilosta. I quit the band... Now I just play with myself. |
Swan 19.08.2011 22:33:01 | |
---|
Captain America ei hyödy 3D:stä juuri paria kilvenheittoa kummemmin. Lähinnä vaan pimentynyt kuva ja harventunut framerate kyrsii. 2D:nä kannattaa katsoa. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Hetfield 19.08.2011 22:53:56 | |
---|
Swan: Captain America ei hyödy 3D:stä juuri paria kilvenheittoa kummemmin. Lähinnä vaan pimentynyt kuva ja harventunut framerate kyrsii. 2D:nä kannattaa katsoa. Tämä selevä. I quit the band... Now I just play with myself. |
Bluesmies 20.08.2011 12:38:51 | |
---|
Meadow: Olen kyllästynyt tähän ajattelumalliin, että b-elokuvan on pakko olla roskaa. Tuotantotiimi kuvittelee varmasti luovansa hulvattoman hauskaa viihdettä tehdessään hehe kauhuleffaa sillee läpäl ilman minkäänlaista panostusta. Ankeampaa paskaa saa hakea Samaa mieltä kyllä tässä, mutta toi Piranha 3D onnistui oikeasti siinä, missä Planet Terror ja Death Proof epäonnistuivat ennennäkemättömän paineen alla. |
Bluesmies 20.08.2011 12:40:09 | |
---|
Swan: Captain America ei hyödy 3D:stä juuri paria kilvenheittoa kummemmin. Lähinnä vaan pimentynyt kuva ja harventunut framerate kyrsii. 2D:nä kannattaa katsoa. Juuri näin. |
Gandhi 21.08.2011 20:27:22 | |
---|
Bluesmies: Samaa mieltä kyllä tässä, mutta toi Piranha 3D onnistui oikeasti siinä, missä Planet Terror ja Death Proof epäonnistuivat ennennäkemättömän paineen alla. Ja missä A Hobo with a Shotgun onnistui vähintäänkin tyydyttävästi. Siinä on leffa mikä b-splatter -poikien kannattaa tsekata. |
Thet 21.08.2011 21:26:03 | |
---|
Gandhi: Ja missä A Hobo with a Shotgun onnistui vähintäänkin tyydyttävästi. Siinä on leffa mikä b-splatter -poikien kannattaa tsekata. Oli mun mielestä aika heikko elokuva, niin yleisestikkin kuin siinä mitä se yritti ollakkin. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Gandhi 23.08.2011 09:58:58 | |
---|
Thet: Oli mun mielestä aika heikko elokuva, niin yleisestikkin kuin siinä mitä se yritti ollakkin. Oho, mun mielestä tavoitti parhaiten sen saman fiiliksen, mikä tuli niistä 80-luvun b-leffoista, joita joskus ysärin alussa tuli tapitettua. Mikään muu näistä viime vuosien b-lämmittelyistä ei mun mielestä ole päässyt samaan henkeen. Jopa soundtrack toimi mainiosti. |
Swan 29.08.2011 23:40:43 | |
---|
Liekö tämä Nälkäpeli joku uusi Harry Potter? En tiedä, mutta siitäkin on leffa tulossa, ja tässä on teaser: http://www.imdb.com/video/imdb/vi2315885593 Jennifer Lawrence pääosassa on ihan hyvä merkki, niin taitojensa puolesta kuin ulkoisestikin. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Meadow 01.09.2011 16:39:47 | |
---|
|
Stradlin 01.09.2011 17:14:45 | |
---|
"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
HaloOfFlies 01.09.2011 17:19:00 | |
---|
Stradlin: Joo'o... Miten voi olla noin kova hinku tuhota oma mestariteoksensa? Vähän kuin Leonardo olis kussut Mona Lisan päälle. Kauhulla odotan sitä, kun herra syöksyy Indiana Jonesien kimppuun. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Funkånaut 01.09.2011 17:23:26 | |
---|
Stradlin: Joo'o... Miten voi olla noin kova hinku tuhota oma mestariteoksensa? Vähän kuin Leonardo olis kussut Mona Lisan päälle. Jäätävä pouseri, ku hehkuttaa tota teosta. :) Oli sil parempiaki duuneja, vaikka aikas moni jäikin kesken. Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko |
juuso a 01.09.2011 17:28:03 | |
---|
Stradlin: Joo'o... Miten voi olla noin kova hinku tuhota oma mestariteoksensa? Vähän kuin Leonardo olis kussut Mona Lisan päälle. Miksen mie huomannut tossa mitään? Ai niin.. En oo kahtonu noita viittäsataa kertaa. Ja eiku lisää paskaa housuun! |
Meadow 01.09.2011 17:28:31 (muokattu 01.09.2011 17:28:50) | |
---|
juuso a: Miksen mie huomannut tossa mitään? Ai niin.. En oo kahtonu noita viittäsataa kertaa. NO! NOOOOOOOO!!11 |
Meadow: NO! NOOOOOOOO!!11 Jaajaa.. No nyt sitten tuli sekin selväksi.:D Ja eiku lisää paskaa housuun! |
Bluesmies 01.09.2011 18:08:21 | |
---|
|
aivokuolio 01.09.2011 18:12:40 | |
---|
|