Vanalkar 03.04.2004 19:14:29 | |
---|
Paskanmarjat. Nami. On Pimeyden Paroni pahuuden herra
Taistelukenttänä ympäröi horna |
Spiralmind 04.04.2004 07:33:48 (muokattu 04.04.2004 07:37:44) | |
---|
Hoho, tää on hyvä. Tulee vähän mieleen Eläkeläiset... noista sanotuksista. Vähän turhan pitkä. |
Timo JM 04.04.2004 09:54:26 | |
---|
Mun pitää ikuisena vastarannankiiskinä ja tosikkona vähän toppuutella tätä kehujen tulvaa. Tekstin idea sinänsä oli ihan hauska, mutta tarina kärsi pahasti riimien puutteesta. Nyt koko stoori oli vain yhtä pötköä. Lisäksi sovitus olisi kaivannut vaihtelua säkeistöihin. Eli välillä vähän niukempaa soitantaa ja sitten taas täydempää. Biisi oli myös liian pitkä. Miksauksessa oli aivan liikaa kaikuja ja yleissoundi meni sekavaksi. Tällainen biisi pitää olla mahdollisimman napakka. Pellit kuulostivat myös liian ohuelta sihinältä. Yhteenveto: Hyvä idea, hauskahko teksti, mukava toteutus. Pienellä jalostamisella tää voisi olla loistava. Nyt iskevyys jää vähän puolinaiseksi. ...siis mun mielestä. |
Mun pitää ikuisena vastarannankiiskinä ja tosikkona vähän toppuutella tätä kehujen tulvaa.
Minä kun nyt olen oikeasti Kiiski ja vielä vastarantainenkin, niin sanonpa että helvetin hyvähän toi oli! Sai kyllä hymyn huulille. Ainut mikä tosiaan vähän hämäs oli toi biisin pituus ja "riimittittömyys". Mutta hyvä! Erinomainen! Everyone is a per-son |
Tapani L 05.04.2004 17:12:31 (muokattu 05.04.2004 17:13:20) | |
---|
Hauska biisi, mutta turhan pitkä. Todella hyvät soundit olet saanut ja laulukin onnistuu tukemaan ideaa hyvin (eli on ihan hassu). Ei tätä kyllä montaa kertaa jaksa kuunnella, itse asiassa minä olisin muuten kuunnellut tämän vain kerran läpi, ellei tässä olisi ollut tuota hienoa bassolinjaa (missä ei sinänsä ollut mitään erityistä, mutta minua tuollaiset miellyttää). Jos hieman raskaampi suomirock kiinnostaa, niin käy ihmeessä kuuntelemassa tuo Toistaiseksi nimettömän Helvetin ärsyttävä. |
Vilhelmus 06.04.2004 10:23:01 | |
---|
Hmm. Alun syna tempaa heti mukaansa ihan helvetisti ja mun mielestä a-osien sävellyskin toimii mainiosti, minkä pituus asettaa ehkä vähän kyseenalaiseksi. B-osaan olisin kaivannut enemmän kiinnekohtaa. Sanat toimivat mainiosti. Kyllä tää hyvä on, muttei kovin montaa kuuntelukertaa kestäne. |
Juha86 06.04.2004 22:04:25 | |
---|
Höh, kuka jaksaa kuunnella tällasta... ~totuus ei pala tulessakaan~ |
Jami 07.04.2004 12:47:03 | |
---|
Oon ennenkin vissiin ihmetellyt Juhon ääntä. Juho-nimisen kun pitäis mun mielikuvissa piipittää aneemisesti. hähähäh. Tämä on hyvä. Näistä vitsibiiseistä ehdotonta eliittiä. Tässä on persoonaa pelissä paljon. Hyvä Juho. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |
Juho L 07.04.2004 13:30:16 | |
---|
Tämä on ihan hypnoottinen kipale. Tätä vois kuunnella repeatilla vaikka koko päivän. Pistää kyllä nauramaan. Johtuu varmaan siitä, että biisin tarinaan voi samaistua melkeimpä liiankin helposti. Niin. Tavoitteenani oli peilata nyky-yhteiskunnan elämänmenoa ja asettaa työelämän moderni suuntaus kriittiseen valoon. Loistavaa! Sävellys ei sinänsä ole mistään kotoisin mutta toteutus ja lyriikka 10 pistettä ja musta silmä Sävellys oli tässä teoksessa toissijaisena elementtinä ja pääpaino on lyriikalla. Ainut mikä tosiaan vähän hämäs oli toi biisin pituus ja "riimittittömyys". Pituutta todellakin kertyi ihan vahingossa tuhottomasti. Vaikka kappaleessa on aika reipas tempo, niin silti tuota juttua oli niin tuhottomasti, että kappale venähti. Mitä sitten tulee tuohon riimittömyyteen, niin tuo riimittömyyshän on varsin yleistä kappaleissa. Ei minulle ainakaan nyt äkkiseltään yhtäkään kappaletta mieleeni, jossa olisi riimejä (jos nyt ei oteta lukuun aneemisia Suomi-rap-yritelmiä). Oon ennenkin vissiin ihmetellyt Juhon ääntä. Juho-nimisen kun pitäis mun mielikuvissa piipittää aneemisesti. hähähäh. Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Tämä on hyvä. Näistä vitsibiiseistä ehdotonta eliittiä. Tässä on persoonaa pelissä paljon. Hyvä Juho. Arvostan kehujanne. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Snowblind 07.04.2004 13:36:45 | |
---|
Oon ennenkin vissiin ihmetellyt Juhon ääntä. Juho-nimisen kun pitäis mun mielikuvissa piipittää aneemisesti. hähähäh. Vielä kun sen kuvan näkee niin huh... Tämä on kaukana humppakuninkaan stereotyypistä, paitsi ääneltään... Yllekirjoitus
Keskellekirjoitus
Allekirjoitus
Andrey Bolshakov on nopein ja komein. |
Lord of the strings 07.04.2004 17:53:24 (muokattu 07.04.2004 17:53:41) | |
---|
"Onko ihanampaa aamua kuin tää?" "Who are you? How did you get in?" "Well... I'm the locksmith and i'm the locksmith" |
Poseurpete 08.04.2004 14:44:33 | |
---|
Jotain Kari Peitsamo vaikutteita havaitsin:) I´m with stupid ---v |