Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: V-Machine
1
keyboardplayer
11.11.2009 12:50:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö täältä V-machinen tai V-Rackin käyttäjiä/omistajia? Itse tuli kyseinen mötikkä ostettua jokin aika sitten, kun halvalla sai. VFX-softan ongelmista tuli luettua KVR:n forumilta, mutta luotin kuitenkin siihen, että VST-plugarit, joihin on tehty nuo wizard -file toimisivat. Ilmeisesti turhaan, sillä yhtäkään plugaria, joka sellaisen vaatii, en ole saanut siirrettyä V-Machineen. Toivottavasti käyttäjässä vika, eikä laitteessa.
Siispä onko täällä ketään, kuka on saanut tuon laitteen pelittämään edes tyydyttävästi?
Foranamo
11.11.2009 22:15:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sieltä KVR audion foorumeilta varmaan parhaat vinkit löytyvät. Itse olen odotellut sitä V-rack -mallia, jota tosiaan ei vielä myydä.
 
Aikaisemmassa threadissa tosta jotain jutusteltiin, mutta ei muistaakseni siellä ainakaan käynyt ilmi, että kukaan olisi hankkinut ko. laitetta.
 
keyboardplayer
11.11.2009 22:44:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin tuota V-rack mallia olen odotellut ostoaikeissa. Nyt tosin saattaa jäädä, jos ei sen mukana kehitellä uutta softaa VFX:n tilalle. Tai edes parempaa tukea. Se on nimittäin todella buginen softa. V-machinella olen saanut simppeleitä plugareita pyörimään, mutta nuo, missä on enemmän kopioitavia kansioita ja rekisteritietoja ovat ongelmallisia. Siihen ei sitten V-rack auta, jos softa on buginen ja saa opetella arvokkaat soittotunnit koodausta, että saa plugarin pyörimään V-machinessa/rackissa. =)
jameson
16.04.2010 22:26:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ostit? Itse olen ollut myös aikeissa ostaa moisen värkin (vaikka KVR-foorumeilla onkin ollut negatiivistakin juttua) mutta näyttää olevan pois T-kaupan valikoimista yms. ja SLSX:n hinta tuntuu aika suolaiselta (>500e toimituskuluineen).
 
Dolly_Keys
16.04.2010 23:23:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jameson: Mistä ostit? Itse olen ollut myös aikeissa ostaa moisen värkin (vaikka KVR-foorumeilla onkin ollut negatiivistakin juttua) mutta näyttää olevan pois T-kaupan valikoimista yms. ja SLSX:n hinta tuntuu aika suolaiselta (>500e toimituskuluineen).
 
dv247:ssa oli n.440e vähän aikaa sitte ku kattelin...
 
keyboardplayer
17.04.2010 11:49:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytettynä ostin. Loppujen lopuksi alan olemaan tyytyväinen tuohon laitteeseen, kun olen saanut muutamia hyviä plugareita toimimaan. Säätämistä tuon kanssa saa tehdä enemmän kuin tarpeeksi, mutta tuohon rahaan ei voi olettaakkan saavansa helpointa ja parasta. V-Rackia ei vissiin ole tulossa, vaan V-machineen tulee CPU-upgrade, minkä pitäisi olla 2-3 kertaa nykyistä prosessoria nopeampi. Hinta upgradelle taisi olla parin satasen tienoilla.
jameson
17.04.2010 21:24:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dolly_Keys: dv247:ssa oli n.440e vähän aikaa sitte ku kattelin...
 
Täällä ois halvalla 199e, mutta eivät ilmeisesti toimita suomeen:
http://www.feedback.nl/computer/sm-pro/v-machine
 
:/
 
Dolly_Keys
17.04.2010 23:47:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jameson: Täällä ois halvalla 199e, mutta eivät ilmeisesti toimita suomeen:
http://www.feedback.nl/computer/sm-pro/v-machine
 
:/

 
oho. tollasen menis jo melkeen hakemaan...... :)
 
Foranamo
18.04.2010 20:55:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

keyboardplayer: V-Rackia ei vissiin ole tulossa...
 
Onko sulla tästä jotain lähdettä, mistä moinen tieto? Se nyt toki on tiedossa ettei ihan hetkeen, varmaan tänä vuonnakaan, mutta ettei ollenkaan? Räkkimalli olis kätevämpi mulle :/ Lisäksi on vähän hankala tuo inputti tossa tavallisessa v-machinessa.
 
keyboardplayer
18.04.2010 21:06:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Foranamo: Onko sulla tästä jotain lähdettä, mistä moinen tieto? Se nyt toki on tiedossa ettei ihan hetkeen, varmaan tänä vuonnakaan, mutta ettei ollenkaan? Räkkimalli olis kätevämpi mulle :/ Lisäksi on vähän hankala tuo inputti tossa tavallisessa v-machinessa.
 
Siitä ettei V-Rackia julkaista, ei ole mitään 100% varmaa tietoa. CPU-Upgrade on tulossa kesällä ja viime NAMM:ssa oli vissiin jo näytillä. Tosin onpa myös V-Rackia siellä jo tätä aiemmin esitelty, eikä mitään sen osalta ole kuulunut. CPU-upgradenkin SM PRO Audio puhui tulevan jo viime kuussa, mutta sekin yllätys yllätys venyi.
Lähteet KVR:n forumilta sekä V-machinelle perustetulla forumilta:
http://www.vmachineforum.com/
sphere
08.05.2010 01:31:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on v-machine ja ajan sillä ainoastaan VB3 softaa. Uusimalla firmwarella signaalitasot pomppas ihan uudelle tasolle joten jotain kehitystä sentään KVR:n manauksista huolimatta.
 
Henk koht en usko että v-rackiä julkaistaan lähitulevaisuudessakaan jos nyt ylipäätänsä ikinä ja kohta tulee Musen Musebox joka lienee kuitenkin laadukkaampi laite.
 
Synastikki
01.06.2010 13:14:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sphere: Itsellä on v-machine ja ajan sillä ainoastaan VB3 softaa. Uusimalla firmwarella signaalitasot pomppas ihan uudelle tasolle joten jotain kehitystä sentään KVR:n manauksista huolimatta.
 
Henk koht en usko että v-rackiä julkaistaan lähitulevaisuudessakaan jos nyt ylipäätänsä ikinä ja kohta tulee Musen Musebox joka lienee kuitenkin laadukkaampi laite.

 
siis onko sulla toi uus CPU-upgrage vai mitä meinaat uudella firmwarella?
 
Music is an agreeable harmony for the honor of God and the permissible delights of the soul. kalamies #51 >-)))>
Foranamo
22.08.2011 20:19:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semipahoittelut wanhan ketjun nostamisesta, mutta jos kyseinen laite vielä jotakuta kiinnostaa, kannattanee nyt iskeä kiinni; Thomannilla on erä v-machinea hintaan 198e.
 
keyboardplayer
22.08.2011 20:57:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Foranamo: Semipahoittelut wanhan ketjun nostamisesta, mutta jos kyseinen laite vielä jotakuta kiinnostaa, kannattanee nyt iskeä kiinni; Thomannilla on erä v-machinea hintaan 198e.
 
CPU upgradea ovat käyttäjät nyt pari vuotta odotelleet.
Vessajono
28.08.2011 17:16:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Foranamo: Semipahoittelut wanhan ketjun nostamisesta, mutta jos kyseinen laite vielä jotakuta kiinnostaa, kannattanee nyt iskeä kiinni; Thomannilla on erä v-machinea hintaan 198e.
 
Jaa, pitäsköhän sijoittaa. Halvalla lähtis kuitenkin.
 
Onko kukaan kuullut mitään uutisia V-Rackista, eikö sen oo pitäny tulla markkinoille jo ainakin pari vuotta?
 
"On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org
keyboardplayer
28.08.2011 21:37:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Jaa, pitäsköhän sijoittaa. Halvalla lähtis kuitenkin.
 
Onko kukaan kuullut mitään uutisia V-Rackista, eikö sen oo pitäny tulla markkinoille jo ainakin pari vuotta?

 
On pitänyt tulla jo liian pitkään. Samoin CPU upgradea on lupailtu tulevan "lähiaikoina" V-machineen nyt pari vuotta.
Vessajono
28.08.2011 23:58:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

keyboardplayer: On pitänyt tulla jo liian pitkään. Samoin CPU upgradea on lupailtu tulevan "lähiaikoina" V-machineen nyt pari vuotta.
 
Joo, kovasti näyttää olevan melko pitkälti lupailua toi touhu. Onko tuo VFX nyt sitten niin karmea kokemus mitä porukka tuolla foorumeilla valittaa? Kiinnostais vaan kun on aika paljon käytössä noita ilmasia pienten tekijöiden plugareita joita ei noilta supported-listoilta oikein löydy.
 
"On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org
keyboardplayer
29.08.2011 20:13:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Joo, kovasti näyttää olevan melko pitkälti lupailua toi touhu. Onko tuo VFX nyt sitten niin karmea kokemus mitä porukka tuolla foorumeilla valittaa? Kiinnostais vaan kun on aika paljon käytössä noita ilmasia pienten tekijöiden plugareita joita ei noilta supported-listoilta oikein löydy.
 
Tuohon kahteensataan euroon tuo on hyvä peli harrastajalle. Sillä pyörittää kyllä kevyempiä plugareita mukavasti, mutta tehot loppuu nopeasti useissa uusissa kaupallisissa plugareissa.
Se, että osa ilmaisista plugareista ei ole support listalla, ei välttämättä tarkoita etteikö ne toimisi tuolla. Itse sain aikanaan useita plugareita pelittämään tuolla, mitkä eivät olleet support listalla.
Keikkavehkeeksi en tuota luottaisi, ellei olisi hätävaralaitetta hollilla. Ainakin Puolen vuoden takainen Firmware teki ihme temppuja toisinaan.
Vessajono
29.08.2011 22:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

keyboardplayer: Keikkavehkeeksi en tuota luottaisi, ellei olisi hätävaralaitetta hollilla. Ainakin Puolen vuoden takainen Firmware teki ihme temppuja toisinaan.
 
Hm, paskempi homma kun mielessä oli nimenomaan keikkasetupin yksinkertaistaminen. Aiheuttiko vehje jotain suurempiakin katastrofia?
 
"On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org
keyboardplayer
31.08.2011 00:29:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisinaan käynnistäessä jotenkin hukkasi plugarit, tai ei tunnistanut muistitikkua. Pyörittelin plugareita muistitikulta, koska setuppien siirtäminen tuon laitteen omaan muistiin oli ainakin silloin huomattavasti hitaampaa.
Tosin pyöritin aika montaa sellaista plugaria, mille täytyi itse tehdä VFX-Info file, jotta se toimisi V-Machinessa. Vika saattoi olla osittain niissäkin.
Tiedä, kuinka paljon tuota firmwarea on kehitetty sen jälkeen, kun omani myin pois vähäisen käytön ja rahapulan takia, mutta turhan paljon oli säätämistä tuon laitteen kanssa sellaisissa jutuissa, joiden olettaisi olevan yksinkertaisia.
 

 
Vessajono: Hm, paskempi homma kun mielessä oli nimenomaan keikkasetupin yksinkertaistaminen. Aiheuttiko vehje jotain suurempiakin katastrofia?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «