Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roxette
1
Jale
26.03.2003 23:18:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs vikaa siinä on? Rehellistä poppia. Maailman paras duo ja maailman parasta poppia. Ei sen enempää, ei sen vähempää.
 
"I´m not here, this isn´t happening"
lxi
27.03.2003 00:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a. Minua varmaan ärsyttää se koko "don't bore us, get to the chorus"-mentaliteetti. Biisit eivät jaksa kiinnostaa. (Sokerina pohjalla Per Gesslestä välittynyt kuva on varsin tympeä.)
 
Mutta eihän se häiritse, kun ei sitä keskimäärin ole mikään pakko kuunnella.
 
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Vilhelmus
27.03.2003 00:12:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a. Minua varmaan ärsyttää se koko "don't bore us, get to the chorus"-mentaliteetti.
 
Mua taas nimenomaan se kiehtoo ;)
 
Born of black wind, fire and steel
hahuusko
27.03.2003 09:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs vikaa siinä on?
 
Eihän Roxettessa ole todellakaan mitään vikaa! Hieno yhtye, todella tarttuvia melodioita ja muutenkin mainioita poppibiisejä. Erityisesti Roxetten balladit ovat minusta hyviä. Onhan se aika simppeliä ja kepeää musiikkia mutta ei progea tai örinäheviäkään aina jaksa kuunnella ja silloin pistetään Roxette soimaan.
 
Kjukka
27.03.2003 11:23:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanha Roxette on ihan ässää. Siis Look sharp- ja Joyride-levyt.
 
-juki
 
Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic
Jkob
27.03.2003 20:34:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs vikaa siinä on? Rehellistä poppia. Maailman paras duo ja maailman parasta poppia. Ei sen enempää, ei sen vähempää.
 
Tais olla ala-asteella kun kuuntelin aika tavallakin, nyt on sattuneesta syystä jääny vähemmälle. Vanhat biisit on kyllä hienoa pop-rockia, Sleeping In My Car varsinkin on aivan kuningas.. taidanpa katsella pikkusiskon huoneeseen jos ko. levy löytyis
 
"Times are tough, huh, bud!"
Fortune
27.03.2003 20:53:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, minullakin on Roxette-menneisyys ala-asteajoilta ja kyllähän se nerokasta musiikkia on.
 
Ei mitään vikaa genressään.
 
15vee angstiteininä (olinkohan minä edes semmoinen?) ei varmaan ollut kovin pop ko. akti, mutta nyt voisi kyllä Joyriden ja Look Sharpin ostaakin. Uudemmista en niinkään välitä.
 
Mutta ei se Abbaa hakkaa :)
 
Ostetaan midipedaali. Katso tori.
Kitarakamakaavio.
HaloOfFlies
22.08.2011 13:01:00 (muokattu 22.08.2011 13:11:11)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3069 päivää vanhaan ketjuun!
 
No kyllä mutta kun ei muitakaan ketjuja bändistä löytynyt.
 
Roxette esiintyy Hartwall Areenalla marraskuun 8. päivä. Sinne pitää kyllä lähteä todistamaan lapsuuden ja nuoruuden suosikkia (yhtä niistä). Vanha Roxette on kyllä edelleen rautaista tavaraa. The Look, Dangerous, How Do You Do, Joyride, The Big L, Fading Like A Flower jne.
 
http://www.iltalehti.fi/popstars/2011082214241674_ps.shtml?ref=telkku
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Swan
22.08.2011 14:34:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, tähän pitää pyrkiä. Paraisten louhokselle kun en heinäkuussa päässyt, niin kotinurkkien keikkaa en tahdo missata.
 
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
SaOk
22.08.2011 18:14:17 (muokattu 22.08.2011 19:46:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roxette oli itsellenikin elämäni ensimmäinen suosikki bändi 6-7 vuotiaana. Joyride albumia fanitin täysillä, sittemmin lähinnä radiosta bändiä kuuntelin. Tänä kesänä olin sattumalta juuri Göteborgissa, kun esiintyivät siellä ja innostuin mennä katsomaan siskoni kanssa bändiä paikan päältä. Yllättävän hyvä konsertti oli, joyriden biisejä mahtui mukaan paljon. Muutenkin vanhempia biisejä eniten mukana ja tuntuivat soittaneen/laulaneen kaiken livenä, toisin kun pelkäsin. Voin suositella. ;)
 
Hittien lisäksi ehkä jopa suosikki esitetyistä biiseistä oli Silver Blue, jota en ollut ennen kuullutkaan:
http://www.youtube.com/watch?v=hwdicxrQp7Q
 
Saguli
26.08.2011 15:31:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roxette on kyllä ihan hyvä. Aina joskus tulee kuunneltua niitäkin. The Look on niiden aika ylivoimaisesti paras laulu minun mielestäni!
 
jarkkkk
27.08.2011 16:57:35 (muokattu 27.08.2011 16:59:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus ala-asteella Roxette oli kovis. Look sharp! ja Joyride löytyy kassuina hyllystä. Muistaakseni Tourism ja se best offi kans. Huippusettiä kyllä.
 
edit: ja Crash! Boom! Bang!:kin. Hoho.
 
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
Mika Kangas
27.08.2011 21:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fading Like A Flower on kyllä biisi josta olen aina erityisesti tykännyt. Kaiken kaikkiaan hienoja popbiisejä bändiltä löytyy noin muutenkin.
 
Bluesmies
28.08.2011 20:39:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetin hyvä bändi.
Hargon
10.12.2019 13:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RIP Marie Fredriksson.
 
Oli kyllä kova poppibändi, jota tulee aina joskus (salaa) kuunneltua.
 
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
yellow
10.12.2019 16:37:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hargon: RIP Marie Fredriksson.
 
Oli kyllä kova poppibändi, jota tulee aina joskus (salaa) kuunneltua.

 
Kyllä. Joyride oli aikoinaan tehokuuntelussa. 17 vuoden jatkoajan Marie sai lähes toivotonta tautia vastaan.
 
HaloOfFlies
10.12.2019 17:29:27 (muokattu 10.12.2019 22:26:14)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roxette oli niitä lapsuuden ja teini-iän suuria suosikeita. Joyridea vihelteli meidän koulussa melkeinpä jokainen. Tämä uutinen pysäytti pahasti, luulin Marie Fredrikssonin taltuttaneen sairautensa mutta niin ei sitten ollutkaan. Roxettea ei voi kuvitellakaan ilman Marie Fredrikssonin ääntä. 10-vuotiaana sain joululahjaksi Look Sharp-kasetin ja tallessa on edelleen. The Look kuuluu suosikkibiiseihin.
 
Roxettelta jäi jälkeen paljon loistavia biisejä, jotka kestävät kulutusta tänäkin päivänä. Joyride, Fading Like A Flower, The Look ja Listen To Your Heart kuuluvat oman aikakautensa kirkkaimpiin helmiin. Lepää rauhassa Marie Fredriksson. Täytyykin laittaa Roxettea soimaan.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
santa
10.12.2019 19:13:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Roxette oli niitä lapsuuden ja teini-iän suuria suosikeita. Joyridea vihelteli meidän koulussa melkeinpä jokainen. Tämä uutinen pysäytti pahasti, luulin Marie Fredrikssonin taltuttaneen sairautensa mutta niin ei sitten ollutkaan. Roxettea ei tosiaan voi kuvitellakaan ilman Marie Fredrikssonin ääntä. 10-vuotiaana sain joululahjaksi Look Sharp-kasetin ja tallessa on edelleen. The Look kuuluu suosikkibiiseihin.
 
Roxettelta jäi jälkeen paljon loistavia biisejä, jotka kestävät kulutusta tänäkin päivänä. Joyride, Fading Like A Flower, The Look ja Listen To Your Heart kuuluvat oman aikakautensa kirkkaimpiin helmiin. Lepää rauhassa Marie Fredriksson. Täytyykin laittaa Roxettea soimaan.

 
Loistavasti ilmaistu. Plussaa napsahti oitis. Vaikka heviä kuunneltiin nuoruudessa kasarilta aina tähän päivään niin kyllä sitä hevari kuunteli roxetteakin. 88-94 olleet levyt ovat melkoisia timantteja täynnä. Paremmaksi naapurista ei taida pistää kuin abba. En osaa paremmuus järjestykseen biisejä näistä laittaa mutta yläpuolella tulevat varmasti suurimmat hitit. Ensimäsenä minulle kolahti joyride jonka jälkeen vasta löysin the look ja nanananananaaanana biisin. Kaikki sitä joikasi tuolloin. Joy vinyyli löytyy itseltäkin hyllystä. Bilebändimme onkin ottanut "sleeping in my car" rokkirallatuksen repertuaariin loistavin vastaanotoin keikoilla. Lepää rauhassa Marie.
 
WolleForever
15.04.2020 12:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen diggaillut Roxettea kasarin lopusta lähtien. Eniten samaistuin Marie Fredrikssoniin (itse asiassa kaikista maailman laulajista eniten). Efva Attlingin stailaus mm. Joyriden videoihin ja levynkansiin toimii. Maskuliinisempi Marie ja feminiinisempi Per on hyvä combo.
Mun tuttavan vanha bändikaveri suom bändistä nimeltä Niki Koster, soitti Roxetessa kitaraa.
Mun lempparibiisi Roxetelta on Spending my time ja laulan sitä aika usein. Oon tainnu ehkä vetää sen karaokessakin.
Vila i frid, Marie. :(
 
HaloOfFlies
04.06.2022 19:58:47 (muokattu 04.06.2022 20:06:42)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Per Gessle jatkaa tuoreella singlellään Roxetten tarinaa, tosin uusi kokoonpano on nimeltään PG Roxette. Marie Fredrikssonia ei kukaan voi korvata, mutta ihan hienoa että Per Gessle jatkaa Roxetten perinnön hengissä pitämistä. Ja tässä kuitenkin on Roxetten vanha taustabändi mukana. Roxette on muutenkin tällä hetkellä ajankohtainen sillä Galantisin kanssa tehty remix Fading Like A Flowerista on viime ajat keikkunut listojen kärjessä.
 
The Loneliest Girl In The World https://youtu.be/xOxU-OGTquM
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «